Miten meni pääsykoe?
Sääli ettei yhtään esseetä, mutta meniväthän ne monivalinnat ja aineistotehtäväkin.
10.7. asti sitten jännitellään!
Informaatiotutkimus, Tampere
6
603
Vastaukset
- tampereellekohan?
Oulun yliopiston informaation pääsykokeessa oli taas vastaavasti vain neljä esseekysymystä.... Hyvin meni omalta osin koe mutta harmitti että tietoisesti jätin opettelematta juuri ne kaksi ainoata matemaattista kaavaa koko kirjasta, googlen pagerank ja sanapaino
- dippadaijaijaa
Heh, kolmatta kertaa kokeessa.. Enkä usko nytkään että pisteet riittää. Mutta tulipahan käytyä.. :D
- Prop
Näyttää siltä että on pysytty samoilla linjoilla kuin viime vuonna molempien yliopistojen kohdalla siis. Oulussa viimekin vuonna neljä esseetä? Ja Tampereen kokeessa oli ainakin kolme samaa kohtaa kuin viime vuonna.
Itse hain siis ensimmäistä kertaa, ja pelkästään Tampereelle, mutta netistä bongasin keskustelupalstalta kolme viime vuoden kysymystä ja olivathan ne siellä nytkin.
PageRank jäi minultakin kunnolla opettelematta(ajatuksin "ei sitä kuitenkaan kysytä") joten sinne meni 3 tai 4 pistettä... muuten tuntuu että meni hyvin. Saa nähdä mihin riittää.
dippadaijaijaa: toivotaan että nyt nappaa! Seläntaputukset kaikille yrittämisestä kuitenkin! - jännittääjonyt
Ei kovin vahvasti mennyt. En ollut niitä kaavoja opetellut...joten jäi yksi sivu kokonaan tyhjäksi. Katsoin ne kirjasta sitten kokeen jälkeen. Joo-o, hyvähän ne nyt on osata. Ei enää pääsis muuttaa vastauksia?! lol. Taidan joutua uusintakierrokselle.
- dippadaijaijaa
Jep.. Varasijalla taas... Mites teillä muilla?!
- james2
Hei, mistähän nämä vanhat kysymykset voisi vielä bongata? Itse en onnistunut löytämään ko. keskustelupalstaa... Tässähän alkais pääsykokeet lähestyä ja stressi tulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949