Minun äitini on paljon tiukempi kuin isäni. Se ärsyttää että kun haluan tehdä jotain mitä en ole ennen tehnyt/ saanut tehdä (esim. hankkia lävitystä, olla myöhepää ulkona) niin äiti sanoo etten ole tarpeeksi vanha siihen ja muutenkin hän pitää minua välillä hänen pienenä "vauvanaan" ja taas toisaalta jos en ole toiminut jossain tilanteessa käyttäen päätäni niin äitini huutaa minulle siitä kuinka vanha len ja kuinka minun pitäisi osata ja tietää ja blaa blaa blaa... Yksi asia mikä ärsyttää myös paljon on siivoaminen. 9/10 meidän riitojen aiheista on siivoaminen. Hänen mielestään en siivoa vapaa ehtoisesti vain vaan pakon alla. Ja hän vertaa minua aia veljiini, että "Veljesi eivät ole koskaan olleet noin laiskoja kuin sinä olet..." ja sitten kun tulee joku äitini kaveri käymään niin hän haukkuu minua kaverilleen ja vielä silleen että minä kuulen! Nuorin veljeni tekee vielä vähemmön kuin minä. Hän on 15 vuotias. Minä teen pakon edessä ja joskus oma alotteisesti mutta veljeni ei tee edes pakon edessä. Isäni on niin paljon rennompi. Hän ei saa hirveitä raivareita jos tiskejä ei ole tiskattu kun hän tulee töistä (vanhempani ovat eronneet). Äitini ei antaisi tehdä puoliakaan niistä mitä haluaisin tehdä tai on ihan normaalia. Haluaisin poikaystävän ja jos ihmeen kaupalla löytäisin sellaisen niin äitini ei antaisi pitää sitä. Äitin ei anna minun hankkia lävistystä vaikka sanon ettei se näy (smile lävistys näkyy vain jos hymyilee leveästi) ja että sen voi ottaa pois. Hän sanoi että saan koiran vasta kun muutan omasta kodista pois. Nyt hän saan koiran jos ostan se itse, ulkoilutan sen itse joka päivä monta kertaa, jos ruokin sitä, jos leikin sen kanssa, jos pesen sen aina kun tarvitsee, jos hommaan kaikki tarvikkeet itse. Ja viikonloput pitää olla kotona koska hän ei sitä hoida yms.. Haluaisin muuttaa isälleni. Ei se silti tarkoita että jättäisin hänet lopullisesti. Tottakai menisin viikonloppuisin käymään yms.. en suinkaan vihaa äitiäni.
Äiti liian tiukka...
minävaa
1
157
Vastaukset
- TRE17weejätkä
Nuorella pitäisi olla oikeus päättää kummalla vanhemmalla asuu vai molemmilla. Esim. kaverini asuu vain isällään vaikka hänen äitensä ei ole menettänyt huoltajuutta. Voin kysyä kaveriltani miten nää asiat menee ja palaan asiaan ku oon kysyny:)
T. 17wee jätkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770