DTM:ään 18v

Gaygaygaygay

Päästetäänkö sinne yleensä 18-vuotiaita sisään? Toinen kysymys vielä: Haittaako baariin mennessä, jos passi on vanhentunut?

11

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treeerre

Riippuu siitä haluaako ne sua sinne vai ei ja millä tuulella ovimies on.

• Ap

Ja mistäköhän tää haluaminen sitten johtuis?

• huuuuuuuuid
        Ap kirjoitti:

Ja mistäköhän tää haluaminen sitten johtuis?

Saahan baari valita asiakkaansa vaikka sitten ulkonäön perusteella. DTM:ään nyt luulisi pääsevän jokaisen täysikäisen, sen verta kamalan näköistä porukkaa siellä käy. En tiedä onko joskus viikonloppuisin korkeampi ikäraja(ennen oli), kun en enää ole siellä jaksanut sen jälkeen käydä kun muutti robalta.

• gggaayybbbiii
        huuuuuuuuid kirjoitti:

Saahan baari valita asiakkaansa vaikka sitten ulkonäön perusteella. DTM:ään nyt luulisi pääsevän jokaisen täysikäisen, sen verta kamalan näköistä porukkaa siellä käy. En tiedä onko joskus viikonloppuisin korkeampi ikäraja(ennen oli), kun en enää ole siellä jaksanut sen jälkeen käydä kun muutti robalta.

Taidat itse olla niin kamalannäköinen, että tajusit jäädä kotiin. ;)
        Niiin siis ikäraja on 18, paitsi lauantaisin 20 mutta riippuu ovimiehestä. Itsekin olen päässyt launtaisin sisään vaikka olen vasta 19. Vanhentuneella passilla tuskin pääsee sisään? Enpä osaa sanoa kun en ole kokeillut.

• Sivusta seurannut

Tietääkseni sinne päästetään myös 17 vuotiaitakin....

• KaksiKaksi

Olenpa kuullut 14-vuotiaistakin... Joku joskus selitti, että olisi sallittua päästää alaikäisiä sisään jos heille ei myytäisi. Kuulostaa kyllä vähän hämärältä.

• DTM:ään ei kyllä alaikäisiä päästetä vaikka ei alkoholia tarjottaisi, kyllä siellä sen verran iäkästä porukkaa tulee kopeloimaat, että kakarat heti suostuvat ties mihin kunhan vain rahasta, juomatarjoilusta tms. puhutaan.

En ainakaan itse päästäisi yhtään alle 18 vuotiasta paikkaan ja muutenkin täynnä näitä urpoja joille ulkonäkö on elämä mutta älliä ei liiku päässä lainkaan.

Tunnen yhden HIV positiivisen joka välttää DTM:ää koska sieltä löytyy suurimmalta osin näitä kumista kieltäytyjiä jotka ihan itse tietoisesti suostuvat antamaan/panemaan persettä paljaalla vaikka HIV positiiviselta.

Olen jopa itse todistanut sivusta kun ehdotteli jatkoille menoa ja kaveri sanoi sitten "Niin mulla sitten on HIV, eli mites se ehkäisy puoli" ja tälle vastattiin "Voin mä sua panna ilman kumia, ei mua se HIV haittaa" eli silleen.

DTM lyhyesti - Täynnä hyvännäköisiä teinejä kännäämässä, mutta suurin osa tyhmiä kuin saappaat

Enkä nyt yleistä että KAIKKI DTM:ssä liikkujat olisivat tyhmiä, väitän SUURIN OSA

• Mutta tosiaan, vanhentunut passi ei kelpaa henkilöllisyys todistukseksi, eli uusi passi ennen kuin lähdet DTM:ään

• 21DTMboy

18-vuotta on ikäraja, vanhentuneella passilla ei pääse. Jos olet muuten vanhemman näköinen niin ei varmaan passia edes kysytä! DTM:ssä joskus näkee hyvinkin nuoren näköistä porukkaa. Omia kavereitakin on jotka jotkut näyttävät ihan teineiltä vaikka ovatkin jo täisi-ikäisiä. Itsekin olen huhua kuullut että joitain alaikäisiä siellä olisi, mutta he ovat näyttäneet vain vanhemmilta. En ole koskaan kuullut siitä että alaikäisiä olisi tarkoituksella päästetty sisään.

DTM ei ole sitten mikään kauhean ihmeellinen paikka, synttäreillä kyllä kannattaa mennä sinne ja muutenkin jos jotai muuta jännää tapahtumaa on. Muuten jos on joku perus perjantai päivä niin siellä on ne saman itseään täynnä olevat kiehnääjän, niin kuin Vilhunaattor aikaisemmin jo sanoin. Suosittelisin menoa Tavastian lauantai diskoon, siellä on myös paljon homo-kansaa.

• Todellakin DTM on juuri syy miksi homoja vihataan, siellä sitä saatanan sairasta, itsekeskeistä ja niin olevinaan aikuisia pikku neitejä löytyy joiden vastapainikkeeksi yli nelikymppisiä nuoren lihaan perään olevia patuja.

DTM on loistava paikka mennä kaveriporukalla, mutta en suosittele sieltä mennä seuraa hakemaan tai ylipäätänsä yksin

• kakkkaaaaajoo

Dtm:ään kannattaa mennä jos tykkää rumista finninaamaisista lävistyspeikoista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe