Kerro huolesi

Apua meille

Tervehdys. Ahdistaa pyöriä tääll ja lukea kuinka paljon nuorilla on ahdistusta. Mikä avuksi? Mikä on syynä? Mitä jos mikään ei auta. Olen yrittänyt keksiä tähän vastauksia hyvinkin kauan ja yrittänyt kehitellä apua näihin pulmiin. Haluaisin nyt kuitenkin kuulla nuorilta tarinoita omasta elämästä. Ei tarvitse nimiä mainita. Tee vaikka oma sähköposti tätä varten. Haluaisin tietää mitä te haluaisitte että tapahtuisi, haluatteko apua vai mitä. Mistä luulette että kaikki tämä johtuu.miten voisimme puuttua koulukiusaamiseen, itsetuntoongelmiin ja siihen ettei ole ystäviä. Laita viestiä ja kerro tarinasi. Itse olen ollut joskus elämäni pohjalla, tai luullut näin kunnes tajunnut ettei täältä pääse kuin ylöspäin. Laita viestiä [email protected]

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 213123131

      Kerroppa se mitä voi tehdä narsisti äitille?

      • ApuaMe

        Tuohon pitäisi hieman enemmän saada tietoa. Minkä asteisesta narsistisuudessa tässä on kyse?


    • ^^

      Kerroppa sä narsku ite vaan.^^

    • ymmärtäkää

      Mulla on joka päivä tosi huono ja masentunut olo. Kaikki alko siitä kun olin ihastunut yhteen poikaan jo 6vuotta ja en mennyt koskaan juttelemaan. Kun luokalleni tuli uusi oppilas ja ku näin hänet ensimmäistä kertaa olin kuin taivaassa. Katsoin häntä koulusaa kokoajan. Myöhemmin hän otti yhteyttä ystävääni jonka kautta käskimme parhaitten kamujeni kansaa käskemään hänet ulos. Sitten mentiin sitä vastaan ja vietettiin elämäni paras päivä. Muistan siitä kaiken. Olin jo unohtanut 6vuotta vanhan ihastukseni. Uusi poika ja me bffieni kanssa oltiin oltu puol vuotta kamuja kunnes yksi paras ystäväni alkoi seurustella hänen kanssaan. Sen jälkeen minulle tuli masennus. En suostunut menemään psykolokille. Sitten myöhemmin minulle ja parhaalle kaverilleni tuli riita kun hän ei enää ollut meidän kaa vaan hänen ex bffän kaa. Ennen sitä poika oli jättänyt hänet. Sen riidan jälkeen ei oltu moneen kuukauteen ystäviä. Itkin joka yö ja muistelin uutta poikaa vaikka seurustelin toisen kanssa. En halu jättää häntä. Monen monen kuukauden päästä tulimme kaikki neljä t'aas väleihin ja hyviinkin. Olimme taas kauan kavereita kunnes se kirottu kaverini ex bff tuli takas kuvioihin. Elän nyt tätä päivää ja minua pelottaa koska huomaan minulla olevan väsymystä unihäiriöitä ja masennusta. En jaksa enää elää niiden petturdiden kanssa niinpä päätän jättää heidät elämästäni vaikka he olivatkin minun elämäni. Toivon että joku ymmärtää minua!♡

    • Outolintu_

      No minä oon sellaisissa ongelmissa, että minua pidetään "kylähulluna". Lähes kaikki ystäväni ovat 30-50-vuotiaita naisia ja itse olen 17v tyttö. En vaan yksinkertaisesti tule toimeen oman ikäisten kanssa. Ikäiseni tytöt ovat aivan liian lapsellisia. Olen itse todella vakava. Kun taas oman ikäiseni ovat sellaisia kevytmielisiä pissiksiä joilla pyörii vain ja ainoastaan pojat mielessä. Itse kun olen aseksuaali niin ei jaksa kiinnostaa mikään sellainen. Olen kuulemma outo, kun olen tälläinen kuin olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe