Tarina menee tosi lyhyesti näin....olen tuntenut ystäväni muutaman vuoden, olimme moelmmat tahoillamme naimisissa, molemmilla lapsia, mutta ystäväni erosi muutama kuukausi sitten. Olemme päivittäin yhdessä ja olemme molemmat sanoneet toisillemme rakastavamme toisiamme ihan selvinkin päin. Hänen pyynnöstään olemme nukkuneet monia öitä kylki kyljessä koska kaipaamme läheisyyttä. Kaikki lähti alkuun hänestä. Hän alkoi pitää yhteyttä, pyytää kahville, lenkille, saunaan milloin mihinkin ja pikkuhiljaa huomasin ihastuvani häneen. Näin jälkeenpäin ajatellen hän oli varmaan ihastunut minuun jo paljon aiemmin.
Minä olen yhä naimisissa ja hän löysi juuri uuden miesystävän, mutta silti tuntuu, että hän on yhä minuun ihastunut ja sanonut vieläkin rakastavansa minua.
Kysynkin, voiko nainen olla yht aikaa rakastunut yhtä voimakkaasti sekä mieheen että naiseen?
Meidän välillä ei ole koskaan ollut pusuttelua kummempaa jos ei lasketa tuota yhdessä nukkumista. Olen häntä aika paljon vanhempi, enkä uskalla hänelle tunteitani paljastaa, vaikka uskonkin, että hän on tunteeni myös huomannut.
Olisi mukava kuulla mitä mieltä olette asiasta.
Voiko olla mahdollista
2
225
Vastaukset
- samaistun
Jos hän on kerran läheisyydenkaipuinen, niin ehkä hän on tyytynyt helpoimpaan mahdolliseen ratkaisuun ja hakenut sitä kaivattua läheisyyttä mieheltä. Ehkä hän on ajatellut, ettei teistä voi tulla enempää ja tyytynyt siksi heterompaan ratkaisumalliin, vaikka todellisemmat tunteet kohdistuisivatkin sinuun. En usko, että yhtäaikaa voi olla rakastunut useampaan, mutta sinähän et tiedä, keneen hän on oikeasti rakastunut... Mitä muuten itse haluat? Miksi et voisi kertoa tunteistasi? Mitä ideaa siinä on, jos kumpikin haluatte ja rakastatte toisianne, mutta kärvistelette muissa asetelmissa?!
- ss
Ei ehkä kannata puhua asiasta hänen kanssa. Mua v tuttaa naiset just tuon takia, MITÄ SINÄ HALUAT? MITÄ SINÄ TAHDOT ELÄMÄLTÄ? OSAATKO OLLENKAAN EROTELLA TÄTÄ MITÄ ON TAPAHTUNUT MEIDÄN VÄLILLÄ JA SILLÄ MITÄ KOET MIEHEN RINNAALLA? JA syvemmälle mentäessä voisitte yhdessä lakanoiden välissä haaveilla että mitä sitten JOS?
Olisko niin, että naisilla on vähän hakusessa bisseys ja syvät, lämpimät välit naisen kanssa, elämän mukanaan tuomat kolhut ja yhteinen jaettu tunne???
Tähän ei voi linkittää kuin kulut P. Koivuniemi, jonka aion hoilottaa täysin rinnoin nuotin vierestä ja kaikki naiset nolaten jossakin lähiön karaokebaarissa.
http://www.youtube.com/watch?v=i1XjN9k7aLw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725