Mulla on alkanut tulla tuohon yläpalkkiin teksti että "jotkin tämän sivun liitännäisten versioista ovat vanhoja"....??? En oikein ymmärrä kun olen yrittänyt päivittää niitä jotka se näyttää päivitettäviksi, kun klikkaa siitä kohtaa jossa lukee " päivitä liitännäiset", niin sama teksti roikkuu kuitenkin tuosssa ylhäällä. En varmaankaan osaa päivittää vaikka jotain se mukamas on tekevinään:/
Onko teillä muilla kokemusta tuosta tekstistä ja mitä ongelmia tulee, jos antaa sen tekstin vain olla?
Ihmettelen vain että mikseivät päivity itsekseen.
Mitkä ihmeen liitännäiset?
Tumpelo
6
786
Vastaukset
- silleen löytyy
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liitännäinen_(tietotekniikka)
Kannattaa opetella käyttämään
Googlea ja
Windowsin >Ohje ja tuki< juttuja. - m-karvalaukku
Vaarallinen yhdistelmä: tumpelo ja päivittämätön tietokone. Maksa jollekin ylläpidosta.
- tää haisee sille
joo niin just
- 29.5.2012 22:17 päiv
tää haisee sille kirjoitti:
joo niin just
Miksi nostit melkein vuoden vanhan kysymyksen esille?
- aetaset
Poista se Firefox selain ja alat käyttelemään Internet Exploreria, kaikki toimii ei tarvitse asentaa mitään liitännäisiä.
- gggggggg
Mikä selain ja versio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029