Osaako joku kertoa miten palauttaa tehdasasetukset koneeseen, jos on onnistunut sössimään kuva- asetukset.
Ongelma: jos kopion kuvan ja liitän sen paste-komennolla esim. word-dokuun, kuvan päällä on ylimääräinen valkoinen layer. Kuva on kyllä siinä, koska jos sitä klikkaa ja venyttää reunoista, kuva näkyy hetken.
Wordissä jo klikkaa oikealla hiiren painikkeella ylhäällä harmaata palkkia
--> mukauta pikatyökaluriviä --> lisätyökaluasetukset -->
Olen vahingossa ruksinut väärin nämä valikot, en vain löydä ratkaisua siihen, miten saan palautettua asetukset niin kuin ne oli aikaisemmin.
Onko kenelläkään mahdollista kopioda omalta koneeltaan miten ruksit tulisi olla ja laittaa tiedoksi? tai sitten kertoa, miten voisin palauttaa tehdasasetukset.
Kuvan sisältö ei näy
Idiopoy
2
52
Vastaukset
- .
osaatko käyttää koneen palautuspistettä ? Esim."luo palautuspiste", sunnuntai 20.05.2012 klo. 12.00. Eli edelliseen toimivaan kuitenkin.
- Idiopoy
En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta - tein virheen kuvan käsittelyssä useita kuukausia sitten.
Jos palautuspistettä käytetään, säilyykö esim. tallennetut tiedostot sellaisenaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117