Qlaira, apua!

PLÄÄÄÄÄÄH.

Moikka,

mä haluaisin nyt tiedustella muilta Qlaira merkkisten e-pilleireiden syönnistä ja niiden "haitoista".

Syön nyt toista läpyskää ja 12 pillerin kohdalla alkoi menkat, tuosta noin vaan. Todella runsaatkin vielä! Mikähän nyt mättää? Vatsakipuakin on ollut. Hiivatulehdusta epäilin tuossa ennenkuin alkoivat, voisko johtua siitä? Voinko hakea apteekista lääkkeen siihen vaikka syön pillereitä?

Ja sitten... eikö menkkojen pitäisi tulla lumetablettien aikana, eli noi kaksi viimeistä valkoista nappia? Voiko ne jättää syömättä ja siirtyä seuraavaan läpyskään jos haluaa siirtää menkkoja?

Kiitos jo etukäteen...

3

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gmcf hvg

Mitä jos vaikka lukisit sen pakkausselosteen. Nää ei oo mitään mielipide- ja kokemusasioita.

• PLÄÄÄÄÄÄÄÄH

Ja nää on just niitä vastauksia mitä ei kaivata, vaan asiallisuutta.

• gtrgrs

Kuule PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH, olen ihan samaa mieltä tuon gmcf hvg:n kanssa.

Pakkausselosteessa todellakin on listattu kaikki haittavaikutukset ja sivuvaikutukset esiintymistodennäköisyyksineen. Sieltä saat aikuisten oikeasti oikeamman kuvan siitä millaisia sivuvaikutuksia (tai vaikka haittavaikutuksia) voi tulla ja millä todennäköisyydellä. ja ne tiedot siellä ovat ihan asiallisia.

jos vain halusit keskustella aiheesta: IIK, mä olen elämäni ensimmäisen pilleriliuskan aloittanut ja jännittää, tuutteko jutskaan mun kanssa, niin sen olisi voinut kirjoittaa suoraan. tuollaiset kysymäsi asiat on todellakin viisainta lukea pakkausselosteesta, koska kyseessä on sinun terveytesi ja lääkehoito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe