Mastrubointi

jokutyyppi23

Siis joo olen 13v poika ja vetelen kätee sillunku mieli tekee. Mut kauanko yleensä runkuttaminen kestää. En mitenkää aikaa oo ottanut mut eihä se mälli minuutissa tule?

10

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

se lentää sillo ku kullis mieli tekee eli siit tuntuu hyvält

• Anonyymi

Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun

Samaan aikaan

• SkiniPonu

itellä on kuti aika herkässä ainaki.. 4-5min keksimäärin..

• 26cm

Suonekasta on helpompi veivata.

• meisselimies.

Tuleeko edes 13-vuotiailla mälliä? Oot tainnut liikaa käydä penkoo mutsis makuuhuoneen laatikoista vahoja filmejä ku tommosia kuvittelet.

• runkkaaja1

mulla runkuttaminen kestää kans usein noin 5 minuuttia.

• 13w

mä oon 13w ja multa tulee mälliä aika reippaasti ;)

• vedän käteen

mä laukeen jo kolmes minuutis oon 17v.

• Anonyymi

Oon melkein 15, melko ujo ja hiljainen poika tyttö seurassa joka tykkää koulusta ja opiskelusta. Olen suunnilleen vuoden lähes viikoittain yksin kotona ollessa kaivellut pyykkikorista äidin pesua odottavia alusvaateita ja muitakin, sovitellut ja pukenut niitä päälleni ja kuvitellut vähän kaikenlaisia.
      Pelkästään jo siinä pukiessani itseäni tytöksi tulee tosi mahtava stondis ja muna alkaa valua kirkasta limaa. Äidin vaatteissa näytän peilistä melkein tytöltä tai naiselta ja kun sen jälkeen olen runkannut omassa tai vanhempien sängyssä, ei mee kauaa vaikka joskus koetan lopettaa liikkeen siinä vaiheessa kun vatsanpohjasta alkaa tekee hyvää, niin kyllä ne mällit silti tulee äidin pikkareihin.

Vaikka jo pelkkä äidin vaatteisiin tytöksi pukeutuminen ja etenkin se niissä ja niihin laukeaminen tuntuu tosi hyvälle, tulee aina sen jälkeen jotenkin syyllinen olo ja kiire saada ne pian päältään pois ja piiloon takaisin pyykkikorin pohjalle.
      Se niiden pukeminen ja niissä runkkailu on kuitenkin jotenkin niin koukuttavaa, että jo heti seuraavalla viikolla taas sama toistuu vaikka kuinka on ajatellut sen lopettaa.
      En tiedä, mutta nykyisin minusta on alkanut tuntua myös sille, että äiti ehkä tietää mitä sen vaatteissa itsekseni puuhailen vaikka ei ole mitään vielä sanonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe