Pohdiskelen tässä, että mikä olisi kaunista ja hyvä idea saattaa tuore hääpari matkalle kirkosta eteenpäin. Häät ovat marraskuun puolessa välissä ja pohjoisessa, joten silloin on jo mahdollisesti lunta ja pimeää. Kysyin sen verran paikkakunnan kirkon käytäntöjä, että perinteinen riisi on "pannassa", mutta tätä sulavaa riisiä voisi käyttää ehkä, pyysi juttelemaan vihkivän papin kanssa. Mutta mitä mieltä olette sädetikuista, onko niitä käytetty tässä tarkoituksessa ja tarviiko se jotain lupia, että niitä saa polttaa? Saippuakuplat on myös ollut yksi vaihtoehto, mutta itse tunnen ne hiukan laimeaksi, jossain kesäisessä kauniissa säässä ne sopisikin, mutta näin syksylle eivät. Kertokaa mielipiteitä ja jos teillä tulee jotain muita ideoita, niin ideat ovat tervetulleita.
Vastaukset 3
- Sulavakin riisi :(
Sädetikut ovat hyvä idea pimeyteen!
Ensin tuli mieleen, ruusunterälehdistä, syksyn lehdet... voisi olla ok meidän syyshäissä. - -Jenny-
Miten olisi kynttilät? Vieraat pitäisivät kynttilöitä käsissään ja hääpari kulkisi heidän muodostamaansa kujaa pitkin. Voisi olla ika näyttävä.
- naimisiin.info
suosittelen kunnon hääfoorumia ;) saat sivukaupalla ideoita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591290
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571218Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54912
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32818Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689