En tiedä mistä muualtakaan kysyä, auttakaa joku! Liittymäni on saunalahti ykkönen (jos sillä nyt on mitään merkitystä tässä..) ja nyt illalla siirsin kännykästäni kuvia tietokoneelle bluetoothilla. No tämän jälkeen kun katkaisin bluetooth -yhteyden, niin jostain syystä sim -korttini rekisteröinti verkkoon epäonnistui. Nyt en siis voi soittaa, en laittaa tekstiviestiä, en mitään... Mikä v*ttu tässä nyt on? Yritin saunalahden sivuilta etsiä apua, mutten löytänyt. En löytänyt edes mitään asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, johon ottaa yhteyttä. Miten saan tuon liitettyä taas verkkoon, tai mihin ottaa yhteyttä?
Ei verkkoa APUA!!
Apua!
1
301
Vastaukset
- Asiakas Palvelu
Pakota puhelin rekisteröitymään Saunalahden verkkoon manuaalisesti (lue tarvittaessa puhelimen käyttöopas). Huomaathan, että verkko voi näkyä myös Elisana, yhdistä siinä tapauksessa siihen. Sen jälkeen on hyvä käynnistää laite uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345493Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k243838Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182314Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221050- 34940
- 162831