Eli tarvisin snipun oon aika pieni joten ei mikään 5kilon paska ja hinta sais olla alle 150€ eli budjetti on 0-150€ suomalaisilt sivustoilt Ja kannattaako tilata ulkomailta postituskulut,kauan kestää,onko AirsoftGi luotettava? Ja yksvaihto olis Urban Sniper onko se hyvä ?
S N I P E R
51
790
Vastaukset
- JJJJGG
VITTU LAITA LINKKI TOST URBAN SNIPERIST
- jomppa1234321
VITTU LAITA GOOGLEEN URBAN SNIPER!
- 233645735
mitä te tääl rageette? kyl mua ainaki vituttais jos yrittäisin tehä keskustelun ja sinne tulis vaan jotain jonneja kommentoimaan ja capseilemaan. tässä pari EHKÄ hyvää asetta
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320712.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KJ_M700_.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280760.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_UA_315_.html (200€ monet suositellu)- hei6
Proairsoft on varsin hyvä airsoftkauppa, milgearissa on myös laadukasta tavaraa ja ehkä jopa laadukkaampa mutta YLIHINTAISTA, joten et viittis dissata.
- jomppa1234321
Ensin haukkuu muita jonneiks ja sitten llinkkaa jotain proairsoftia.
Milgearista saa OIKEITA airsoft tarkkuuskivääreitä, eikä mitään tollasia aloittelijoiden 100m/s ampuvia paskoja.
http://www.milgear.fi/kauppa/snow-wolf-musta-p-2839.html
http://www.milgear.fi/kauppa/vsrp-well-mb03-musta-p-577.html
Tossa nyt pari 150€:n vehjettä. Paremmat ovat hivenen hintavampia.- Mr. mister
Sori mutta ei Snow Wolfin M24... CA pitää olla jos M24 Toi SW Kait paskoo sisukset aika helposti tehokaammalla jousella, VSR:ssä ei mitään vikaa mutta vesureita pitää aina vaan virittä virittä virittää ja virittää. Ne kun ei oo oikeen mielekkäitä ilman viriä...
- 233645735
mitä? proairsoft on luotettava ja ne mitä mä linkkasin nii osa niist oli yli 120ms ampuva joten lue ekaks linkit ennenku tuut tänne pätemään ja vaikuttaako toi sun mielest ammattilaiselta ku se tulee kyselemään et mikä snipu kandee ostaa? vähän kokeneemmat harrastajat ei tuu tänne kyselemään koska niil on kokemuksia aseista.
ja mitä järkeä ostaa joku 200ms viripaska ku niistä jää kauheet jäljet. eipä sunkaan linkkaamat aseet oo niin tehokkaita. ilonpilaajanörttihuomautus: ja ehe ehe miks luulet et joku ostais OIKEITA tarkkuus kivääreitä niistähän kuolee ehe ehe (kuiva läppä ja mä näin et siin luki näin: OIKEITA airsoft tarkkuuskivääreitä. joten älä tuu huomauttamaan mun mokasta koska sen oli tarkotus olla läppä ja mä kokoajan tiesin et siinä luki airsoft aseita mut se vaan pisti silmäänku kirjotit .............................. en nyt jaksa kirjottaa... no ihasama- ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXZ
Huoh.. Tyypillinen jonne. Selittää jotain ihan omiaan, täyttä moussea. Sä annat ittestäs alottelija-jonne-hullu-nörtti-kuvan. Protippi :D Älä itke, tai saat huudot päälles.
- Jonne mikä jonne...
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXZ kirjoitti:
Huoh.. Tyypillinen jonne. Selittää jotain ihan omiaan, täyttä moussea. Sä annat ittestäs alottelija-jonne-hullu-nörtti-kuvan. Protippi :D Älä itke, tai saat huudot päälles.
Sitäpaitti ProAirsoft EI ole luotettava...
- Pröz
Muovisotilaasta Urbam sniper ! se on paras ainaki alottelijoille!
- Pröz
Urban*
- Softailija
Itellä ontää:
http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=product_info&products_id=904&zenid=58595a4e3abaeca77274e891234a475a
Tosin on aika painava .. Ja se jousi kannattaa vaihtaa n. 12 matsi jälkee. ( Riippuen kuin usein softaat. ) En sano että on paras, mutta ihan hyvä ekaks snipaks. Lähtönopeuski ihan soveltuva: 130 M/s, mut sitteku vaihat jousenni jotain n. 165 m/s. - asdsfgdfggsd
"Lähtönopeuski ihan soveltuva: 130 M/s, mut sitteku vaihat jousenni jotain n. 165 m/s." On vähän erilaisijakin jousija kuin ne joilla lähtee 165.
- minä
Onko ton urban sniperin rataslaatikko metallia vai muovia?
- abdullahi6666
Sä oot nolo.
- naamapalamu
abdullahi6666 kirjoitti:
Sä oot nolo.
täältä halvat sniput
http://www.taiwangun.com/sniper_rifles.html
- minä
no tietääkö kukaan
- muhamedali
Sinänsä huvittavaa, kun kysyy Suomi24:ssä, että "Tietääkö kukaan?". No ei tiedä!
- Jsjaajasjxc
muhamedali kirjoitti:
Sinänsä huvittavaa, kun kysyy Suomi24:ssä, että "Tietääkö kukaan?". No ei tiedä!
Minä tiedän! Jousitoimisissa snipuissa ei ole rataslaatikkoa!
- muhamedali
Jsjaajasjxc kirjoitti:
Minä tiedän! Jousitoimisissa snipuissa ei ole rataslaatikkoa!
:O:O:O:O:O!!!!!!!
- Noloo....
Vittu et saa tuolla hinnalla mitään TARKKUUSkivääriä... Pitäs olla valmis käyttämään ainakin jo se 300€ pelkästään aseeseen. Sitten vielä 500€ virityksiin että saan kunnon ''snipun'' (Ärsyttävä sana... >:( )
- Näin on
Jos halaut hyvän snipun niin mene suoraan www.muovisotilas.fi
- huoh.,
suoraan tänne , 3 kertaa halvempaa tuo sun muovaris. http://www.taiwangun.com/
- Virittäjä123
Hyvää tarkkia ei saa alta 250€. Omaankin upposi heti 600€. Ja milgearista saa niitä hyviä tarkkeja.
- Tomisoft
Steyr SSG 69 tarkkuuskivääri 99e Proairsofttista 140metriä sekunnissa tai eri jousella noin 100 metriä sekunnissa.
- minä
No onko sen " sisäiset osat " metallia.
- Sdjhasuyash
Suurin osa ei, osa on alumiinia
- minä
No onko liipasinkoneisto metallia tai alumiinia
- Jhajhajhajha
Aika todennäköisesti ei ole.
Ps. Metalleja ovat: alumiini, teräs, kupari, kulta, hopea jne.
- minä
No jos ne ovat muovia kestääkö se talvellakin kovaa ampumista. olen 12v ja toivon sitä joululahjaksi ja huomenna käymme pro airsoftissa ostamassa sen joten ois kiva tietää.
- God Jul!
Kestää, jos lunta ei pääse sisään, jos sitä menee niin se sulaa kun tuot aseen sisälle, sitten kun menet taas softaamaan niin osat jäätyy ja kuuluu vain "naps" ja jousi menee poikki, muutkin osat voi mennä. Kaiken kaikkiaan tuo on hyvä ase tuohon hintaluokkaan. :)
Hyvää Joulua!
- minä
Kiitos kovasti ja hyvää joulua myös sinulle kuka oletkaan ja missä asutkaan mutta kuitenkin KIITOS KOVASTI ja kyllä minä sen nyt ainakin haluan varmasti. En ainakan vielä softaa mutta pihalla olen ampunut pistoolilla joka on myös " vemppu " . Mutta oon kuitenkin miettinyt softauksen aloittamista. Mutta se minua vielä mietityttää että onko sinulla tämä.
- "Joulu on taas"
On mulla urban sniper, kestänyt kohta 1v. Ilman osien hajoomista/rikkoutumista mitä ei voisi korjata aseen avaamalla ja korjaamalla. Siis, mitään osia en ole uusia ostanut. On ihan suht tarkkakin. :)
- Neuvottu'd
"Joulu on taas" kirjoitti:
On mulla urban sniper, kestänyt kohta 1v. Ilman osien hajoomista/rikkoutumista mitä ei voisi korjata aseen avaamalla ja korjaamalla. Siis, mitään osia en ole uusia ostanut. On ihan suht tarkkakin. :)
Ota huomioo että sä tarviit vähän lihasta nopeeseen ampumiseen pulttilukolla
- minä
kun me ostettiin se urban sniper niin kauppias sanoi että kun se ladataan niin pitää pitää peukalolla pulttilukon toiselta puolelta kiinni tai se menee " banaanille " niin lataatko sinä sen niin.
- abdullahi6666
"banaanille"
Eli siis tarkoittaa sitä, että sylinteri vääntyy. Eikä se auta, että pelkästään pitää peukaloa siinä toisella puolella, vaan sillä peukalolla pitää myös pistää vastaan, ettei sylinteri väänny. Sitä on hankala selittää, mutta pitää vaan opetella se oikea lataustapa.
- metsätallustaja
Luuleeko nää jotkut idiootit että proairsoft EI ole luotettava?
- muhamedali
eikä pelkästään luule....
- Softari12345
muhamedali kirjoitti:
eikä pelkästään luule....
Proairsoft on kuule helkkarin hyvä kauppa kaikki toimii mitä ostaa ja jos osat menee rikki saa sieltä ostettua uudet.... Ja se ON luotettava.
- Satomi
Softari12345 kirjoitti:
Proairsoft on kuule helkkarin hyvä kauppa kaikki toimii mitä ostaa ja jos osat menee rikki saa sieltä ostettua uudet.... Ja se ON luotettava.
Tässä erittäin toimiva/luotettava/tarkka ase ensimmäiseksi trk. Kivääriksi: www.milgear.fi/kauppa/warrior-sdettvll-erikoistukilla-well-mb05-p-681.html
Tässä ja -
Erittäin tarkka vakionakin
Ihan hyvät lähöt vakiona, en itse ainakaan tarvinnut alkaa virittelemään
Täydellinen tukki
/- Paino n.4kg
/- HopUp:in säätöruuvi on aseen sisässä, joutuu irrottamaan Ase-Osan tukista että voi säätää Hop Up:ia, mutta kun se on säädetty, niin se ei itsestään enää säädy mihinkään, eli kun sen kerran säätää niin ei toista kertaa tarvitse mennä säätämään.
-Aluksi oli ainakin itsellä tällainen ongelma: Kun laitan lippaan paikalleen, niin se ei tule ulos, ja joutuu purkamaan aseen. Ongelma korjaantui itsestään jonkun ajan päästä. - Kysy minulta
Kyllä noi luulee
- minä
kyllä proairsoft on luotettava. kestääkö ase hyvin pakkasta esim 20 astetta pakkasta
- Hahha
Kestäähän ne kunhan ei lunta pääse aseen sisään, siinä käy näin:
1. lumi menee sisään
2. Viet sisälle aseen niin lumi sulaa vedeksi
3. Viet aseen takaisin ulos niin vesi jäätyy jääksi
4. Osat on jäässä
5. Ammut niin kuuluu vaan naps yms. Ja ase on rikki. - Kokemusta on
Hahha kirjoitti:
Kestäähän ne kunhan ei lunta pääse aseen sisään, siinä käy näin:
1. lumi menee sisään
2. Viet sisälle aseen niin lumi sulaa vedeksi
3. Viet aseen takaisin ulos niin vesi jäätyy jääksi
4. Osat on jäässä
5. Ammut niin kuuluu vaan naps yms. Ja ase on rikki.Yllätys oon rikkonu kaks kymmentä asetta aika kalliiksi tuli
- Turuk
Kokemusta on kirjoitti:
Yllätys oon rikkonu kaks kymmentä asetta aika kalliiksi tuli
Ei nyr erkkikää riko 20 asetta!
- Kokenut Kivääristi
Turuk kirjoitti:
Ei nyr erkkikää riko 20 asetta!
tämänhän takia siis peliväline huolletaan talvi/sadepelin jälkeen. puretaan atomeiks, putsataan kauttaaltaan ja voidellaan uudestaan. jos pakkaskeleillä rikkoo välineet niin se on omaa tyhmyyttään.
- Kokenut Kivääristi
Kokenut Kivääristi kirjoitti:
tämänhän takia siis peliväline huolletaan talvi/sadepelin jälkeen. puretaan atomeiks, putsataan kauttaaltaan ja voidellaan uudestaan. jos pakkaskeleillä rikkoo välineet niin se on omaa tyhmyyttään.
mutta taas siis asiaan palatkaamme. jos ostat tarkkuuskiväärin niin valitettavasti yksikään tehdas malli ei kelpaa ilman viritystä. kun sähköaseet voittavat tarkkuuskiväärin joka saralla siis tehdas osilla. vasta useiden tuntien ja satojen eurojen viritysten jälkeen tarkkuuskivääri pääsee oikeuksiinsa. halvin viritys minkä olen tarkkariin tehnyt on n.300e ja silloinkin se on vasta yli keskiverto tarkkarin.
- prosoftaaja
Älä osta Super X-9 lahoo käsiin!
- noobshh
Itellä OLI toi urban sniper kunnes RÄJÄHTI ekasta laukauksestani. toimii patemmin pölynimurina kuin aseena.
- kuusysii
Kuka pelle menee sohii snipul airsoft peleihi. wake up.
- airsoftkettu
Ummm kysymys, johon tiedämmekin vastauksen, kuka taistelija on ryhmän informatiivinen elin ja tarvittaessa eliminoi hankalassa paikassa olevan vastustajan?? Jos yksi mies pystyy tuhoamaan ryhmän niin kuka on se joka pystyy estämään tämän jo hyvissä ajoin??
Tarkkari on ryhmän yksi tärkeimmistä elimistä kun puhutaan toimintatehokkuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318