pojat tisseistä.

tyddö5

hei pojille et onko naisen rintojen koolla välii? onko
a)pienet
b)medium
c)isot

tissit hyvät?? ja haittaako pieni pömppis?

25

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiga19

Pienet=SEKSIKKÄIMMÄT!
      Mediumit=kelpaa, ihan jees, kivat
      Isot=pelottavat

ja pieni pömppis ei haittaa. Pienet pömppikset on kivoja, tosin riippuu muusta vartalosta, että miten siihen pömppis sopii.

• tissimiäs

Pienistä en itse tykkää yhtään, keskikokoiset menee ja isot on tietenkin parhaat, tietyissä rajoissa tottakai. Pömppis ei haittaa, jos omistaa myös hyvät tissit, mutta pienet tissit ja pömppis on huono yhdistelmä.

• kikkimauri

Iso kikkeli naisilla on paras!

• playboy 97

mun mielee on isot tai sit medium !;) ja pieni pömppis ei haittaa mut nimenomaa sit pieni :d

• 15v yksinäinen poika

a) ja b), pömppis ei haittaa! :)

• eetu kauranen

ISOT RINNAR ;D ps, oot läski jos sul o pömppis

• 5tgv

Kato kuule vaa omaa mahaas enne ku meet naisien vartaloit yleistää

• terveisinpoika

tissit on kivoi

• tyddo5

juukiitos kaikille vastaanneille,,,,,ja eetu,en oo läski, ono alipainoinen! :Dvai pitäiskö joku jutta gustafsberg olla?

• fadsfasdf4234

DISSID ON BARAS:::------ddd JA ES :::::------ddddddd

• Avoimien lovien päiv

Yhtä isotkuin minun koska anna vaginaa muille :D

• TissiTyttö

Pitääks tytöillä olla semmoset ihan kiinteet vai vähän roikkuvat ja pehmeet? Joo oon tyttö mut halusin nyt vaan kysäistä.

• pourvr

Kyllä kummatkin käy, pehmeet on tietysti naisellisemmat....

• tralalallalalalalala

Kaikilla naisillahan on pieni pömppis alavatsassa :D Ellei sitten ole joku huippu-urheilija millä on kunnon vatsalihakset ja kaikki. En ole nähnyt ketään naista kellä ei maha hieman pömpöttäisi.

• me gusta

kiinteet a tai b, on kivat :P

• kylmätykkäänainaki

B is the Best

• oihgte8

Medium ja isot tissit ovat hyvät. Pikku pömppis on kiva, eli ei haittaa yhtään :)))

• 16.v poika

pienet tai mediumit. (Kiinteät) ja pieni pömppis ei haittaa :D
      hoikalle ei isot tissit sovi!

• liirumlaarun-um

Oon kyl eri mieltä, isot tissit hoikalla tytöllä on aivan helvetin hyvännäköset :)))

• satanlivesinme

Mielipiteiden tulva hivelee mielikuvitukseni juoksua.

• asty3276fas351

PÖMPPIS POIS TISSIT SUURET mitä
      läski mee ojaan eiku
      tissit naamaan mulle kits

• gfgjgfmk

Poika 15v. Aikas pienet tissit ja löysät on aivan pirun seksikkäät! Ja pikku pömppis on just söpö. Pienet ja löysät tissit, pikku pömppis ja kiintee perse on iha piru qma settti!! >>>Mut tytöt ei noil tisseil oo mitää välii, kullakin on millaset on, turha teijän on niist tytöt ottaa mitää ressii. Joka jätkäl on kummiski laukeemises pidättelemist, kun heitätte rintsikat pois

• Gkvyj97

Naww, toi oli sulonr kommentti, pelastit mun päivän :)

• poika 97

Pienet tissit just on parhaat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe