Olen 17 vuotias nuori joka sai lasit noin kaksi vuotta sitten.
Selvästi huomannu että urheilusuorituksista tai fyysisistä töistä ei tule mitään, kun pitää koko ajan olla korjaamassa lasien asentoa.
Nyt vihdoin olen päättänyt ottaa niskasta kiinni ja kokeilla piilolinssejä, mutta olisi yksi kysymys kokeneemmille piilari käyttäjille..
Harrastan ratsastusta ja työskentelen tallilla vakituisesti. siivoa pölyistä tallia, hannan heiniä, harjailen hevosia jne. olen vähän huolissani voiko piilareita tuossa ympäristössä käytää vakituisesti? haittaako pöly niin paljon?
Onko täällä joku joka työskentelee pälyisessä ympäristössä ja käyttää piilareita siitä huolimatta??
piilolinssit ja pöly?
6
1190
Vastaukset
- En suosittele
Todennäköisesti pöly haittaa. Kun tuulenpuuska nostaa hienoa hiekkaa, niin piilolasien kanssa on hankalaa samoin siivotessa, kun puistelee mattoja tomusta. Pöly myös kuivattaa silmiä.
En usko, että voit tallilla kovinkaan paljon pitää piilolaseja. Niitä ei suositella pölyiseen työhön.
Pöly tuntuu roskana ja piilolasin alle joutuessaan se toimii kuin santapaperi ja naarmuttaa silmän pintaa. - Piilari-man
Voithan sinä käyttää suojalaseja piilareiden kanssa . ja vaikka ei olis piilareitakaan pölyisessä työssä olis hyvä käyttää pölytiiviitä suojalaseja,. Itsekkin oon tehny autoremppaa ja maalaushommia piilarit ja suojalasit päässä.
http://www.turvakauppa.com/epages/SSP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/07092007-13213/Products/300431- jkljjhjk
Ei haittaa pöly mitään jää linssin pinnalle
yön aikana irtoaa linssi koteloon
hitsaamaan et paljoa pysty
tulee semmosia palaneita jälkiä linssiin
niinkuin aarrekartassa
jos pölyä menee linssin alle niin kyynelneste vie ne pois
mulla ei oo koskaan menny
20v käyttäny acuvue kk linssejä
- piilarimies
Kannattaa kokeilla, miten piilarit itselle sopivat. Sillähän se selviää.
- Tyttönen17v
Itse käytän piilareita navetassa ja samanlaisia hommia tulee tehtyä... (purut, heinät) kaikenlaista paskaa on ilmassa, mutta eipä siinä ole ongelmia ollu :D
- näköhermo
Kertakäyttölinssit varmaan sopii parhaiten eikö vain? itselläni sama tilanne tulossa eteen joten ajattelin nostaa keskustelun taas esille :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938