Olen alkanut harkita cairnterrierin hankkimista. Olen viimeisen kuukauden ajan lukenut kaikkea mahdollista tietoa rodusta ja omistajien kommentteja ja niin edelleen. Sopii siis ilmeisesti myös ensimmäiseksi koiraksi. Ensi syksynä aloitan siis lukion viimeisen vuoden, jolloin minulla on myös jonkin verran ylimääräistä aikaa ja lukion jälkeen pidän välivuoden ja mahdollisesti käyn töissä. Olisiko siis cairnterrieri hyvä ottaa? Uskon selviytyväni sen tarvitsemasta hoidosta, vaikka itselläni on kokemusta vain kaneista. Monilla ystävilläni on koiria (okei, kaikilla) ja olen itsekin jo haaveillut pitkään pienestä puuhaajasta. Mielipiteitä, ideoita, yms?
Koirakuumetta, ensimmäinen koira
3
207
Vastaukset
- pieni vinkki
Kannattaa ensikoiraksi hankkia narttu.
- varoituksen sana
Muistathan, että koiralle pitää olla aikaa ja sinun tulee olla valmis ottamaan koira mukaan myös sitten jos muutat kauemmaksi opiskelemaan. Opiskelija-asunnoissa ei aina välttämättä sallita koiria.
Ensimmäinen koira tarkoittaa käytännössä seuraavaa 10 - 15 vuotta. Mieti tarkasti, oletko valmis sitoutumaan koiranpitoon. Ei ole koiralle reilua, jos sitten jostain syystä hylkäätkin sen esim. ulkomaillemuuton tms. vuoksi. - Susku
Melkeinpä karvaltaan helpompi rotu olisi mielestäni australianterrieri.
Meillä on peruutuksen vuoksi muuten vapaana kaksi punaista, luovutusikäistä pentua, uros ja narttu. Mikäli et ole vielä löytänyt koiraa, käyppäs tutustumassa Huovispäivän kotisivuihin. sieltä saat lisätietoa ja näet kuvia koiristamme ja pennuistamme. Sieltä löydät myös yhteystietomme.
http://koti.mbnet.fi/simkii/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495