Juu hei oli tnä aamun kiire bussiin, vetäsin vaa jonku paidan päälle... no ku sit myöhemmin katoin nii olihan sitä tietty pistetty valkonen supermegaläpinäkyvätoppi jost näky mun räikeet rintsikat kilometrien päähän... kaikki siinä sitte tölläs tissei eikä ollu takkii tai mtn...
vitun NOLOO!
15
525
Vastaukset
- toivoton tapaus
onnittelen! oli varmast hauska päivä:D mullakin o käyny sillee et oltii kaverin kans yhes leikkipusitos istuttii vaa karusellis juttelemas ni in tul poikii vähä antaa vauhtiimä niiku istuin siin alhaal ja sep oika ol yläpuol antaa vauhtii,,,sit ku pojjat ol menny ni kaveri nato mul vauhtii ni hän huomas,,,hei muute sun tissit näkyy ihan kokonaa,,,ol se sit aikas noloo ku ol oikee kivasti löysätoppi et se poju varmasti näki!
- :(
Onnee vaa sulleki! Otan osaa ei varmaa ollu kovin kivaa... :(
- aloittaja;0
naisil rankkaa pojilla hauskaa...
- häpeissäänanonyymi
otan osaa, itse myöskin aamulla olin jo myöhässä noin puolituntia, kun
oli kiire pistin päälleni vaalean vihreän paidan ILMAN rintsikoita.
meillä oli viimeinen tunti liikkaa. - noloo on
Juu, se on khyl kamalaa :/// ei oo käyny mut uskon ...
mull kerran kävi sillee et oli löysähkö tuubitoppi päällä ja tuli kuuma nii otin neuleen pois ja sitte meil oli esitys (harrastan näyttelemistä) nii olin vääräs kohas, mun kaveri rupes vetää mua lähemmäs mun tuubitopista... varmaa vaikee arvata et se tuubitoppi livahti mun rintsikoitte alle ja olin sille voi vittu ku kaikki vaa oli katto... se oli ehkä vähän noloo :D
- nålåå
eitainnut olla kiva tilanne.noh, nautitaan huomiosta kun sitä saa
- jaumau
hahhah, ite olin yläasteella yks kiireinen päivä unohtanut pukea rintsikat päälle. Noh tämän huomasin vasta koulussa kun alkoi tulla huomautuksia. Lainasin kaverin pyörää ja kävin pukemassa rintsikat päälle:D
- ihmettelenmäävaan
No miksi pukeudutte niin, että jotain saattaa näkyä? Yleensä se tehdään tarkoituksella, mutta jos ei halua vilautella, niin laittakaa vaikka talvitakki päälle.
Minua on aina ihmetyttänyt, että tytöt laittavat jotkut mustat rintsikat ja valkoisen topin, sitten on ihan turha ihmetellä, jos kaikki kyttäävät. Toiset saattavat tehdä sen tahallaan, mutta tuskin kaikki.- kuuleppa...
et oo tainnu lukee näit viestei ees kunnol ku et näytä tajuuvan et tääl ollaa VAHINGOS esim. Unohdettu rintsikat yms. Jaja entä jos ei, niiku ekas vieatis ollu takkii mukana!?
- kuuleppataliaivo
kuuleppa... kirjoitti:
et oo tainnu lukee näit viestei ees kunnol ku et näytä tajuuvan et tääl ollaa VAHINGOS esim. Unohdettu rintsikat yms. Jaja entä jos ei, niiku ekas vieatis ollu takkii mukana!?
RIntsikoiden luulisi olevan ihan yhtä tärkeitä naisille kuin alushousujen sekä naisille että miehille.
Kuinka usein sinä olet lähtenyt yhtään mihinkään ilman alushousuja? Jos ei ole farkut, niin melko varmasti näyttää täysin erilaiselta housujen yläpäässä kuin alushousujen kanssa.
Minun mielestäni on omaa tyhmyyttä unohtaa pukea jotain päälleen, kyllä saa olla ihan muissa maailmoissa, että sitä ei huomaa hetkessä, varsinkin tytöt, jotka jatkuvasti peilailevat itseään. - kuuleppasitsetaliaivo
kuuleppataliaivo kirjoitti:
RIntsikoiden luulisi olevan ihan yhtä tärkeitä naisille kuin alushousujen sekä naisille että miehille.
Kuinka usein sinä olet lähtenyt yhtään mihinkään ilman alushousuja? Jos ei ole farkut, niin melko varmasti näyttää täysin erilaiselta housujen yläpäässä kuin alushousujen kanssa.
Minun mielestäni on omaa tyhmyyttä unohtaa pukea jotain päälleen, kyllä saa olla ihan muissa maailmoissa, että sitä ei huomaa hetkessä, varsinkin tytöt, jotka jatkuvasti peilailevat itseään.HEHHEH EIHERRAJUMALA... Jos oon unohtanu rintsikat (mitä jotkut naiset EI KÄYTÄ OLLENKAAN) , niin ei se tooodellakaan oo sama ku pikkarit: rinnoista EI (no,sinusta en ole varma) tule mitään ripulia, pissaa tms. Ne ovat vain ulkonäön-ja selän vuoksi. !
- kauluspaita<3
Meidän luokalla tytöt käyttää tahallaan rintsikoiden päällä ihan läpinäkyvää toppia, et varmasti kaikki näkyy! Täytyy myöntää ettei se tyyli oo itseäni varten...
- :D
ja viel diootinpaa on jos tytöl ei oo tissei ollenkaa j siinä sitte esittelee ketunneniään kaikille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461