Ihastuneena tehdä aloitetta suuntaan tai toiseen.. Sydän hakkaa, kädet tärisee, posket punertaa ja polvet notkuu..
Kuinka tästä voisikin tehdä jotenkin helpompaa ?
Juuri kun yrittää suun aukaista, niin aina silloin siihen tulee joku muu..
Ja silloin kun olisi mahdollisuus, niin silloin ei ole siihen mitenkään varautunut..
Miksi pitääkin olla näin tunteellinen ja ujo ihastuneena ?
Niin vaikeaa..
11
645
Vastaukset
- 6+1
Ihan samanlaista minulla, paitsi en ehkä punasta niin:)
Rohkeasti vaan!
Missä tilanteessa te aina näätte? :) - Kohde
Ihastuneen kohteen näkökulmasta, sellainen punasteleva ja ujo joka selvästi yrittää tehdä aloitetta, on suloinen;)
Itse kun huomasin "tällaisen tapauksen" lähelläni, lopulta aikani hänen yrityksiään seurattuani, tein hänelle aloitteen. Jälkikäteen hän sanoi sen olleen, kuin olisin päästänyt hänet pois piinapenkistä. Hän uskoo ettei olisi saanut loppujen lopuksi mitään aikaiseksi. Sanoin hänelle että kyllä hän sai vaikkei sitä itse tajunnutkaan! ;) - D95
must täällä on ihan oikeesti parhaat tunteet . jukra kun shakespeare ois tätä rakastanut !
- Pelokas
Sanos muuta... Nyt alkaa minulla olla viimeinen mahdollisuus tehdä asialle jotain, kun kesälomakin on ihan nurkan takana, eikä siis tulla näkemään. Vaikka en halua mitään enempää kuin hänet, silti en uskalla edes yrittää.
- itsensävoittanut
Kadut myöhemmin niiiin paljon, jos et tee mitään!! Ota itseäsi niskasta kiinni ja pakota itsesi hänen juttusille. Tartu puhelimeen ja laita viesti. Tai sujauta vaikka kirjelappunen! Tiedän niin tuon tunteen, ja yleensä olen itsekin jäänyt rannalle ruikuttamaan koska en ole ollut tarpeeksi rohkea. Mutta yllätin itseni vähän aikaa sitten ja tein aloitteen ja pyysin ulos! Tosin taisi olla meidän kohdalla liian aikaista vielä aloitteelle. :/ Mutta olen tosi onnellinen että tein sen, ja vaikka ilmaan jäi paljon kysymysmerkkejä niin ainakaan pakkeja en saanut. ;) Meillä on sama tilanne, että kesäloma alkaa tämän viikon jälkeen eikä varmaankaan nähdä sen aikana. Ehkä ihan hyvä, niin kumpikin saa sulatella asioita.
Tee se aloite!!- aktiivikko
Aktiivisuus kannattaa aina, se lisää itseluottamusta vaikka tuliskin pakit.
- Reilukerholainen
aktiivikko kirjoitti:
Aktiivisuus kannattaa aina, se lisää itseluottamusta vaikka tuliskin pakit.
Joo ei kannata pakeista masentua! Tosin kyllähän pakeista tietty vähän pahoittaa mielensä joksikin aikaa, varsinkin riippuu miten ne saa. Mut oon mäkin saanut pakit ja oon ne ottanut niin että ei se vastapuoli sit ollu kiinnostunut ja nyt tiedän. Muuten miettisin vieläkin sitä ja "hikoilisin" sen nähdessäni että uskallanko vai enkö...
Ja mun mielestä on reiluu vastapuolen sanoo ihan heti aloitteen tekijälle ettei ole sillai kiinnostunut, ettei anna väärää viestiä esim.kilttinä ihmisenä jos ei kehtaa pahoittaa toisen mieltä. On nimittäin niinkin käynyt. No se tyttö onkin tosi kiltti ja ystävällinen, siks se onkin niin ihana. Mut onneksi sekin asia selvis ja ollaan ihan kavereita.
- I understand
Ymmärrän kyllä ap:n tilanteen. Ite olin kans kerran niin hullaantunut, etten saanut sanaa suustani. Kun vihdoin tapasin hänet kahvilassa, pyysin eräältä muusikkoystävältä beetasalpaajan näkyvimpien jännitysoireiden häivyttämiseksi... Oli sekin. Ja puihin meni sillä kertaa. Mutta kannattaa mahd. pian tehdä aloite niin tunteet ei pääsee kasvamaan vuoreksi ja mahdolliset pakitkin silloin on helpompi kestää. Mä en ainaskaan jäis roikkumaan, samalla voit menettää muita mahdollisuuksia.
- aloite
Jotenkin pelkkä puhuminen olisikin helpompaa ja jos siihen olisi luonteva tilaisuus, mutta kun niitä ei noin helposti vain ole..
Juu, beetasalpaajat olis mulle varmaan hienoja =) En oo koskaan tuommoisia käyttänyt.. Juttelemalla olen ennenkin selvitynyt, mutta se on helpompaa kun on jo ennestään jutteluasteella muutenkin.
Normaalisti en jännitä oikein mitään, kaikenlaiset esiintymiset yleisöjen edessä ja esitelmät luokissa ei oikein meikäläistä saa jännittämään, mutta sitten kun on tunteita pelissä, niin onkin ihan eri juttu jo =) - Saitko...
aloite kirjoitti:
Jotenkin pelkkä puhuminen olisikin helpompaa ja jos siihen olisi luonteva tilaisuus, mutta kun niitä ei noin helposti vain ole..
Juu, beetasalpaajat olis mulle varmaan hienoja =) En oo koskaan tuommoisia käyttänyt.. Juttelemalla olen ennenkin selvitynyt, mutta se on helpompaa kun on jo ennestään jutteluasteella muutenkin.
Normaalisti en jännitä oikein mitään, kaikenlaiset esiintymiset yleisöjen edessä ja esitelmät luokissa ei oikein meikäläistä saa jännittämään, mutta sitten kun on tunteita pelissä, niin onkin ihan eri juttu jo =)aloitteen tehtyä? Tai edes sen jutteluasteen avattua? Se ei liene kovin vaikeaa ja siitä se sit lähtee :) Ainahan nyt keksii jotain jutunjuurta, harrastuksista, työstä, mistä vaan... Toivon, että teille käy hyvin!
- Ujostelija
Alku-ujous on vaan suloista :) En silti voi muuta neuvoa kuin että reippaasti aloitetta tekemään (tai edes sitä tuttavuutta), koska mitä siinä voi menettää. Hyvässä lykyssä käy erittäin hyvin, huonommassa tilanne on sama kuin tähänkin asti, mutta ainakin tiedät, missä mennään.
Ja kyllä sen yleensä aistii, jos toinen on kiinnostunut, koska monesti lukossa ovat molemmat, jolloin kumpikin haluaisi enemmän kuin mitään tulla juttelemaan toiselle, mutta päätyykin lopulta välttelemään toista, kun ujostuttaa niin kovin... Merkki sekin ;D
Mutta tsemppiä! Jos tuntuu, että se oikea on voinut kävellä sua vastaan, ota rohkeasti siitä selvää, tapahtuiko näin tosiaan, ennen kuin tilaisuus on mennyt ohi. Itsekin olen tässä samassa tilanteessa, ehkä otan omista neuvoistani vaarin - ainakin toivottavasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525