yksin aina ja ikuisesti

ei jaksa

joo elikkä oon tämmönen 15w tyttö ja mulla on tosi huono itsetunto ja vähän kavereita. Monesti syytän siitä painoani ja pientä ujoutta. Jostain syysta kaikki ihmiset ajattelee vain ulkonäköä ja ei kepta sitä jos ihminen on ylipainonen... Oon ollut tästäkin kiusatuna monta vuotta... Oon yrittänyt saada kaikin mahdollisin keinoin kavereita, tai en nyt ehkä kaikin mahdollisin mut esim. Koulussa yritän aina välillä jutella joillekki ja sit oon yrittänyt netistä saada seuraa mut musta tuntuu että jos ne netissä olijat näkisi mut niin ei ne mun kaa enään mitään tekis. Vaikka oonki yksinäinen on mulla 1 hyvä kaveri mut sillä ei nykyään oo aikaa mulle ku sillä on paljoo muita kavereita. Mitä mun siis pitäisi tehdä? Kesä tulossa ja joudun näillänäkymin viettää sen aika yksin että jippii! Jos joku uskaltautuu laittaa tänne oman mese osotteensa niin laita ihmeessä jos siitä vaikka jotain hyötyä olisi. Vielä mainittakoon että en harrasta mitään ja jos uskaltaudut laittaa sen osotteen niin ois kiva jos jaksaisiu myös kuunnella mun murheita, koska niitä kyllä löytyy ja tietenkin minäkin jaksaisin sun. Mut siis oisko mitään muuta vaihtoehtoa kuin tää netti kaveruus? Koska ei oo kovin kivaa viettää joko kesää sisällä.

3

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutsula

Moi, pistä mulle viestii [email protected]

Jos saataisiin molemmille uus tuttavuus ainakin ;)

• Olen kohta 19 mutta mulla on samanlainen menneisyys - ja osittain nykyäänkin. Jos kiinnostaa mun kanssa jutella ja jakaa huolia niin voit laittaa osoitteesi vaikka mun profiilin. Omaani en itse tähän viitsi laittaa.
      :)

• Me

Tervehdys. Harmittaa yli kaiken tilanteesi ja yritän kehitellä jotain apua, mistä nuoret voisivat saada lisä intoa elämäänsä. Jos haluat voit ihan anonyymisti kirjoittaa minulle tarinasi ja tunteesi ja jos sinulla on kielessä mitään mikä voisi helpottaa tilannettasi niin kuuntelisin mielelläni ja sitäpaitsi yrittäisin kehittää ideaali. Laita sähköposti [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe