Elikkäs oon aloittelija ja haluaisin snipun.Joten olisko Urban Sniper hyvä alkusnipu=http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/16769 Softaan yleensä pellolla tai metsässä 1v1 ja 2v2 taisteluit Ehdottakaa airsoft snipui jotka hyvii alle 150€ linkki mukaan
Olisko toi ASG Urban Sniper Rifle hyvä?
24
804
Vastaukset
- Fatakh
Ei ole hyvä mutta kyllä toimii aloittelijalle kantsii ostaa
- mielummi joku pisla
Eh, 1 v 1 taisteluissa en suosittelisi snipuja :F
- Aseen ostaja
Riippuu minkä ikäne oot.
Mut onks toi urbsn sniper jäykkä ladata/virittää. Tuo ei ole jäykkä ladata mutta hinnastakin voi päätellä että ei kestä kovin paljon kolhuja, itsekkin meinasin ostaa tuon mutta otin hieman aseesta selvää ja päätin olla ostamatta.
- random pesukone
sniput kannattaa oikeesti vaan kun on porukkaa ainaki 6
- CideSoft
Okei nyt olisin ostamassa sittenkin ton GSG:n gekon proairsoftista sen halvemman joka maksaa 70e
Tämä on uusi nimimerkkini T:airsoft - airsoft
sese vast paska ase on ammuin 30 pumpparilla siihen vaimentimee ni se katkes ja lentää just just ehk 20m
- proairsoftaaja1
mull on jo spetsnaz ak-47 beta niin kyll mun mielest kannataa ostaa 135 145 m/s lähtevä ase
- Herätys
Ei todellakaan pidä, tuo on naskmaisin ase jonka olen ikinä nähnyt. Epätarkkuus on käsin kosketeltavaa kantamasta puhumattakaan.
- Mhm.
Prosoftaaja1, ostit varmaankin kiinalaisen AK-47 Betan ja uskoit tietenkin tekstin, jossa sanotaan " lähtönopeus 135-145 m/s" Kaikki tosiaan oli kusetusta, sillä kyseisestä aseesta lähtee tutkan mukaan 104 m/s (Oli kaksi kyseistä asetta, testattiin) ...Toiseksi missään päin Suomea ei saa käyttää sarjatuli aseita joista lähtee yli 120 m/s.
Sarjatulien raja on useimmiten 1.6J tai 126 m/s 0,20g, joskus jopa 1,8J. Konekiväärit saavat ampua sitten vaikka M150 sarjaa.
- ???
voisko joku kertoa miksi urban sniperini ei ammu, vaan kuulat jäävät lippaaseen vaikka lataus onnistuu? ps. jos aiot vastata että "P***a ase niin jätä vastaamatta" :)
- FetaEetu69
Jos kuula jää lippaaseen, ltaus ei onnistu. Lue tekstisi ja ajttele
- abzu
Kaveri osti tuon kyseisen aseen. Ensimmäisessä pelissä noin 5 laukauksen jälkeen lähti luisti irti. Oma mielipide: 2/5 koska aika jäykkä ladata, epätarkka, ei kestä ja huono muutenkin
- airsoftaloittelia
ittelläni on sama ja liipasin mekanismi on rikki tällä hetkellä huollossa maksan huollosta 60 €
- se.tyyppi.joka.ampu.sua
Itellä ollu viitisen vuotta täysin ehjä kolme vuotta sitte alumiiniset viri osat (jousenohjain,jousi,mäntä) vakio lähöt oli 135 nykyään 170 tarkkuus 4/5 sais tarkkuus piipulla ja uudella hoppikammiolla paremman kannattaa ostaa!
- se.tyyppi.joka.ampu.sua
5 vuotta eikä ikinä rikki ;)
- Airsoft.Sniping
Ite olen 11v 143cm ja haluaisin airsoft sniperin hinta olis 100-170 olen airsoftannut 6kk ja porukkaa on 4-10
- softauksestakiinostunut
Missä?
- SoftaajAair
Suosittelen myös jos olet isompiin tapahtumiin menossa vara asetta ihan honkkarista saa 50€ kaasupistooli
- softis2
Meillä Honkkari myy tätä samaa asetta https://www.proairsoft.com/airsoft/kaasutoimiset-aseet/co2-pistoolit/cybergun-colt-m1911-co2-pistooli-p-217.html 55€
- Sotija
Kaveril pari vuotta ollu ja nyt ostan sen siltä ja kelpaa hyvin noin 10hengen kaveri porukas.
- Mb08
Ite suosittelisin tilaa TaiwanGunista Well mb08. On tarkka ja halvempi.
- Anonyymi
Ei kannata ostaa tulee hirveesti kummituksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837