heippa! olen menossa turkkiin tätini ja pikku-serkkuni kanssa kesällä. onko helppoa löytää shoppailu pikkoja Villa sunflower 1 lähettyviltä? ja onko rannalle helppo mennä? saako taksin helposti? ja eetäs eläintarhat? olen siksi huolissani koska täti on kokoajan kokouksissa ja minä olen 14 vuotta ja pikku-serkku 9 ja meidän täytyy kuljeskella kahdestaan. osaan taidokkaasti englantia ja oaan tinkiä koska olen käynyt miljoona kertaa gran kanarialla :) . puhutaanko siellä paljon suomea? ja tiedän niiden kepposet ovat tuttuja jne
Menossa alanyaan Villa Sunflower hotelliin kesällä
6
139
Vastaukset
- Hjjsisijg
Kartan mukaan Villa Sunflower Apartment Hotel on keskeisellä paikalla eli shoppailupaikkoja on paljon ympärillä. Eläintarhoista en tiedä, ehkä tätinne ehtii jossain välissä siellä käyttää. Myyjät puhuvat aika paljon suomea, mutta englanninkielen taito ei ole pahitteeksi. Katso Google Mapsista hotellinne sijainti, hyvin lyhyt matka on rannallekin. Turkki on turvallinen maa, ei ole huolta kun päivisin liikutte. Mukavaa lomaa :)
- SoNsKu
kiitos tiedosta Hjjsisijg :) Mutta onko siellä aikaeroa? oletko käynyt itse turkissa että oisiko jollakin hyviä neuvvoja?
- Hjjsisijg
Turkissa on sama aika kuin Suomessa. Olen joskus käynyt, mutta enpä nyt keksi muuta neuvoa kuin olemaan kohtelias, silti pitämään oman pään (kauppiaille). Kleopatran rannalla aallokko voi olla hurjaa, pidähän serkkuasi silmällä jos sinne menette uimaan. Hyvä loma siitä tulee :)
- SoNsKu
Kiitos tuBlasti :)
- SoNsKu
saako siellä taksin helposti? :)
- Nepa
Alanyassa saa taksin hyvin helposti. Siellä on olemassa sellaisia taksi-nappeja (keltainen laatikko missä lukee taxi ja nappula keskellä, ja niitä on paljon), jota painamalla saa tilattua taksin kyseisen napin luokse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743