Niin mitä ihmettä se sitten on? Jotain helvetin syvällistä varmaan. Siitä syystä olen kai edelleenkin sinkku. Ihmettelen, että minkä takia kukaan ei voisi edes harkita minun kanssa olemista, vaikka en ole tosiaankaan luonteeltani mikään kirvesmurhaaja. Olisin luotettava, avoin, rehellinen yms.. Panostaisin suhteeseen kunnolla. Ulkonäönkin suhteen mielestäni olen ihan tavallisen tallaajan näköinen, lisäsin sen jo nyt tähän kun sitä kuitenkin oltais kysytty. Mutta mistä helvetistä johtuu, ettei kukaan, ei yksikään muka pystyisi olemaan minun tyttöystäväni? Edes hetken aikaa käpertymään kainalooni? Ja ennen kaikkea ihmettelen, kun se on niin vaikeaa, ei itselleni, vaan juuri vastakkaiselle sukupuolelle. Tätäkö rakkaus siis on?
Mitä on rakkaus?
6
100
Vastaukset
- mhmmh
Samaa tässä mietin...
- nam.
ITSERAKKAUS_ se on parasta.
- wiia96
se voi olla vaikka millasta... Ei rakkaudel oo rajaa. Ite seurustelin 20v kanssa ja oon 15.. Ei siinä mitää,ikä on vain numeroita. 2vuotta sitä tuskaa. se mies hakkasi mua silloin tällöin ja pani mut paksuks... nyt hei odotan näin nuorena jo lasta & lopetin koulunkäynnin muutama kk sitten.. Ei todellakaan ole hienoo elää tälläst elämää... Kaduttaa,mut en pysty enää perumaan mennyttä ! Onneks ei olla kyseisen miehen kans yhessä , mutta haluaa silti huoltajuutta myös ! ei kannata oikeesti rakastua nuorena ! :)
- tyttö97
Mietimpä tässä samaa... D;
- wippess
rakkaus on luottamusta, rehellisyyttä, uskollisuutta, yhdessä oloa, hauskanpitoa, pusuttelua ja toisesta välittämistä.
- esdfsvv
Niin se vain on. Varsinkin jos olet miespuolinen ja luonnoltasi et kauhean sosiaalinen, ei siis välttämättä mitään sosiaalisten tilanteiden pelkoa vaan ihan vain huono tekemään aloitteita sosiaalisessa kanssakäymisessä voi olla oikein hankalaa saada aikaan parisuhde vaikka ulkonäkösi olisikin hyvä. Tämä lähinnä itselläni ongelmana.
Tosin ehkä suurempi ongelma lievän ujouden sijasta on erilaiset mielenkiinnonkohteet, en jaksa seurata sosiaalisen median turhaa sisältöä, televisiosta tulee mielestäni lähinnä paskaa enkä seuraa mitään junttisarjoja kuten salkkareita, ja muutenkin tunnen mielenkiintoa erilaisia asioita kohtaan kuin ihmiset yleensä tekevät.
Seksin puutteen sentään voi täyttää tulevaisuudessa vaikka seksistä maksamalla jos ei muu auta, mutta aitoa rakkautta ei tietenkään rahalla saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984