3DS Hiiteen

3DS:än Vastustaja

Hei ihan oikeesti Nintendo, mikä on?! Ei se tarkota, et jos julkaistaan uus konsoli, niin vanhoille ei voi tehä mitään uusia ja HYVIÄ pelejä! Esim. NSMB2: odotin kuin kuuta nousevaa: ja mitä?! Ei tule ihan perus NDS:älle???!!!! Just ostin NDSin, enkä haluis ostaa heti mitää 3DS:ää, niin eikö ihan oikeesti vois vaan julkasta perus NDS:älle??? Kuka on samaa mieltä??? Ja pliis, se oli vaan mun mielipide, niin ei tarvii ragettaa mulle!

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henrix98/Wario64

sorry, pakko vähän vihata. Miks ihmeessä ostit vanhan DS:n??? Ei sille tule enää uusia pelejä. 3DS se olla pitää.

• No voi lol...

Kyllä sille vanhalle vielä pelejä tehdään(mm pokemon black2 ja white2 tulossa). Ja mitä tohon konsolin ostamiseen tulee, niin samalla vaivalla kyllä oisit sen 3ds voinut ostaa koska sillä toimii myös vanhat pelit..

• konsolien haalija

Kaikilla ei ole välttämättä rahaa ostaa niin kallista konsolia. Vanhoja saa 10 kertaa halvemmalla ja oon samaa mieltä että on rahastuksen makua lopettaa vanhoille konsoleille pelien tekeminen.
        Itselläni 2 DSlite:ä ja niihin tyytyväinen, toistaiseksi. Aion kyllä hankkia pokemon black 2:n heti kun tulee.

• dsad2r3g3w44

Ei ole nintendon päätettävissä mille alustalle pelin tekijät tekevät pelejä. Ei ole myöskään nintendon syy jos lähet juosten kusten ostoksille.

• ldo

3ds maksaa n. 200e ja perus ds maksaa n. 150e eli jos sulla ei oo 50 euroo nii kannattais säästää uudempaa tai olla ostamatta koko ds:ää.

• Hmmmhhmmmhmmhmmhmh

Ei se 3ds mikään kovin kallis ole, joten samantein säästää hieman enemmän ja ostaa sen ennemmin kuin normaalin, tai liten tms.
      Oma 3ds.äni maksoi noin 150 kun sen ostin, ihan uutena, stockmannin hulluilta päiviltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      171
      3951
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3139
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2186
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      47
      2165
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      58
      1951
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1351
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1278
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1270
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1058
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      768
    Aihe