Mastrubointi

jokutyyppi23

Siis joo olen 13v poika ja vetelen kätee sillunku mieli tekee. Mut kauanko yleensä runkuttaminen kestää. En mitenkää aikaa oo ottanut mut eihä se mälli minuutissa tule?

10

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      se lentää sillo ku kullis mieli tekee eli siit tuntuu hyvält

      • Anonyymi

        Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun

        Samaan aikaan


    • SkiniPonu

      itellä on kuti aika herkässä ainaki.. 4-5min keksimäärin..

    • 26cm

      Suonekasta on helpompi veivata.

    • meisselimies.

      Tuleeko edes 13-vuotiailla mälliä? Oot tainnut liikaa käydä penkoo mutsis makuuhuoneen laatikoista vahoja filmejä ku tommosia kuvittelet.

    • runkkaaja1

      mulla runkuttaminen kestää kans usein noin 5 minuuttia.

    • 13w

      mä oon 13w ja multa tulee mälliä aika reippaasti ;)

    • vedän käteen

      mä laukeen jo kolmes minuutis oon 17v.

    • Anonyymi

      Oon melkein 15, melko ujo ja hiljainen poika tyttö seurassa joka tykkää koulusta ja opiskelusta. Olen suunnilleen vuoden lähes viikoittain yksin kotona ollessa kaivellut pyykkikorista äidin pesua odottavia alusvaateita ja muitakin, sovitellut ja pukenut niitä päälleni ja kuvitellut vähän kaikenlaisia.
      Pelkästään jo siinä pukiessani itseäni tytöksi tulee tosi mahtava stondis ja muna alkaa valua kirkasta limaa. Äidin vaatteissa näytän peilistä melkein tytöltä tai naiselta ja kun sen jälkeen olen runkannut omassa tai vanhempien sängyssä, ei mee kauaa vaikka joskus koetan lopettaa liikkeen siinä vaiheessa kun vatsanpohjasta alkaa tekee hyvää, niin kyllä ne mällit silti tulee äidin pikkareihin.

      Vaikka jo pelkkä äidin vaatteisiin tytöksi pukeutuminen ja etenkin se niissä ja niihin laukeaminen tuntuu tosi hyvälle, tulee aina sen jälkeen jotenkin syyllinen olo ja kiire saada ne pian päältään pois ja piiloon takaisin pyykkikorin pohjalle.
      Se niiden pukeminen ja niissä runkkailu on kuitenkin jotenkin niin koukuttavaa, että jo heti seuraavalla viikolla taas sama toistuu vaikka kuinka on ajatellut sen lopettaa.
      En tiedä, mutta nykyisin minusta on alkanut tuntua myös sille, että äiti ehkä tietää mitä sen vaatteissa itsekseni puuhailen vaikka ei ole mitään vielä sanonut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe