hei pojille et onko naisen rintojen koolla välii? onko
a)pienet
b)medium
c)isot
tissit hyvät?? ja haittaako pieni pömppis?
pojat tisseistä.
25
1273
Vastaukset
- poiga19
Pienet=SEKSIKKÄIMMÄT!
Mediumit=kelpaa, ihan jees, kivat
Isot=pelottavat
ja pieni pömppis ei haittaa. Pienet pömppikset on kivoja, tosin riippuu muusta vartalosta, että miten siihen pömppis sopii. - tissimiäs
Pienistä en itse tykkää yhtään, keskikokoiset menee ja isot on tietenkin parhaat, tietyissä rajoissa tottakai. Pömppis ei haittaa, jos omistaa myös hyvät tissit, mutta pienet tissit ja pömppis on huono yhdistelmä.
- kikkimauri
Iso kikkeli naisilla on paras!
- playboy 97
mun mielee on isot tai sit medium !;) ja pieni pömppis ei haittaa mut nimenomaa sit pieni :d
- 15v yksinäinen poika
a) ja b), pömppis ei haittaa! :)
- eetu kauranen
ISOT RINNAR ;D ps, oot läski jos sul o pömppis
- 5tgv
Kato kuule vaa omaa mahaas enne ku meet naisien vartaloit yleistää
- terveisinpoika
tissit on kivoi
- tyddo5
juukiitos kaikille vastaanneille,,,,,ja eetu,en oo läski, ono alipainoinen! :Dvai pitäiskö joku jutta gustafsberg olla?
- fadsfasdf4234
DISSID ON BARAS:::------ddd JA ES :::::------ddddddd
- Avoimien lovien päiv
Yhtä isotkuin minun koska anna vaginaa muille :D
- TissiTyttö
Pitääks tytöillä olla semmoset ihan kiinteet vai vähän roikkuvat ja pehmeet? Joo oon tyttö mut halusin nyt vaan kysäistä.
- pourvr
Kyllä kummatkin käy, pehmeet on tietysti naisellisemmat....
- tralalallalalalalala
Kaikilla naisillahan on pieni pömppis alavatsassa :D Ellei sitten ole joku huippu-urheilija millä on kunnon vatsalihakset ja kaikki. En ole nähnyt ketään naista kellä ei maha hieman pömpöttäisi.
- me gusta
kiinteet a tai b, on kivat :P
- kylmätykkäänainaki
B is the Best
- oihgte8
Medium ja isot tissit ovat hyvät. Pikku pömppis on kiva, eli ei haittaa yhtään :)))
- 16.v poika
pienet tai mediumit. (Kiinteät) ja pieni pömppis ei haittaa :D
hoikalle ei isot tissit sovi!- liirumlaarun-um
Oon kyl eri mieltä, isot tissit hoikalla tytöllä on aivan helvetin hyvännäköset :)))
- satanlivesinme
Mielipiteiden tulva hivelee mielikuvitukseni juoksua.
- asty3276fas351
PÖMPPIS POIS TISSIT SUURET mitä
läski mee ojaan eiku
tissit naamaan mulle kits - gfgjgfmk
Poika 15v. Aikas pienet tissit ja löysät on aivan pirun seksikkäät! Ja pikku pömppis on just söpö. Pienet ja löysät tissit, pikku pömppis ja kiintee perse on iha piru qma settti!! >>>Mut tytöt ei noil tisseil oo mitää välii, kullakin on millaset on, turha teijän on niist tytöt ottaa mitää ressii. Joka jätkäl on kummiski laukeemises pidättelemist, kun heitätte rintsikat pois
- Gkvyj97
Naww, toi oli sulonr kommentti, pelastit mun päivän :)
- poika 97
Pienet tissit just on parhaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626