Olen alkanut harkita cairnterrierin hankkimista. Olen viimeisen kuukauden ajan lukenut kaikkea mahdollista tietoa rodusta ja omistajien kommentteja ja niin edelleen. Sopii siis ilmeisesti myös ensimmäiseksi koiraksi. Ensi syksynä aloitan siis lukion viimeisen vuoden, jolloin minulla on myös jonkin verran ylimääräistä aikaa ja lukion jälkeen pidän välivuoden ja mahdollisesti käyn töissä. Olisiko siis cairnterrieri hyvä ottaa? Uskon selviytyväni sen tarvitsemasta hoidosta, vaikka itselläni on kokemusta vain kaneista. Monilla ystävilläni on koiria (okei, kaikilla) ja olen itsekin jo haaveillut pitkään pienestä puuhaajasta. Mielipiteitä, ideoita, yms?
Koirakuumetta, ensimmäinen koira
3
199
Vastaukset
- pieni vinkki
Kannattaa ensikoiraksi hankkia narttu.
- varoituksen sana
Muistathan, että koiralle pitää olla aikaa ja sinun tulee olla valmis ottamaan koira mukaan myös sitten jos muutat kauemmaksi opiskelemaan. Opiskelija-asunnoissa ei aina välttämättä sallita koiria.
Ensimmäinen koira tarkoittaa käytännössä seuraavaa 10 - 15 vuotta. Mieti tarkasti, oletko valmis sitoutumaan koiranpitoon. Ei ole koiralle reilua, jos sitten jostain syystä hylkäätkin sen esim. ulkomaillemuuton tms. vuoksi. - Susku
Melkeinpä karvaltaan helpompi rotu olisi mielestäni australianterrieri.
Meillä on peruutuksen vuoksi muuten vapaana kaksi punaista, luovutusikäistä pentua, uros ja narttu. Mikäli et ole vielä löytänyt koiraa, käyppäs tutustumassa Huovispäivän kotisivuihin. sieltä saat lisätietoa ja näet kuvia koiristamme ja pennuistamme. Sieltä löydät myös yhteystietomme.
http://koti.mbnet.fi/simkii/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174