Oletko ihastunut johonkin suloiseen tyttöön/poikaan, muttet ole kertonut vielä tunteistasi? Olet saattanut huomata, että ihastuksesi on kenties kiinnostunut sinusta? Olet kenties vaihtanut nopeita katseita ihastuksesi kanssa, muttet ole vielä toiminut. Koulun loppu häämöttää ja ajatus, ettet koko kesänä näe häntä, masentaa? Nyt on sinun aikasi toimia ja kertoa tunteesi! : ) Eli kaikki ihastuneet näyttäkää vaan rohkeasti tunteenne!
Kaikille, jotka ovat ihastuneita!
87
1611
Vastaukset
- jännä tyypi
Mun ihastus tietää et tykkään siit mut en uskalla mennä juttelee sille vaik haluun
mitä mä teen?? - Vitun nolo
Helpommin sanottu ku tehty:/
- jännä tyypi
You dont say
- joijweoijcocij
toi on totta :S mut se on vaa tehtävä jos haluu onnistua, ei ne tytöt kyllä alotetta yleensä tee. onhan siinä koko kesä aikaa sulatella asiaa jos saa pakit. :)
- XD...
joijweoijcocij kirjoitti:
toi on totta :S mut se on vaa tehtävä jos haluu onnistua, ei ne tytöt kyllä alotetta yleensä tee. onhan siinä koko kesä aikaa sulatella asiaa jos saa pakit. :)
Mutta jos käykin niin et tyttö on samalla luokalla ---> sanoo kaikille. No täytyy myöntää et oon itekkin laittanu txt yhelle ihastukselle kesällä --> pakit, mut ei kertonu kellekkään, ehkä siksi koska kielsin :)
- 48392
Jos et millään uskalla mennä kasvotusten juttelemaan, niin laita vaikka tekstiviestiä, pääasia että jollain tavalla kertoo :-)
- justtiisa
plaah tympii iha saakelin paljon tää tilanne. oon ollut yli puoli vuotta ihastunut yhteen täydelliseen tyttöön, mutta olen niin ujo ihmissuhde asioissa niiin eise katseita pidemmälle ole mennyt. jotenkin tuntuu että hänkin on huomannut minut katseista päätellen. koululoppuu ja en nää tätä tyttöä enää, koska hän jää vielä ysille. pitäisikö ihan suoraan pökäistä juttusille? koulukin loppuu niin eikai enää voi pahemmin nolatakkaan itseään. :DD onse rakkaus ihmeelistä !
- Ihastunut
Siis sehän menee melkeen aina niin, et kun tyttö ihastuu, se ei yleensä sano siitä, vaan kattoo ja koittaa jotenki sada sun huomion, koulussa se ettii sut, ja kävelee ohi ihan vaan kattoakseen sua.. Sit ku se huomaa et oot ehkä kiinnostunu, se jää odottamaan, että meet puhumaan! Ja tekstarit onki sit keksitty tohon tarkotukseen! Mulla ainaki niin et jos koitan sanoo mun ihastukselle jotaan, ni tulee joku ihme paniikki, ja en saa sanottuu mitään.. Mun ongelma onki se, että mulla ei oo sen numeroa... T. Tyttö, joka käyttäytyy just noin.. :D
- onetry
Kannattaa kertoa tunteista, muuten saa harmitella koko kesän että entä jos...
- 3ppin
Ite oon ihastunu vuotta nuorempaan tyttöön.
Mä oon ysillä, se on kasilla. Ja nyt jätetään ylä-aste tulevana Lauantaina, mul ei oo enää sit varmaa mitään mahiksia löytää tätä tyttöä :(
Viime vuonna kerroin sille et oon ihastunu siihen, ja kysyin jos haluais olla joku päivä, no, kaiken ujouden keskeltä löysin rohkeutta tavata sen... kaverien kaa, mist ei tullu mitään.
Kaverit tietenki tyrkytti ja kaikkee ja sitte se ujous iski ja kovaa, en uskaltanu mitään melkei puhua. Ja se meni vähä perseelleen se tapaaminen.
No, sen jälkee en paljoo puhunu tai katellu sitä tyttöä enää. Eikä sekään kauheesti mua.
Mut nyt taas tänä keväänä oon huomannu et se kavereittensa kaa kattoo mua ja hymyilee ja kaikkee tämmöstä O.o en tiiä mitä meinaa. Oon vieläki ihastunu tähä tyttöön ja haluisin tavata sen joku päivä uuestaa, mut nyt ilman mun kavereita, sillä niistä ei oo ku harmeja tälläsis tilanteissa.
Ja hyvältähän tämä tuntuu jakaa täällä :)
S***- fhjytdryhhyu
Mä tykkäsi yhest tytöst ku olin viime vuonna kutosella me juteltii ja oltii pari aina välillä koulu jutuissa oli hauskaa. mut kun menin seiskalle ja se meni toisee kouluu. vittu että kaduttaa ku en kysyny sitä jonneki vapaa ajalla. nyt se o liia myöhästä. :(
- tytsi:3
fhjytdryhhyu kirjoitti:
Mä tykkäsi yhest tytöst ku olin viime vuonna kutosella me juteltii ja oltii pari aina välillä koulu jutuissa oli hauskaa. mut kun menin seiskalle ja se meni toisee kouluu. vittu että kaduttaa ku en kysyny sitä jonneki vapaa ajalla. nyt se o liia myöhästä. :(
oon ihastunu (yli vuoden) yhteen poikaan, mut se ei oo huomaavinaankaa, eikä vrmn tykkää musta... Haluisin kertoo sille, mut entäs jos se sanoo vaa et hyi ****! Tai entä jos se alkaa pilkkaamaan tai jtn... Mitä teen, oon tosi masentunu!
- vihaan tätä paskaa:)
tytsi:3 kirjoitti:
oon ihastunu (yli vuoden) yhteen poikaan, mut se ei oo huomaavinaankaa, eikä vrmn tykkää musta... Haluisin kertoo sille, mut entäs jos se sanoo vaa et hyi ****! Tai entä jos se alkaa pilkkaamaan tai jtn... Mitä teen, oon tosi masentunu!
vähä samaa mietin.. ku tuntuu jo nyt et ne se ja sen kaveriporukka nauraa mulle ku meen ohi ://
- -99 tyttö
tytsi:3 kirjoitti:
Mulla sama juttu.. mut välillä tuntuu et se tykkää musta myös ja välillä et se vihaa mua.
- Nyt on paha tilanne.
Minulla, toisen vuoden lukiolaisella. Eräs tyttö on ihastunut imuun ja moikannut. Ok, moikkasin häntä silloin takaisin. En kuitenkaan uskalla menää juttelemaan hänelle, vaikka hän kai sitä odottaakin, koska olen ujo. En todella pysty/kykene suraan mennä jututtamaan. En myöskään tiedä tytön nimeä, meseä, numeroa tai muutakaan, eikä hän varmaan tiedä omaani. Tyttö on vuotta nuorempi kuin itse olen. Kuitenkin jokin signaali pitäisi antaa. Mitä kannattaisi tehdä?
- eräs lukiolainen
Täällä myös yksi joku ollut jo puoli vuotta vahvasti ihastunut erääseen.. on se jännää, miten voi tuntea niin vahvoja tunteita ihmistä kohtaan, josta tietää juuri ja juuri pelkän nimen.. : ) hänkin on ehkä ihastunut minuun, tai ainakin vilkuilee joskus aika usein, mutta itse vaan olen hämmentynyt ja mietin, miten asian laita on, vieläköhän ensi syksynä on kiinnostunut minusta, minulla ainakin sen verran syvät tunteet häntä kohtaan, että jaksan odottaa kesän yli (tosin hyvin haikeissa tunnelmissa).
- jeekesä
Joo, pitäs varmaa viikonloppuna viimestää kertoa, tää epätietoisuus on aika raastavaa, saapahan sitte mielenrauhan, kun kysyy miten asian laita on .. :-)
- Liian ujo tyttö
Osaisiko kukaan auttaa kun en tiedä yhtään mitä pitäisi sanoa huomenna ihastukselleni. Oon jo pitkään pitänyt hänestä ja syksyllä hän huomasi sen ja sain jopa tietää että hän pitää minusta. Emme koskaan päässeet viettämään aikaa yhdessä muualle kuin koulussa ja ihastukseni bändin keikoilla joissa emme koskaan saaneet olla kahdestaan. Toisin sanoen olimme vain kavereita, jotka kuitenkin pitivät toisistaan enemmän. Kerran hän sitten lopetti yhteydenpidon ja noin kuukausi sen jälkeen sain hänet kertomaan syyn tälle käytökselle. Hän ei enää pitänyt minusta. Nyt siitä on noin puoli vuotta ja koska menemme eri kouluihin, ei minulla ole varmaan enää mahdollisuutta nähdä häntä. Joten pystyttekö auttamaan mitä sanoisin hänelle viimeisellä tapaamisellamme. Haluaisin vain kertoa kuinka iloinen olen, että tutustuimme, mutta en uskalla :( Minua pelottaa miten hän suhtautuu tähän...emme ole kuitenkaan puhuneet puoleen vuoteen.
- NytTaiEiKoskaan!
Ei kannata liikaa miettiä tuota, että miten toinen suhtautuu, se ei kuitenkaa selviä kuin ottamalla asiasta selvää : ) pientä rohkeutta se kaipaa. tunteista kertomista ei pidä pitää liian vakavana asiana, jos toinen ei sattuisikaan tykkäämään, niin eiköhän sille toiselle tule vain iloinen mieli, että joku tykkää hänestä, vaikka itsellä ei olisikaan suurempia tunteita : ) rohkeasti vain kertomaan!
- goodbyemylove
itelläni tilanne on se, että on minä ja eräs poika. me katellaan usein ja hymyillään. mä vaan tiedän, että miten varmaan menetän sen koska oon niin pelkuri. en uskalla tai voi tehdä mitään=(. ajattelin että ennen kesälomaa kertoisin miten erityinen se on JUST mulle, mutta en taida uskaltaa. no, tänään ainakin se piti sen jalkaa varovasti mun jalan päällä ja sain tuntee sen vetovoiman eds kerran
- ÄS II ÄN II
vittu ku pitää olla ujo... :/ mä haluisin kertoo yhel pojal miten kovasti tykkään siitä, oikeestaan rakastan sitä ._. meil on ollu jonkin näköstä silmäpelii ja muutenki se poika vaikuttaa kiinnostuneelta c: mut enää pari päivää, ja me nähää uudestaa vasta 10 viikon päästä :( on mulle tullu monta tilaisuutta kertoo, mut sit jotenki aina jämähtää paikoillee. mun kaverit haukkuu mua ton takia, ja se vaa masentaa lisää ku ne sanoo et ei tuu ehkä toista tilaisuutta kertoo... mut nyt oon päättäny, et perkele kerron sille ennen kesälomaa! vaikka raahan sen syrjään niitte kaveriensa keskeltä! :D RAKASTAN SUA J***A!
- Liian ujo tyttö
Mul on oikeesti ihan sama juttu, ku haluun sanoo mun ihastukselleni jotai ennen kesää, mut en uskalla ja en yhtään tiedä mitä D: ja se on nii outoo ku siit ei ota selvää ku joskus se sano tykkäävänsä musta mut sit se ei tykkääkään ja nyt se on näitten viimesten päivien aikana kattonu muo aina jotenki eri taval ku meen ohi ? Ymmärtäispä mitä se sil tarkottaa? Ja välil vähä vaikuttaa silt et se ois kiinnostunu yhest rinnakkaisluokkalaisest tytöst ja se masentaa aika paljo kun en uskalla mennä todellakaa sanoo mitää jos sitä ei ees yhtää kiinnosta. Mut jos en mee sanoo mitää nii se jää häiritsee iha varmasti );
- 3ppin
Liian ujo tyttö kirjoitti:
Mul on oikeesti ihan sama juttu, ku haluun sanoo mun ihastukselleni jotai ennen kesää, mut en uskalla ja en yhtään tiedä mitä D: ja se on nii outoo ku siit ei ota selvää ku joskus se sano tykkäävänsä musta mut sit se ei tykkääkään ja nyt se on näitten viimesten päivien aikana kattonu muo aina jotenki eri taval ku meen ohi ? Ymmärtäispä mitä se sil tarkottaa? Ja välil vähä vaikuttaa silt et se ois kiinnostunu yhest rinnakkaisluokkalaisest tytöst ja se masentaa aika paljo kun en uskalla mennä todellakaa sanoo mitää jos sitä ei ees yhtää kiinnosta. Mut jos en mee sanoo mitää nii se jää häiritsee iha varmasti );
Mist päin oot? Mul on nimittäi tämmöne tapaus... on ite poika.
Mut mä kyl oon edellee ihastunu siihe tyttöö jolle kerroin et oon siihe ihastunu O.O - Liian ujo tyttö
3ppin kirjoitti:
Mist päin oot? Mul on nimittäi tämmöne tapaus... on ite poika.
Mut mä kyl oon edellee ihastunu siihe tyttöö jolle kerroin et oon siihe ihastunu O.Oööm, tota oon hesast :DD kui?
- 3ppin
Liian ujo tyttö kirjoitti:
ööm, tota oon hesast :DD kui?
Kuha kysyin :) ei mittää sit
- nopeus_valttia
kerro, ettei ehi kesän aikana löytämään toista! :D
- rohkeasti-kertomaan
Tuohon ihkaensimmäiseen wildfloverin viestiin lisäisin kylmän faktan: ei valitettavasti riitä, että näyttää tunteensa vaan niistä pitää myös kertoa, ja usein tuo tehtävä lankeaa pojille...
itse olen tyttö ja kaikissa tämmötteissä tilanteissa oon ite joutunu oleen se joka tekee alotteet, kertoo ensimmäisenä tunteistaan, ja nyt olen kyllästyny siihen... JÄTKÄT TEHKÄÄ JOTAI
- LoveLoveLoveLove
Mä aion huomen kysyy yhelt pojalt et alkaaks se ku sekii tykkää must.... Mitä luulette et alkaaks se mun kaa ja miten pitäs kysyy?
- ei hämminkii mulle
Moi
Sano sille, että mulla on sulle asiaa. Sitte pyydät sen johonki pikkasen kauemmas
ja sanot sille, että ''oot aika mukava ollu mulle ja mä oon alakanu tykkään susta niin tyykkäätsä musta?'', ESIM!!!
Voithan sä pistää jonku välittäjän joka on mun mielestä parempi homma nii ei välttis tartte nolata itteensä jos se toinen ei susta tykkäiskää!
Tsemppiä ihan sikana ja totta kai kannattaa yrittää!!!- onneton..
en todellakaa haluu masentaa, mä kerroin tnää mun ihastuspojalle et tykkään siit, mut sitte se vaa jääty , ja LÖI MUA päin naamaa, kaikkien nähden! Ja lähti... Jäinpäs siinä sitten avuttomana seisomaan seisomaan
- hujiiyygkoook
onneton.. kirjoitti:
en todellakaa haluu masentaa, mä kerroin tnää mun ihastuspojalle et tykkään siit, mut sitte se vaa jääty , ja LÖI MUA päin naamaa, kaikkien nähden! Ja lähti... Jäinpäs siinä sitten avuttomana seisomaan seisomaan
Hän on gay
- ??
mä oon ihastunu yhteen jätkään mutten uskalla kertoo sitä sille koska mun tosi hyvä kamu tykkää siitä kans ja ne on ollu yhessä jonki aikaa sitten.. ja mä tiiän että jos se mun kamu sais tietää että yritän sitä jätkää ni se varmaan laittas meiän välit poikki ku son tehny jo silleen yhen toisen kaverin kans.. eli mun pittäis päättää tässä nyt vissii että kumman valitsen... sen jätkän vai sitten sen ystävän... mitä mieltä te ootte?
- laiks8
Tämä "ystäväsi" ei ole tosiystävä, jos hän hylkäisi sinut tuon vuoksi.
- näin://
miul o vähä samaa mutta kuitenkaan ei... oon ihastunu yhtee tyyppii mut en tiä tykkääkö se musta mutta sen HYVÄ kaveri tykkää musta nii.. en tiä viittiskö se ihastus ees alkaa sen sen hyvän kamun takii ://
- ??
mä
oon ihastunu yhteen jätkään mutten uskalla kertoo sitä sille koska mun
tosi hyvä kamu tykkää siitä kans ja ne on ollu yhessä jonki aikaa
sitten.. ja mä tiiän että jos se mun kamu sais tietää että yritän sitä
jätkää ni se varmaan laittas meiän välit poikki ku son tehny jo silleen
yhen toisen kaverin kans.. eli mun pittäis päättää tässä nyt vissii että
kumman valitsen... sen jätkän vai sitten sen ystävän... mitä mieltä te
ootte?- joepepcojepcr1994
No mä valittisin ton ystävän, itellä on kokemusta... tyttöystäviä/ihastuksia on ollut jo varmaan kymmenen, mutta kaikki ovat eron jälkeen kadonneet ystävien listalta, harvemmin ero toteutuu niin että sen jälkeen ollaan ihan kaikessa sovussa kavereita... mutta paras kaveri on ollut kaveri jo ekaluokkalaisesta lähtien, eli 11 vuotta tunnettu. eikä ole häipyny minnekkään, riitoja on ollut mutta vielä 18-vuotiainaki nähään vähän väliä, huvitukset vaan muuttuneet että nykyään puhutaan naisista ja käydään joskus baarissa, mutta frendejä ollaan.
- .hän.on.suloinen.
ei ole minun kulta vielä sanonut tunteistaan, vaikka ihan selvästi on ihastunut : D kuinkakohan kauan jaksaa odottaa.. : )
- kfkfkfkfkf
Riparilla sitten varmaan sanon, nyt kun ystävänikin on alkanut lähestyä tätä typykkää.
- kaipaavahölmö
Nyt jo kauhea ikävä ihastusta, miten kestän koko kesän? :`(
- LoveLoveLoveLove
Voih...pokka ei pitäny en pystyny mut onneks se on mun bestiksen serkku;) pyysin et jos se antais mulle sen numeron mut se ei antanu....:(
- tyttöPorist
LoveLoveLoveLove kirjoitti:
Voih...pokka ei pitäny en pystyny mut onneks se on mun bestiksen serkku;) pyysin et jos se antais mulle sen numeron mut se ei antanu....:(
hehhah miul o mu kamun pikkuserkku;););) mut mul on sen numero ja kinosti
- Emil-97
LoveLoveLoveLove kirjoitti:
ootko sattumoisin vaasasta :)?
- Somebodygirl-98
haha, juupa. Olisha se iha jees juttu, mut siihe katseiden vaihtoon muuhun lisätää vielä se, että kun se sai jo syksyllä/ talvella tietää et tykkään siitä, se sano et ei kiinnosta YHTÄÄN, ja haukku mut pystyy mun kaverille :) että juu, aivan loisto juttu, kun se nyt kuulema (kavereiden huomauttaessa asiasta) vilkuilee mua... ja toki ite kaipaan sitä tosi paljon tän kesän aikana mut sattuu iha liikaa jos se taas aikoo haukkua mut. :) joten olen mieluummin hiljaa ja yritän unohtaa koko ihmisen.. :)
- ohmygod
Kerroin, mutta tunteet eivät olleet molemminpuolisia...
- oidwhodwhjoebfocjbfw
tuli kerrottua ihastukselleni tunteistani..päättäjäis päivänä facessa ja olin hieman humalassa ja sain vastaukseksi "jaahas:D"????????
- mielimaassa
Vuoden vierestä kattelin ja nyt sitte kaveri sen nappas.
- ikävöivä tyttö
ihastuin yhteen ysiluokan poikaan jo joskus marraskuusa ja ite olin siis seiskalla. joskus se aina katto mua välituntisin tai ruokailussa ja jossain käytävällä se käveli aina tosi hitaasti ohi ja läheltä. tai sitte vaan kuvittelin? ekaks ihastuin sen ulkonäköön ja olemukseen, mutta sitte ku tuli pyörittyä aika paljo sen lähellä ja kuulin sen puheita ja näin niin opein tunteen myös sen luonnetta ja ihastuin siihen entistä enemmän. se vaikutti aika ujolta niinku mäki oon, eikä meillä ollu ketään yhteisiä tuttuja joten ois ollu aika mahdotonta mennä jutteleen sille. no, nyt kuitenki koulu loppu ja enkä ees tiiä millon nään sen seuraavan kerran vai näänkö sitä enää ikinä. :( mulla on nyt jo sitä ihan hirvee ikävä, vaikka tuntuu oudolta että voi olla sellasta ikävä, jota ei ees kunnolla tunne, mutta niin se vaan on.keskustastaki se asuu about kymmenen kilsan päässä, joten missään kylälläkään sitä tuskin näkee :(( no ihanat muistot siitä ainaki jäi enkä tuu unohtaan sitä koskaan.
- Toimi en oo varma
helpotti oikeesti tosi paljon kun kerto tunteistaan, vaikkei suoraa/selvää vastausta saanutkaan:)
Sain mielen rauhan kun itedän että hän tietää että pidän hänestä - :-(
Mulla kävi sillee että se tyttö josta todellakin tykkäsin ni se muutti Ruotsii : (
- mÄvihAAnSvedujA!!
HYI HITTO! Unohda koko tyttö jos se ruattiin menee! X( yäk ihme ääliö, vapaaehtosesti ruottiii!!!
- mÄvihAAnSuA!!
mÄvihAAnSvedujA!! kirjoitti:
HYI HITTO! Unohda koko tyttö jos se ruattiin menee! X( yäk ihme ääliö, vapaaehtosesti ruottiii!!!
No arvaa kuinka moni vihaa sua, Ruotsiki on maa, iha niinku Suomikii?
- äLKää viHaTkO kEtÄäN
mÄvihAAnSuA!! kirjoitti:
No arvaa kuinka moni vihaa sua, Ruotsiki on maa, iha niinku Suomikii?
Näin olisi nimittäin hyvä... ettei vihaa ketään ihmistä
- :(:(
Mäkin olin ihastunut yhteen tyttöön koko lukion ekan vuoden ja oon vieläkin. Ja mua kaduttaa ku en kertonu sille mitään mun tunteista, koska en varmaan nää sitä enää koskaan, koska hän vaihtaa koulua.
- Paskasti menee
Mulla oli riparilla yks ihastus ja sitten huomasin et mun kaveri on kans kiinnostunut siitä.Sitten kun kaveri jutteli sille ni paljastu et hän olikin jo varattu ja mun kaverille nauro melkeen kaikki.
- lukio poju
Oon ollu kusessa yhteen tyttöön jo puoli vuotta. kaikki alko ruotsin tunnilta (tais olla niin tylsää) ku rupesin katteleen sitä ja se tais huomatakkin mut paras oli kun yhdellä tunnilla oli ryhmä keskustelu ja ryhmät sai vapaasti valita. Parin kanssa ei ehditty edes miettiä mihin ryhmään oltaisiin menossa kun luokan toisesta päästä lähti tulemaan tuo tyttö ja hänen parinsa. tyttö tuli hymyillen ja istu rohkeasti seuraamme. Itse olin ihan surkea keskustelussa ja en saannut oikein sanaa suustani mutta tyttö katseli melkein koko ajan minua itse pidin katsetta kirjassa. tiedän että munasin tämän keskustelun mutta sen jälkeen on ollut pientä silmäpeliä olisin varmaan tehnyt aloitteen jo jos pitäisin itsenäni komeana sillä eniten pelkään sitä ettei minulla ole mahdollisuutta ja en haluaisi nolata itseäni. kaverini sanovat että yritä edes mutta itse olen niin pessimisti asian suhteen etten tiedä mitä tehdä
- rohkeasti_vain
Kannattaa oikeasti yrittää, entä jos se tyttö tykkää myös sinusta? Jos kerran silmäpeliä ollut niin tuskin se tyttö sinua vihaa, varmasti pitää sinusta jollain tasolla!
- Vaikea päättää
Kannattaa kertoo tunteista muuten mietitte 50 vuotiaina kotinne sohvalla että ois pitänyt kertoa. Itse en tiedä kummalle ihastuksistani kertoisin tunteistani.
- NeaJedward
Mul oli semmoi tilannne että seiskalla (nyt viimevuonna) ihastuin luokkalaisee.. rupesin vilkulee sitää.. se ei puhunu mulle yhtää mut kaikille muille tytöille saatto tilanteentullen heittää jtn.. mutta en edes mennä mihinkää sen mukanaolevii tilantaisii jos siit ny jaktetaa.. Mä kattelin sitä aina tunnneilla ja välil veiä katseet törmäs vahingos.. Kerran se sit sano mulle vähä jtn ja en pystyny tehä mitää muuta ku hyvmyillä.. :P Ei vaa ääntä lähteny.. niii random fiilis. Sit kelailin et ku en mä viitti men sille puhuu ku oon iha ujon sille ku tykkään siitä... en ooo yleensä ujo.. että jos se ois samalla lailla... mut nii.. sit tuli kevätjuhla .. oltii suunniteltu et mun kaverit kertois sille ja sit lähtäis mut sit se meni iha perseellee ja nyt voi olla siten et se luulee et ne mun kaverit tykkäis siitä vaikkei tykkää.. nyt en oo nähny sitä kesäloman aikana kertaakaa.. ees vahingossa..
- tälläne ujo tyttö
Tota asia on nii et tykkään iha himo paljon yhestä pojasta, se poika on tykännyt musta pari vuotta sitten mutta sillon en tykännyt siitä. Ollaan nyt kesäloman aikana nähty monta kertaa koska molemmat harrastetaan melontaa ja hän tulee vielä luokallenikin. Mutta... Olen todella ujo. Sain vihdoinkin kerrottua hänelle että tykkään siitä, laitoin viestin facebookissa ja hän vastasi siihen näin: " :D ". Joten en yhtään tiedä mitä tekisin. Hän saattaisi tykätä minusta, koska välillä kun katson häntä hän katsoo valmiiksi mua, ja joskus kun olen jäänyt vahingossa tuiottamaan poikaa, poika on vain hymyillyt ja kääntänyt katseensa pois vasta kun minä olen. Olemme myös melko hyviä kavereita. Joten auttakaa mitä tekisin!!! Uskaltaisinko vain kysyä facen chatissä että alakko?!?!
- Salaisuus :DD
No mä idiootti kerroin eräälle pojalle et tykkään siitä ja vitut se mitää välittäny!
Heti ku ihastuin toiseen niin tää jännä persoona tulee ja alkaa ehdottelee ja mä sanoin:se on vanhajuttu etsä ooku kaveri enää!
Nyt arastelen kertoo,mutta kaikki muut tietää paitsi ihastus ja mulla on ajatus jospoika haukkuukin lehmäks ja nii pois päin. Katseet on vaihdettu ja hymyilty ja juteltu ja muuta mut kertominen.... - Katkera karamelli
Ei kannata. Olin ihan varma ja pakit tuli. Joskus ihmisen "flirttailu" voi ollakin ihan vaan ystävyyttä -.-
- tällänen tyyppi
Minusta tuntuu,että yksi tyttö luokaltani on ihastunut minuun,mutta minä en uskalla mennä sanomaan hänelle mitään!Mitä tehdä?
- pitkä jahkailu
Mä oon ollu íhastunu yhteen poikaan niin pitkän aikaa et ees tiedä aikaa. En oo ikinä uskaltanut kertoa hänelle asiasta, koska tiedän että en kumminkaan pystyisi seurustelemaan hänen kanssaan. Jotenkin se on niin raastavaa kun kuulee ihastuksen seurustelevan jonkun toisen kanssa ja ei voi tehdä asialle mitään ja ainakun hän puhui minulle se oli jotain niin käsittämätöntä, mutta kun on niin ujo niin ei uskalla tehdä mitään no nyt on myöhäistä ysi loppu ja siirytään eri kouluihin siinä tais mennä ne mahikset
- pieni poika
Senku menet sen luokse jos jossai vielä näät sen ja ne mahikses kasvaa=D
itelläni sama ku luulee että ihastus on suhteessa mutta ei ole varma itse - tyttönen96
Ite ihastunut siskon kaveriin siis toiseen tyttöön. ei oo tullu kerottuu sille ku se on aika selvästi hetero ku seurustellu pojan kanssa (en tiedä seurusteleeko yhä) ja pelkään et jos kerron sille se ei enää ikinä puhu mulle tai mitään. kylhän me silloin tällöin hengaillaan vaikka siskoni ei pidä yhtään siitä että ollaan yhteyksissä missään muodossa, mutta tullaan niin hyvin toimeen kahdestaan ja kaikkee ni on mukava puhella niitä näitä. tuli viime kuussa tekstattuu sille niin paljon (ollaan eri kouluissa koska se on vielä peruskoulussa ja itse amiksessa) että puhelin laskuni oli noussut viidestä eurosta yli 70 euroon. joten puhelinta en ole saanut käyttää enkä ole pystynyt yhteyttä häneen pitämään edes facessa koska hänellä kone rikki eikä sisko päästä häntä takiani kylään enää niin usein (sisko epäilee jotain aika varmasti). nyt joka päivä tuntuu kuin hajoaisin kun ei olla puhuttu tai tavattu tai mitään :(( joskus jopa masennun ikävästä
- tyttö99
Mä siis oon nyt seiskalla ja luokat vaihtu. Nyt sillä mun nykysellä luokalla on yks tosi söpö poika. Mä oon siis ihastunu siihen jostain koulun alusta, mut se ei taia tykätä musta :( Mä lähetin sille kerran facessa moi,( mikä olikin ihme, koska mä oon sairaan ujo) mut se ei vastannu:( Nyt mä en sit uskalla jutella sille uusiks. Mitä mä voisin tehä, se ei ees huomaa mua:(((
- Fall In Love For You<3
Joo, siis mul on semmonen tapaus, et mä ja yks poika ollaa kamui, mutta molemmat on ihastunu toisiinsa(jonka olemme toisillemme kertoneet ). Mulla oli sen numero mut se on kadonnu mun kännykäst. Aion Huomen hankkii sen numeron ja soittaa sille. Onko todennäköistä että poika alkaa seurustelemaan kanssani?
- kielioppinatsi
Nimimerkkisi ei ole kieliopillisesti oikein. Fall in love WITH you, ei FOR.
Kirjoita englantisi oikein, tai jätä kokonaan kirjoittamatta. - Jaska Jokunen
kielioppinatsi kirjoitti:
Nimimerkkisi ei ole kieliopillisesti oikein. Fall in love WITH you, ei FOR.
Kirjoita englantisi oikein, tai jätä kokonaan kirjoittamatta.Mee opettaa ala-astelaisii kouluu toi oli 100% turha viesti ja huomaa että jos nuo vaihtaa nuo nii eiks siit tuu eri lause, ku kääntää?
- tyttö99
täällä taas. Mä sit eilen juttelin Hänelle fb:ssä, kysyin läksyi, ja se vastas:) Sit mä juttelin sen kans viel jonkin aikaa koulusta ja tälleen. Ois kiva, jos mä uskaltaisin jutella sille vielä myöhemminkin, mut alko just syys loma, joten mä en keksi enää mitään puheen aiheita:(
- tyttö99
Nii, et oisko kellään hyvii ideoita?
- pappiskista:3
Tykkään yhestä pojasta mut kaikki mun kaverit sanoo et se on kauhee...:(
Katseita on vaihdettu ja tiedän hänen nimensä. Pääsen faceen kohta ja aion pyytää häntä kaveriksi ja jutella hänelle^^
Mut kysyn yhtä asiaa; tykkääkö tavalliset pojat emoista ja ernuista (itse olen kumpikin :3)? - rytukytretr
pappiskista:3 kirjoitti:
Katseita on vaihdettu ja tiedän hänen nimensä. Pääsen faceen kohta ja aion pyytää häntä kaveriksi ja jutella hänelle^^
Mut kysyn yhtä asiaa; tykkääkö tavalliset pojat emoista ja ernuista (itse olen kumpikin :3)?ei
- tsiiz
Mut kysyn yhtä asiaa; tykkääkö tavalliset pojat emoista ja ernuista (itse olen kumpikin :3)?Jos se on kauhee, nii ei varmaa välitä onko joku ernu ym.
- jomppppe4
Mut kysyn yhtä asiaa; tykkääkö tavalliset pojat emoista ja ernuista (itse olen kumpikin :3)?Ainahan se riippuu pojasta että millaset mieltymykset on. Lisäks luonne on tärkeä. Ite tykästyn nimenomaan sellasiin tyttöihin ja poikiin, jotka uskaltaa olla just sellasia kun ne haluaa, eli juuri esim. visual kei-henkisiin... :)
- huoh!!1
mitä tehä jos ei tiiä tykkääkö poika musta?
kannattaako kysyy netis va ikasvotusten rakkaus juttui?- dthryhnj
no älä suoraan kysy et "tykkääks musta" jos et tunne sitä. alota tutustumalla esim faces ja kysy sitte
- ikasd
Neuvo vaan että osoittakaa ihastuksellenne että olette ihastuneet häneen. Itse olen pari kertaa ajautunut friendzoneen, ja se on helvettiä.
- salainen ihailija
Ei, uskalla aina kun mun kaveri nolaa mut aina!!
- IKnowYouLikeMe.
Kertoisin, jos olisi itsetunto kohdillaan..
- luckilyyours
se on niin hirvee tunne kun tykkää jostaki liikaa, muttei vaan saa sanotuks sitä. Mutta hei, kannustan kaikkia oikeesti näyttämään tunteenne, koska joskus voi olla liian myöhästä ! :)
- ihastunut 14v
Minun ihastus on nykyään toiseksi paras kaverini (ja hänellä on poikakaveri) hän tuskin tietää ett tykkään hänestä.
- tyhmäkuinaasi
se nyt vaan on niin vaikeeta.
on se poika... ja sit oon mä. sillä on monia kavereita ymsyms, mulla ei oo ku yks. eikä meistä mun kaverin kanssa oikein, no, ei ihmiset vaan oikein tykkää meistä.
mun kaveri on sanonu monta kertaa, kuinka se poika kattelee mua.
mä oon ihan rakastunu. mut en vois kertoo, en varmaan kestäis pakkeja. mä tiiän että katuisin sitä ihan älyttömästi jos en kertois, mutta en tiiä miten. ja sit jos se ei tykkäis musta ollenkaan ja kertois siitä kaikille, se olis ihan kamalaa. mä en oikeesti tiiä mitä tehdä...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898