Menossa alanyaan Villa Sunflower hotelliin kesällä

SoNsKu

heippa! olen menossa turkkiin tätini ja pikku-serkkuni kanssa kesällä. onko helppoa löytää shoppailu pikkoja Villa sunflower 1 lähettyviltä? ja onko rannalle helppo mennä? saako taksin helposti? ja eetäs eläintarhat? olen siksi huolissani koska täti on kokoajan kokouksissa ja minä olen 14 vuotta ja pikku-serkku 9 ja meidän täytyy kuljeskella kahdestaan. osaan taidokkaasti englantia ja oaan tinkiä koska olen käynyt miljoona kertaa gran kanarialla :) . puhutaanko siellä paljon suomea? ja tiedän niiden kepposet ovat tuttuja jne

6

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjjsisijg

Kartan mukaan Villa Sunflower Apartment Hotel on keskeisellä paikalla eli shoppailupaikkoja on paljon ympärillä. Eläintarhoista en tiedä, ehkä tätinne ehtii jossain välissä siellä käyttää. Myyjät puhuvat aika paljon suomea, mutta englanninkielen taito ei ole pahitteeksi. Katso Google Mapsista hotellinne sijainti, hyvin lyhyt matka on rannallekin. Turkki on turvallinen maa, ei ole huolta kun päivisin liikutte. Mukavaa lomaa :)

• SoNsKu

kiitos tiedosta Hjjsisijg :) Mutta onko siellä aikaeroa? oletko käynyt itse turkissa että oisiko jollakin hyviä neuvvoja?

• Hjjsisijg

Turkissa on sama aika kuin Suomessa. Olen joskus käynyt, mutta enpä nyt keksi muuta neuvoa kuin olemaan kohtelias, silti pitämään oman pään (kauppiaille). Kleopatran rannalla aallokko voi olla hurjaa, pidähän serkkuasi silmällä jos sinne menette uimaan. Hyvä loma siitä tulee :)

• SoNsKu

Kiitos tuBlasti :)

• SoNsKu

saako siellä taksin helposti? :)

• Nepa

Alanyassa saa taksin hyvin helposti. Siellä on olemassa sellaisia taksi-nappeja (keltainen laatikko missä lukee taxi ja nappula keskellä, ja niitä on paljon), jota painamalla saa tilattua taksin kyseisen napin luokse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1541
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1161
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      808
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe