Minulla on ollut koulutusta, mutta työtä ei löydy millään. Joskus tulee mieleen, että
nämä ministerit, Kataiset ja muut, puhuvat tippa linssissä syrjäytyneistä nuorista
ja heidän auttamisestaan, mutta auta armias jos jokainen satatonninen ei tule
omalle tilille ajallaan ja täysimääräisenä. Suurta pelleilyä ja näyttelyä, on nuorisotyöttömyyden hoito. Paremminkin puhutaan suurella suulla ja syytellään
toisia, että saataisiin vaaleissa mahdollisimman hyvä tulos. Nuoret saa poliitikoista huolimatta dokata katuojassa, se ei heitä liikuta. Aina kun joku nuori
tekee jotain radikaalia, aletaan puhua nuorten auttamisesta, koska näillä ministereillä on siitä vastuu, mutta puheet loppuvat pian ja kaikki jatkuu ennallaan.
Olen syrjäytynyt nuori
2
92
Vastaukset
- giigungaagun
Minulla on myös koulutusta, mutta työtä ei löydy - enkä ole nirsoillut. Ikää on 31 vuotta, it-alan koulutus korkealta tasolta ja nyt vielä opiskelen toista tutkintoa (kun sitä työtä ei löydy).
Minusta on hauskaa, että puhutaan työvoimapulasta, kun ei koulutettu kelpaa edes hommiin, joihin ei vaadita erityistä koulutusta.
Vielä hauskempaa on se, että olen 31-vuotias ja minulla on vajaat kolme vuotta työkokemusta.
Olisi todella hauskaa, jos noiden puheiden sijaan alettaisiin oikeasti toimia. Mielestäni voitaisiin aloittaa siitä, että lakattaisiin toimimasta koko maailman sossuna (miljardi säästöä kehitysavun -- jonka hyöty on kyseenalainen rahan valuessa väärään osastoon - osalta). Lisäksi voitaisiin jättää pelastamatta pankkeja, joiden johdon pitäisi joutua maksumieheksi, ei meidän, joilla ei asian kanssa ole mitään tekemistä. Siitä säästyisi toinen miljardi - ja ihan kotimaahan.
Miettikää mitä kaikkea saisi kotimaassa aikaan kahdella miljardilla. - Komia!
Taidatte olla melko rumia!
Ulkonäkö kun on yksi lahjakkuuden laji,
näinä päivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068