bodareille

tytsy 14.vee

no niin olin siis tulos koulust, ku joku poitsu avas mulle semmosen lasisen, vähän raskaan oven... no sille tuli kiire ja päästi irti ovesta. Ja ku oon tämmönen hento tyttö nii jäin puristuksiin sinne oven väliin, yritin siinä sitte tärisevin käsin pitää sitä auki... sillon totesin et tarttisin lisää lihaksia ja kunnon haban! Kellään mitään neuvoa miten sais lisääpi lihaksia?? (esim jotai voimistelu liikkeit tms)

21

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enertsitrinki

No kannattaa tehä etunojapunnerruksia ja nostaa jotain pikkupainoja noin ensiksi.

• :D

etuajopunnerrus?? Sori oon tyhhmä...

• Asdafas

14vuotta eikä tiedä mikä on etunojapunnerrus, oletko mahdollisesti seurannut tunnilla? Eli kädet alas, maha ylös, polvet alas (yleensä tytöillä) sitten punnertamaan käsillä ylös alas.
      Mutta itse en ainakaan tykkää et tytöil on kauhea haba :d

• alottajaaaa

aahaa joo kyl mä ton tiesin , kutsun vaa ite naisten punnerruksiks. en mtn hirveen isoo habaa haluu, vaa sen verran etten litisty oven väliin...

• ::DD::DDDDD:DDDDDD:::DD
        alottajaaaa kirjoitti:

aahaa joo kyl mä ton tiesin , kutsun vaa ite naisten punnerruksiks. en mtn hirveen isoo habaa haluu, vaa sen verran etten litisty oven väliin...

voi teitä:DD

• boega14v

älä treenaa.. tytöillä ei saa olla isot lihakset , saatikka sixpack

• fdgdfgfgfdgdf

On se jännä kun muijat luulee että tekemällä pari punnerrusta saadaan hirveät muskelit.

Voitte sitten pelätä lihasten ''liiallista'' kasvua kun käytte salilla 5 kertaa viikossa, syötte kun sarvikuonot ja nukutte vitusti.

• alottajaaaah

enn tosiaan mtn hirveit muskeleit haluu, vaan sen verran et ei muitten tartte ovea avata :)

• dr5tjh534

Muijat ei voi kasvattaa lihasta melkein yhtään, sillä heillä on niin vähän testosteronia kehossa luonnollisesti. Voit kyllä hankia voimaa. Käy salilla ja nosta perkeleen raskaita painoja

• alotttajajaja

hah jos nostan puntteja jään niiden alle x))

• ilmeinen trolli

voi vittu hieno pedari kuvaus..get laid

• 13 vanha potari
        ilmeinen trolli kirjoitti:

voi vittu hieno pedari kuvaus..get laid

Hei mä en edes puutänyt kuvaa tai nimeä itteläni on ollut onkelmia lihaksien kanssa ja sain apua välitän vain apua

• alottaja unstrong

Voin sanoo ihan tässä ,et jos viittisit tehäsen jutskan mulle;) :paino43kg pituus 158cm, ruumiinrakenne:oon aika hoikka,hento ja pitkähköt jalat verrattuna yläkroppaan, ja en oo tosiaa mikään roteva. Syön yleensä normi rtuokaa, yleensä kalaa, paljon kasviksia, lihaa, pastaa yms. Joskus harvoin pizzaa. En syö kauheesti ylimäärästä rasvaa, ja jos syön niin urheilen paljon. En harrasta mtn virallisesti mut liikun paljon. Kotona ei ole mtn urheiluvälineitä x)

• poika002030003

Jos oot tyttö niin unohda lihakset, niitä et paljoa saa, koska olet tyttö ja sinulla on tytön hormonitoiminta, eikä miehen. =DD

• alottajainen

mut en haluu olla säälittävä pikkunen joka litistyy aina ovien väliin /:(

• tyttöjokaeiooheikko

ai, sinä luulet että vaan pojat voi olla vahvoja?-.- mites selität tän:mä voitan pojat (jotka tunnen irl) kädenväännös"?

• tyttöjokaeiooheikko

ai, sinä luulet että vaan pojat voi olla vahvoja?-.- mites selität tän:mä voitan pojat (jotka tunnen irl) kädenväännös"?

• niitäkuuluisiavaloja

Herätkää nyt taas :D "tytöt eivät voi saada lihaksia", no ainakin sillä salilla, millä itse käyn, niin käy myös naisia, ja olen nähnyt ku nainen mm. penkkaa 80kg, mave 100kg, kyykky 150kg. Itse en ole kauaa käynyt puntilla ja voin sanoa että suurin osa salilla käyvistä naisista olevat paremmassa kunnossa kuin minä (itse 17v poika). Joten kyllä työttkin voivat saada lihaksia .

• bojojoiinng

Niimmpä! Mä olen tyttö 16 vuotias ja kyllähän tätä lihasta jo löytyy! Pitäähän tyttöjenki olla vahvoja et ne voi puolustaa itseään pahan paikan tullen dorgat...

• 13v vanha potari
        bojojoiinng kirjoitti:

Niimmpä! Mä olen tyttö 16 vuotias ja kyllähän tätä lihasta jo löytyy! Pitäähän tyttöjenki olla vahvoja et ne voi puolustaa itseään pahan paikan tullen dorgat...

Oon kuule miettinyt tätä homma.näkyvät lihakset vai näkymättövät.vielä jos sen vastaat niin teen sulle ohjelman.vastaa niin nopeesti kun pystyt

• 13v vanha potari
        13v vanha potari kirjoitti:

Oon kuule miettinyt tätä homma.näkyvät lihakset vai näkymättövät.vielä jos sen vastaat niin teen sulle ohjelman.vastaa niin nopeesti kun pystyt

Ja muutes kyllä flikat voi olla vahvoja .maailman ennätys naisten kuulantyönnöss 7kg kuulan kanssa on oliko 17m(en muista ).itte harrasta sitä.olen lyhyt mutta helvetin leveä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe