eka hiiva??

:S

Onkohan mulla hiiva, kun oli hajutonta omituista valkovuotoa ennen kuukautisia ja kuukautisten jälkeen tuli aika paljon vaaleaa, hajutonta ja "tasaista" nestettä päivän ja nyt on tullut pari päivää hajutonta klönttistä ainetta melko vähän. Alapää myös kutisee ja tuntuu kipeältä.

Jos on hiiva niin olisi ekaa kertaa, mitä kuuluu tehdä? onko pakko mennä lääkärille?

Lisäksi minulla on lauantaina melko isot juhlat tiedossa, saako sitä ennen hoidettua
tai onko ehdotuksia miten selvitä juhlista kutinan kanssa?

1

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiivaekspertti

Mulla oli ensimmäinen hiiva viime syksynä. Ja koska kaikki alla luki, että eka pitäisi olla lääkärin toteama, niin koitin saada testiaikaa. Spt-klinikka ei testaa ja lääkäriin ei pääse.
      Eli haet apteekista fluconazol orionin ilman reseptiä (maksaa n. 15-18e riippuen apteekista). Jos jaksat niin soittamalla yksityiselle gynekologille saat reseptin (jos asut paikassa, josta voit hakea reseptin itse) niin se maksaa parisen euroa (jos et, niin lääkärin reseptipalkkio maksaa yhtäpaljon kuin koko lääke itsessään ilman reseptiä).
      Tuo siis vaikuttaa parin päivän sisällä ja kutinaa helpottaa canesten combin rasva, joka on tarkoitettu juuri kutinan lievittämiseen (myöskin tämä rasva auttaa seksikumppanisi oireisiin, jos niitä ilmenee).

Tiedän asiasta paljon, koska minulla on ollut viime syksystä lähes joka kuukausi hiiva.... Hiivakierre on opettanut jonkin verran hoidosta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe