Ekat kännit odotettavissa. 14w

Jose-98-Helsinki

Eli taas on se aika kun nuoret lähtevät ryyppäämään todistukset takataskuissa. Ja nyt on minun aika tullut kokeilla tuota alkomahoolia. Eli mulla on kaapissa 3 kpl kolmos olutta. Kai meikäläinen siittä kännit saaa.... Toivottavasti. Eli oon 14 wee, 7 luokka loppuu. Mikä määrä sai teidät känniin? Örvellittekö te? Pahastikkin? Minkälainen mahdollisuus on päätyä sairaalaan jos en pysy kolmessa oluessa? Kertokaa muutenkin vinkkejä ekaan kertaan.

PS: Olen lukenut että vähäinenkin määrä saa pään sekaisin ekalla kerralla, pitääkö paikkansa?

17

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32423423423424

3 kaljaa ei tunnu missään.

• 12312312312312

Jep ei tunnu edes varpaan välissä

• oonparas98

20 bissee ni siin o hyvät. 3 ei tunnu missää !

• Jose-98-Helsinki

Olisi kiva kuulla asiallisia kommentteja....

• Ei sulla ole vielä seiskaluokkalaisena ainakaan mikään kiire juoda itseäsi humalaan. Kouluterveyskyselyjenkin pohjalta voin sanoa, että peruskouluikäisistä (siis mukana myös 8-9-luokkalaiset) 45% on täysin raittiita. Ja kun puhutaan säännöllisestä humalahakuisemmasta juomisesta niin vain 15% peruskouluikäisistä juo itsensä humalaan kuukausittain.

Eli muista, että jos päätät olla juomatta itseäsi humalaan peruskoulun aikana, kuulut vielä enemmistöön oppilaista.

Sami NettiSaapas Esposta

• kaljakassi

Todennäköisesti tulet pieneen känniin jo kolmesta kaljasta tuon ikäisenä ensimmäisellä kerralla. Riippuu myös koostasi. Ihan överiks ei ainakaan noilla määrillä mene.

Ja mikä helevetti tuo netti_saapas on olevinaan? Ainakin tuo väite, etttä enemmistö ei olisi humalassa vielä peruskouluaikana, on kyllä mittavin määrä paskapuhetta mitä olen ikinä kertakuulemalta vastaanottanut.

Ei sitä juomista kuitenkaan kannata tavaksi ottaa, mutta jos muutaman kerran vuodessa sattuu ottamaan esimerkiksi tällaisissa tilanteissa, niin turha sitä on kenenkään jeesustella.

• ES-JonneKameli

Kasva neljä vuotta, ota känni vasta sitten.

Kersojen tulisi juoda muumi limppaa!

• Josendão

Valtio muistaa 20 € sakolla...

• eräs121212

voi olla että saat jotain tuntumaan ekalla kerralla

• minäolenjoisopoika:(

oota vieäl neljä vuotta niin kasvat isoksi. Sitten voit käyttäytyä kuin me isot pojat ja juoda jo kolme kaljaa. :)

• 98

Mula oli kans samaan aikaan ekat kännit :D mää oon kans päässy vihdoin sieltä seiskalta ja vedin kännit seuranani vain kaksi samanikäistä kaveria joista toinen vain veteli muitten pohjia... Joka tapauksessa itse menin kunnon humalaan 4lonkerosta 3koffista muusta paskasta siidereisrtä ja erilaisista viinoista. Kyllä sitä tuli vaan meikäläisellekin paljon rohkeutta koska normaalisti olen suht.ujo no pakko sanoa että oli aivan loistavaa vaikka vähän tuli ysiluokkalaisten kanssa painittua ja kasin tytötkin suukotti kaulaan ja poskelle jotain halailua mutta sen jälkeen siinä puoliltaöin kun aloin olla selvänä niin lähdin kotia kohti eikä kukaan ole kotona asiaa todennäköisesti huomannut :D SUOSITTELEN

• mersumiäs
        98 kirjoitti:

Mula oli kans samaan aikaan ekat kännit :D mää oon kans päässy vihdoin sieltä seiskalta ja vedin kännit seuranani vain kaksi samanikäistä kaveria joista toinen vain veteli muitten pohjia... Joka tapauksessa itse menin kunnon humalaan 4lonkerosta 3koffista muusta paskasta siidereisrtä ja erilaisista viinoista. Kyllä sitä tuli vaan meikäläisellekin paljon rohkeutta koska normaalisti olen suht.ujo no pakko sanoa että oli aivan loistavaa vaikka vähän tuli ysiluokkalaisten kanssa painittua ja kasin tytötkin suukotti kaulaan ja poskelle jotain halailua mutta sen jälkeen siinä puoliltaöin kun aloin olla selvänä niin lähdin kotia kohti eikä kukaan ole kotona asiaa todennäköisesti huomannut :D SUOSITTELEN

Joo, itekkin vedin ekat kännit tuossa seiskaluokan lopussa. Vähä mua vanhemmat kaverit oli hankkimassa juomia ja sattu olemaan kymppi lompakossa nii tilasinpa sitte 6 packin olvia. Otettiin vähä makkaraa mukaan ja mentiin tuttuun syrjäiseen paikkaa. Siinä se aika kului mukavasti kolmen vuotta minua vanhemman kaverin kanssa. Join ne kuusi olutta n. 1,5 tunnissa ja kyllähän tuo nousi iha hyvin hattuun. Loppuilta sujui ongelmitta ja menin sitte kaverin luo. Kaverin porukat oli muualla ja siinä syötiin vähä leipää ja juotiin vettä että olo tasottuisi. Kyllä ne kaverit ties että oon ensikertalainen ja pitivät kyllä huolen etten juo liian nopeasti ja saa alkoholimyrkytystä. Sitte mentiin nukkumaan ja aamulla herätessäni oli mieluisa yllätys kun ei krapulaakaan tullut. Eli iha hyvä kokemus oli tuo eka kerta. Viinaan en edelleenkään koske. Sen kanssa kun rupeaa läträämään iha kunnolla nii se on varma sairaalareissu ja muistinmenetys nuorelle pojalle.

• kylläseonhienoon
        mersumiäs kirjoitti:

Joo, itekkin vedin ekat kännit tuossa seiskaluokan lopussa. Vähä mua vanhemmat kaverit oli hankkimassa juomia ja sattu olemaan kymppi lompakossa nii tilasinpa sitte 6 packin olvia. Otettiin vähä makkaraa mukaan ja mentiin tuttuun syrjäiseen paikkaa. Siinä se aika kului mukavasti kolmen vuotta minua vanhemman kaverin kanssa. Join ne kuusi olutta n. 1,5 tunnissa ja kyllähän tuo nousi iha hyvin hattuun. Loppuilta sujui ongelmitta ja menin sitte kaverin luo. Kaverin porukat oli muualla ja siinä syötiin vähä leipää ja juotiin vettä että olo tasottuisi. Kyllä ne kaverit ties että oon ensikertalainen ja pitivät kyllä huolen etten juo liian nopeasti ja saa alkoholimyrkytystä. Sitte mentiin nukkumaan ja aamulla herätessäni oli mieluisa yllätys kun ei krapulaakaan tullut. Eli iha hyvä kokemus oli tuo eka kerta. Viinaan en edelleenkään koske. Sen kanssa kun rupeaa läträämään iha kunnolla nii se on varma sairaalareissu ja muistinmenetys nuorelle pojalle.

Kyllä se viina on kokeilemisen arvoinen, ei huomaakkaa ko herää kaunisaamu jostai puskasta, ei mitään kuvaa eilisestä, pienehKÖ krapula? Itellä ei kyllä tuu jos käy laattaamassa. On muuten vitun halpaa ko virossa vitosen ja kaverit hakee.

• kaaliaaa

kyllä se on kivaa se juominen oon aikalailla just sun ikänen jasain kaverin kaa pari tyttöäki kämpille ja tapahtu jänniä asioita viinan ansiosta et jii mut ei se 3 bisssee riitä mihinkää

• 16.v

joono itsellä humalatila tulee jo 4 jälkeen ja humalaan pääsee 11 kaljalla ja pienillä viina määrillä. jos juot nuo 3 nopeasti niin varmasti ihan kohtalaiset kännit saa.

• tyttö97(;

No ite oon 14vuotta, ja 13 vuotiaasta olen välillä muutaman siiderin,lonkeron etc juonut viikonloppuisin. 14vuotis synttäreillä join ensimmäisen kerran sen verran että oli krapulakin seuraavana päivänä, silloin join mm. 1skumppa tölkki, 1iso lonkero, puolkas kalja, smirnoff ice ja suomi viinaa ;D sitten seuraavat kännit olivatkin laivalla jolloin jonkin sitten rutosti enemmän, enkä lopusta yöstä muista mitään. aamulla löysin itseni laattaamasta sukulaisten hyttiin ;) kolmesta kaljasta ei kyllä tule mitään, tosin se riippuu henkilöstäkin

• Odottaisit

Odottaisit vaan et oot täys ikäne!!!!
      Luulis ainakin et ehdit ryyppää ihan tarpeeks n. 65 vuodes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe