Miksi en pääse ryanairin lähtöselvitykseen? Laitettuani varausnumeroni ja muut tiedot, en pääse pidemmälle.
Näyttöön tulee teksti, joka kertoo tunnukseni olevan vääriä.
En pääse siis "turvatarkastusta" pidemmälle. olen yrittänyt sekä sähköpostiosoitteella, että luottokortin lopputunnuksella. Ei onnistu!
Lähtö on viikon päästä, joten tsekkauksen pitäisi onnistua.
Sitäpaitsi ohjeissa olevan sähköpostin loppu on omituinen spesaposta.com.
Tunnen itseni tosi tyhmäksi, kyseessä on ensimmäinen lento ryanairilla
Lähtöselvitys ei onnistu, apua!
11
847
Vastaukset
- Raikku
Hah, ihan oikein sulle!!!
- daikku
Varsinainen surkimus. Minkälainen ihminen iloitsee tai luulee iloitsevansa toisten harmeista? Jos hetken ajattelet asiaa, niin kerropa sen jälkeen vielä miksi tällainen ongelma olisi juuri kysyjälle oikein. Tunnetko hänet?
Olet säälittävä reppana. Koeta hankkia jostain selkärankaa.
- Vielä jokin aikaa
sitten riitti , kun muisti minkä sähköpostiosoitteen antoi matkaa varatessa ja sen mistä ja milloin lento lähtee. Varausnumeroa ei tarvittu. Nyt systeemi näyttää muuttuneen.
Mutta kun olet maksanut matkan luottokortilla, niin siellä kortin velotuksissa näkyy kohdan Ryanair Dublin rivin lopussa varausnumero. Toivotaan, että onnistut! - - a
katkeaako yritys siihen ensimmäiseen sivuun vai niihin turvakysymyksiin?
Tsekkasin äsken itseni Lontoon lennolle ja sain siinä turvakysymys-sivulla virheilmoituksen. Jostain syystä sivulla viimeinen rasti oli poistunut ja tuolta sivulta pääsi eteenpäin rastittamalla viimeinen rasti uudelleen. - 22hak
Selvisikö? Oliko siellä vain bitti poikittain?
- Spear Air
Loistava uutinen, päivän pelastus! Toivottavasti reissusi menee reisille!!!
- Toinen tohelo
Ei mene, muutakin elämää on.
Toisin kuin sinulla, jonka pitää purkaa säälittäviä agressioita, kommentoimalla toisten keskusteluja.
Hanki elämä pahvi
- Toheloko?
Kiitos vastauksista
En siis pääse alkua pidemmälle.
Varausnumerossa täytyy olla virhe.
Jos menen Bravoflyn kautta "omille sivuilleni" , niin siellä näyttäsi kaikki olevan kunnossa ts. lento varausnumeroineen jne.
Omaan s-postiini ei vieläkään ole tullut kehoitusta tehdä lähtöselvitys- hyvät ihmiset!
Miksi niin moni tekee nämä varaukset bravofyn kautta eikä suoraan ryanairin sivuston välityksellä? Ongelmia luvassa!
- - a
et ole näköjään ainoa bravoflyn asiakas jolla check-in ei onnistu. bravoflyn kautta tehdyt varauksethan ovat ryanairin ehtojen vastaisia.
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k5387575-Bravofly-Air_Travel.html
toivottavasti selviää... - Toheloko?
No selvishän se loppujen lopuksi.
Pirkkalan terminaali kakkosen ystävällinen info-ihminen pelasti matkani.
Hän nimittäin tarkisti tietoni ja s-mailiin oli pujahtunut kirjoitusvirhe.
Hän korjasi ystävällisesti tietoni ja nyt tein lähtöselvityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755