Oon 13w poika ja haluaisin tietää ettå miten voin kehittää omia rintalihaksia. Alanko säännöllisesti nostamaan penkistä vai mtä? Oon 156cm ja 40,5kg
Rintalihakset
7
106
Vastaukset
- asdasd2
Sinuna alkaisin vasta nostelemaan åainoja vasta parin vuoden päästä ettei pituus tyrehdy, mutta jos haluat niin tee tavallisia punnerruksia ja jos haluat käydä salilla niin penkkipunnerrusta ja pec deck-konetta.
- lollero22
oot liian laiha tarviit ainakin 10kg lisää ja penkkipunnerrusta. syö niin et jää kitukasvuiseksi oot kunnon kääpiönmittane poika!
- ap poeka
lollero22 kirjoitti:
oot liian laiha tarviit ainakin 10kg lisää ja penkkipunnerrusta. syö niin et jää kitukasvuiseksi oot kunnon kääpiönmittane poika!
... En laittanut kyseiseen viestiin oikeaa pituuttani tai ikääni ... Oikeasti olen vasta 12 ja pituutta on 159cm. Kyseiset sentti sinne tänne heitot ovat vain varmistus etteiminua tunnisteta.
- träänääjä
nojoo penkki sun muut punnerrusliikkeet mut heti alkuun että ei tuomosesta tule mitään että yhtä lihasta koitetaan kehittää.. ala säännöllisesti kehittään joka lihas ryhmää. mutta ymmärrän kun oot vielä 13v. noh tsemppiä treeniin.:)
- ap poeka
eikäh... Heti kun en kirjoita koko elämänkertaani yhteen viestiin, niin täällä sattuu väärinkäsityksiä. Olen SM-tason urheilija, en olen sen enempää "bodannu" , mutta lihasta kyllä löytyy, enimmäkseen jaloista, mutta ei kädetkään mitkää makaronit ole. Rintalihaksia ei ole nyt vain tullut treenattua juuri yhtään, ja ne pitäisi hyvän ulkomuodon takia saada kuntoon. Eli penkkiä ja normipunnerruksia, kiidos avusta!
- Treenausta
Leveitä punnerruksia niin, että rintalihakset liikkuu (hengitys auttaa). Sitten vaikka 5-10 kilon painot molempiin käsiin, selälleen makuulle penkille, lasket käsiä alas sivuille samalla kun nostat rintakehää, sitten tuot kädet ylös ja rintakehä kasaan, toistoja toistoja..
- 157
älä vittu bodaa vituttaa muutenki nii saatanasti ku kaikki saman ikäset pojat on ihan vaahtosammuttimia -,-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928