Mikä on oluen hinta Hua Hinin baareissa, siis Chang, Singha, Leo, Tiger. Happy hour ja ilta aika.
Oluen hinta Hua Hinissä
13
313
Vastaukset
- aika edullista
n. 20-50 bht riippuen ajankohdasta ja paikasta....eli ei mitään merkitystä mitä se maksaa....
- 20 thb
jos väität että baarista saat 20 thb olutta niin et ole thaimaassa käynyt.
- takuu juttu
kyllä saa mutta minä sanoinkin että riippuu paikasta. Thaimaassa on baareja josta saa tuon allekkin oluen....käy itse katsomassa ja nyt en puhu mistään turistipaikasta kuten sinä puhut kun et ole muualla käynnyt.
- on thaimaassa
takuu juttu kirjoitti:
kyllä saa mutta minä sanoinkin että riippuu paikasta. Thaimaassa on baareja josta saa tuon allekkin oluen....käy itse katsomassa ja nyt en puhu mistään turistipaikasta kuten sinä puhut kun et ole muualla käynnyt.
Tämä on Hua Hin palsta kysyttiin Huan hintoja. Olen itsekin juonut 17 thb hintaista olutta.
- monessa paikassa
on thaimaassa kirjoitti:
Tämä on Hua Hin palsta kysyttiin Huan hintoja. Olen itsekin juonut 17 thb hintaista olutta.
kyllä aseman kulmilla saa 20 bht oluen....jos nyt sitä tivaatte....
- mikä baari
monessa paikassa kirjoitti:
kyllä aseman kulmilla saa 20 bht oluen....jos nyt sitä tivaatte....
kerro nyt se baarin nimikin niin joku voisi EHKÄ uskoakin mistä Hua Hinistä saa oluen 20 THB siis THB ei bht.
- siitä vaan
halvin alle 30 ja kallein liki 200bht.
- aivan sama
eikö ole ihan sama mitä maksaa kun on takuulla edullista. Jos nyt alle 50 centin saa olutta niin mitä sillä on väliä enää hinnalla...ei Thaimaahan mennä siksi että olutta saa halvalla...saa muutakin.
- rahayksikkö
Mikä on thaimaan rahayksikkö jos centeillä siellä makselet kun muut maksavat thaimaan bahteilla .
- saivartelija?
kai nyt pöljäkin tuon nyt tajuaa että on helpointa ilmoittaa hinnat euoissa...batheissa n. 20 bht...alkaen....joku sinäkin tajusit...vai pitääkö vielä kurssin muutokset ottaa huomioon...
- euoissa
saivartelija? kirjoitti:
kai nyt pöljäkin tuon nyt tajuaa että on helpointa ilmoittaa hinnat euoissa...batheissa n. 20 bht...alkaen....joku sinäkin tajusit...vai pitääkö vielä kurssin muutokset ottaa huomioon...
Mikä on euoi tai bathi ? Kyllä se on järkevintä ilmoittaa hinnat paikallisilla hinnoilla.Thaimaassa maksetaan thaimaan bahteilla THB.
- juuri olin 2vk
ei kyllä baareista irtoo 20THB. kaupasta iso 0.65l changi 40 patii ja baareissa 0.33l keskimäärin 60bahtia. aseman nurkillahan ne baarit o enempi ruokapaikkoja mut jokatapauksessa vaikee uskoo tätä 20bahtin kalja juttua ku en thaimaassa 4kk aikana törmänny kertaakaa niin halpaan, nii tuskin turisti huahinissäkää.
- 18 kertaa
aseman ruokapaikkoja ei turistit käytä vaan paikalliset. Voin milloin tahansa sinut viedä sinne oluelle ja 20 bht hintaan...ruokaa en suosittele vaikka paikalliset sitä syövätkin. Ja hukkaan on mennyt 4 kk jos tuon hintaista olutta et ole löytänyt...lähellä Burman rajaa löytyy jo halvemmalla tölkki Tigeria sekä Bangkokin pohjoispuolella n, 300 km maaseudulla...tuolla saa 2 tölkkiä...turistia ei ole 100 km säteellä mutta olutta on. On ihan hölmöä alkaa väitellä maksaako olut 20 vai 40 bht...ei sillä ole mitään merkistystä suomalaiselle joka maksaa oluesta euron purkki keskimäärin...sama koskee paljon muutakin mitä Thaimaassa on myytävänä. Lyhyesti ihan sama mitä maksaa meidän hintatasoon vrt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145