Siis joo olen 13v poika ja vetelen kätee sillunku mieli tekee. Mut kauanko yleensä runkuttaminen kestää. En mitenkää aikaa oo ottanut mut eihä se mälli minuutissa tule?
Mastrubointi
10
1111
Vastaukset
- -
se lentää sillo ku kullis mieli tekee eli siit tuntuu hyvält
- Anonyymi
Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun
Samaan aikaan
- SkiniPonu
itellä on kuti aika herkässä ainaki.. 4-5min keksimäärin..
- 26cm
Suonekasta on helpompi veivata.
- meisselimies.
Tuleeko edes 13-vuotiailla mälliä? Oot tainnut liikaa käydä penkoo mutsis makuuhuoneen laatikoista vahoja filmejä ku tommosia kuvittelet.
- runkkaaja1
mulla runkuttaminen kestää kans usein noin 5 minuuttia.
- 13w
mä oon 13w ja multa tulee mälliä aika reippaasti ;)
- vedän käteen
mä laukeen jo kolmes minuutis oon 17v.
- Anonyymi
Oon melkein 15, melko ujo ja hiljainen poika tyttö seurassa joka tykkää koulusta ja opiskelusta. Olen suunnilleen vuoden lähes viikoittain yksin kotona ollessa kaivellut pyykkikorista äidin pesua odottavia alusvaateita ja muitakin, sovitellut ja pukenut niitä päälleni ja kuvitellut vähän kaikenlaisia.
Pelkästään jo siinä pukiessani itseäni tytöksi tulee tosi mahtava stondis ja muna alkaa valua kirkasta limaa. Äidin vaatteissa näytän peilistä melkein tytöltä tai naiselta ja kun sen jälkeen olen runkannut omassa tai vanhempien sängyssä, ei mee kauaa vaikka joskus koetan lopettaa liikkeen siinä vaiheessa kun vatsanpohjasta alkaa tekee hyvää, niin kyllä ne mällit silti tulee äidin pikkareihin.
Vaikka jo pelkkä äidin vaatteisiin tytöksi pukeutuminen ja etenkin se niissä ja niihin laukeaminen tuntuu tosi hyvälle, tulee aina sen jälkeen jotenkin syyllinen olo ja kiire saada ne pian päältään pois ja piiloon takaisin pyykkikorin pohjalle.
Se niiden pukeminen ja niissä runkkailu on kuitenkin jotenkin niin koukuttavaa, että jo heti seuraavalla viikolla taas sama toistuu vaikka kuinka on ajatellut sen lopettaa.
En tiedä, mutta nykyisin minusta on alkanut tuntua myös sille, että äiti ehkä tietää mitä sen vaatteissa itsekseni puuhailen vaikka ei ole mitään vielä sanonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015