Mastrubointi

jokutyyppi23

Siis joo olen 13v poika ja vetelen kätee sillunku mieli tekee. Mut kauanko yleensä runkuttaminen kestää. En mitenkää aikaa oo ottanut mut eihä se mälli minuutissa tule?

10

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

se lentää sillo ku kullis mieli tekee eli siit tuntuu hyvält

• Anonyymi

Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ja yksi tyttö ja siten toinen poika oon siis poika masturboidaan yhdessä otetaan suuhun toistemme kalua ja silleen että esimerkiksi mä laitan oman kaluni sen tyttön peppuun ja se toinen poikaa sen tytön p¡luun

Samaan aikaan

• SkiniPonu

itellä on kuti aika herkässä ainaki.. 4-5min keksimäärin..

• 26cm

Suonekasta on helpompi veivata.

• meisselimies.

Tuleeko edes 13-vuotiailla mälliä? Oot tainnut liikaa käydä penkoo mutsis makuuhuoneen laatikoista vahoja filmejä ku tommosia kuvittelet.

• runkkaaja1

mulla runkuttaminen kestää kans usein noin 5 minuuttia.

• 13w

mä oon 13w ja multa tulee mälliä aika reippaasti ;)

• vedän käteen

mä laukeen jo kolmes minuutis oon 17v.

• Anonyymi

Oon melkein 15, melko ujo ja hiljainen poika tyttö seurassa joka tykkää koulusta ja opiskelusta. Olen suunnilleen vuoden lähes viikoittain yksin kotona ollessa kaivellut pyykkikorista äidin pesua odottavia alusvaateita ja muitakin, sovitellut ja pukenut niitä päälleni ja kuvitellut vähän kaikenlaisia.
      Pelkästään jo siinä pukiessani itseäni tytöksi tulee tosi mahtava stondis ja muna alkaa valua kirkasta limaa. Äidin vaatteissa näytän peilistä melkein tytöltä tai naiselta ja kun sen jälkeen olen runkannut omassa tai vanhempien sängyssä, ei mee kauaa vaikka joskus koetan lopettaa liikkeen siinä vaiheessa kun vatsanpohjasta alkaa tekee hyvää, niin kyllä ne mällit silti tulee äidin pikkareihin.

Vaikka jo pelkkä äidin vaatteisiin tytöksi pukeutuminen ja etenkin se niissä ja niihin laukeaminen tuntuu tosi hyvälle, tulee aina sen jälkeen jotenkin syyllinen olo ja kiire saada ne pian päältään pois ja piiloon takaisin pyykkikorin pohjalle.
      Se niiden pukeminen ja niissä runkkailu on kuitenkin jotenkin niin koukuttavaa, että jo heti seuraavalla viikolla taas sama toistuu vaikka kuinka on ajatellut sen lopettaa.
      En tiedä, mutta nykyisin minusta on alkanut tuntua myös sille, että äiti ehkä tietää mitä sen vaatteissa itsekseni puuhailen vaikka ei ole mitään vielä sanonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe