Pohdiskelen tässä, että mikä olisi kaunista ja hyvä idea saattaa tuore hääpari matkalle kirkosta eteenpäin. Häät ovat marraskuun puolessa välissä ja pohjoisessa, joten silloin on jo mahdollisesti lunta ja pimeää. Kysyin sen verran paikkakunnan kirkon käytäntöjä, että perinteinen riisi on "pannassa", mutta tätä sulavaa riisiä voisi käyttää ehkä, pyysi juttelemaan vihkivän papin kanssa. Mutta mitä mieltä olette sädetikuista, onko niitä käytetty tässä tarkoituksessa ja tarviiko se jotain lupia, että niitä saa polttaa? Saippuakuplat on myös ollut yksi vaihtoehto, mutta itse tunnen ne hiukan laimeaksi, jossain kesäisessä kauniissa säässä ne sopisikin, mutta näin syksylle eivät. Kertokaa mielipiteitä ja jos teillä tulee jotain muita ideoita, niin ideat ovat tervetulleita.
Vastaukset 3
- Sulavakin riisi :(
Sädetikut ovat hyvä idea pimeyteen!
Ensin tuli mieleen, ruusunterälehdistä, syksyn lehdet... voisi olla ok meidän syyshäissä. - -Jenny-
Miten olisi kynttilät? Vieraat pitäisivät kynttilöitä käsissään ja hääpari kulkisi heidän muodostamaansa kujaa pitkin. Voisi olla ika näyttävä.
- naimisiin.info
suosittelen kunnon hääfoorumia ;) saat sivukaupalla ideoita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546