joo elikkä oon tämmönen 15w tyttö ja mulla on tosi huono itsetunto ja vähän kavereita. Monesti syytän siitä painoani ja pientä ujoutta. Jostain syysta kaikki ihmiset ajattelee vain ulkonäköä ja ei kepta sitä jos ihminen on ylipainonen... Oon ollut tästäkin kiusatuna monta vuotta... Oon yrittänyt saada kaikin mahdollisin keinoin kavereita, tai en nyt ehkä kaikin mahdollisin mut esim. Koulussa yritän aina välillä jutella joillekki ja sit oon yrittänyt netistä saada seuraa mut musta tuntuu että jos ne netissä olijat näkisi mut niin ei ne mun kaa enään mitään tekis. Vaikka oonki yksinäinen on mulla 1 hyvä kaveri mut sillä ei nykyään oo aikaa mulle ku sillä on paljoo muita kavereita. Mitä mun siis pitäisi tehdä? Kesä tulossa ja joudun näillänäkymin viettää sen aika yksin että jippii! Jos joku uskaltautuu laittaa tänne oman mese osotteensa niin laita ihmeessä jos siitä vaikka jotain hyötyä olisi. Vielä mainittakoon että en harrasta mitään ja jos uskaltaudut laittaa sen osotteen niin ois kiva jos jaksaisiu myös kuunnella mun murheita, koska niitä kyllä löytyy ja tietenkin minäkin jaksaisin sun. Mut siis oisko mitään muuta vaihtoehtoa kuin tää netti kaveruus? Koska ei oo kovin kivaa viettää joko kesää sisällä.
yksin aina ja ikuisesti
3
133
Vastaukset
- Tutsula
Moi, pistä mulle viestii [email protected]
Jos saataisiin molemmille uus tuttavuus ainakin ;) Olen kohta 19 mutta mulla on samanlainen menneisyys - ja osittain nykyäänkin. Jos kiinnostaa mun kanssa jutella ja jakaa huolia niin voit laittaa osoitteesi vaikka mun profiilin. Omaani en itse tähän viitsi laittaa.
:)- Me
Tervehdys. Harmittaa yli kaiken tilanteesi ja yritän kehitellä jotain apua, mistä nuoret voisivat saada lisä intoa elämäänsä. Jos haluat voit ihan anonyymisti kirjoittaa minulle tarinasi ja tunteesi ja jos sinulla on kielessä mitään mikä voisi helpottaa tilannettasi niin kuuntelisin mielelläni ja sitäpaitsi yrittäisin kehittää ideaali. Laita sähköposti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117