Ihmeet islamissa

kristittyäkiinnostaa

Kiinnostaisi tietää, parantaako Allah sairauksia kokouksissa tms. Tapahtuuko siis ihmeparantumisia?

9

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allah parantaa kenet tahtoo, myös ikään kuin ihmeen kautta. Yhteisön rukouksella on merkitystä, mutta sen ei pidä odottaa johtavan suoraan parantumiseen. Kärsivällisyys ja kiitollisuus aina paikallaan, sillä muslimi alistuu Jumalan tahdolle tyytyväisenä oli kyseessä sitten terveys tai sairaus tms.

• numbersareafterus

Siis EI...

• Pitkämuistinen

a yahyalle

Te muslimiressukat olette hyödyllisiä idiootteja Allahinne "tarhassa"

• .

Eli kamelinpissa parantaa todennäköisemmin;)

• Res Sukka
        Pitkämuistinen kirjoitti:

a yahyalle

Te muslimiressukat olette hyödyllisiä idiootteja Allahinne "tarhassa"

Entä miksi me kristittyressukat pidämme uskontoamme Islamia parempana?

• kerrohan a.yahay

No ainakin muhammed kehoitti ja neuvoi (liekö testasi vain miten pitkälle ihmiset uskovat häntä) juomaan kamelin virtsaa.Ajatuskin on jo mieletön tuollaisesta

Mielenkiintoinen vastaus a.yahyalla.Kun taas minulle on kertonut muslimi,että ei Jumalalle voi rukoilla toisen ihmisen puolesta jne..Jumala ei kulemma kuule,kuin asianomaisen itsensä rukouksen/pyynnön elikkä kuka on oikeassa a.ahaya tai minun tuntemani muslimi veikkaisin,että a.ayhaya tulee taas selittämään jotain tarinaa tai väittää,että tuntemani muslimi ei ole oikein islam uskossa ja on epäuskoinen.Villi arvaus minulta vain mut saas nähdä mitä saan vastaukseksi.

• .

Yuotubessa on moni muslimi kamelinpissauskovaisia ja uskovat sen tervehdyttävään vaikutukseen.

Siksipä islamia voidaankin sanoa pisslam nimiseksi.

• Mitkä olivat hänen perustelunsa?

• ateisti023

Itse olen ateisti,mutta minulla on muslimiystävä. Hän aikanaan kertoi minulle tarinan miehestä, joka oli ollut vakavasti sairas. Tämä mies oli sitten lähtenyt jollekin pyhiinvaellusmatkalle ja juonut sen aikana jossain pyhässä paikassa jotain pyhitettyä vettä. Sen seurauksena hän oli parantunut sairaudestaan. (anteeksi epätarkkuuteni tarinan suhteen, mutta sen kuulemisesta on jo kauan aikaa, enkä itse tämmöistä usko...)
      Ystäväni uskoi tarinan itse todeksi, mutta itse pidin sitä vain jonakin tarinana, joka kulkeutuu henkilöltä toiselle... onhan niitä urbaanilegendoja varmaan joka kulttuurissa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9026
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3590
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2033
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1256
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1071
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1055
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1023
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65