Paras kaveri muuttaa ulkomaille

surullinen)-:

Sain tänään kuulla että mun paras kaveri muuttaa ulkomaille työn perässä. En voi uskoa tätä. Pakko saada purettua johonkin tää paha olo.

Oon kyllä iloinen että sillä on mahdollisuus menestyä urallaan kansainvälisesti. Mutta oon menettänyt jo yhden ystävän itsemurhan takia. Tää nykyinen paras kaveri on mun tuki ja turva. Ketä vasten voin sitten itkeä, kun elämä menee päin vittua? ;(

9

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • go for it

      Ajattele positiivisia puolia - nyt sinulla on ulkomailla paikka johon voit ängetä punkkaamaan esim. lomalla. Sinulla on myös joku joka voi auttaa jos haluat itse muuttaa samaan maahan ja löytää sieltä töitä.

      Sanoisin että sinulle aukesi juuri läjäpäin uusia mahdollisuuksia...

      Ja kyllähän te yhteyksissä olette, sähköpostit, tekstiviestit, FB, ym., aivan sama onko kaveri seinän takana vai pallon toisella puolella (paitti että se saattaa olla siellä nukuumassa kun sulla on päivä).

    • Koululainen.

      No kyl munkin paras kamu muutti, me kyl nähdään edelleen, mut ei nyt kauheen usein... Ja sit viel mun yks hyvä kaveri muutti ja ihastus. Että kiva!

    • Muutti työn perässä... Eli et taida olla teini/nuori, joten mitäs täällä teet?

    • Sureva 11.v

      Mun toinen kaveri muuttaa syksyllä kaheks vuodeks Englantiin. Se on kamalaa sillä minulla ei ole kunnon ystäviä, muita kun hän... itken joka ilta tyynyyni ja ajattelen mitä tapahtuu kun hän lähtee...

    • Sureva 11.v norski

      Mun toinen panoseuralainen muuttaa syksyllä kaheks vuodeks Norjaan. SEe on kamalaa sillä minulla ei ole kunnon panoseuraa, muita kun hän... vedän joka ilta käteeni ja ajattelen mitä tapahtuu kun hän lähtee...
      (Rupesin taas, mutta mikä nyt hauskempaa on?)

      • trjgggv

        Munkin kunkin hänkin jorjyhthy wgcqcwgcwqgcwgqcwgqcgqcwgqcwgqcwqgwcccccccccgwqwgwwgcwgwccwgcgcqgfwcgwgqcgwcgqcwgqcwggccqgcwqcgwqwgqgqcwqgqcqgqccgqcwgqcgwcqgwcgqwc jjjjrrrrrrrrtttttttttttttttttjghtrmghtrworuytuiery thyrgh ehfkj hgdjurn hfg dfghg hg rtgyu rtgitryt yrtrui reii two ygwutru gvnwo tgyruow gvfyrtryu o wyr tyg trgyreo gtyewo reyo gugerwot gytwowp oqer e ry fy gfywo rytow ryoqp tryweoqpppamft rywor fjpl ryteoroetuuty yrweorfhtg reyow tyweg


    • 12v

      Tiedän, että vanha keskustelu... Mutta mä sain eilen kuulla, että mun paras kamu muuttaa Lontooseen :( oon tosi surullinen koska en välttämättä nää sitä enää koskaan. Eikä se kertonut tätä vaan kuulin opettajalta :(

    • Anonyymi

      Munkin kaveri muuttaa koreaan.💔 En voi käsittää miten hän voi jättää minut😭💔 hän oli mulle tärkeä 💔

    • Anonyymi

      Mun kaveri muuttaa 9 kuukaudeksi amerikkaan. En tiedä mitä tehdä. Se on niin hyvä ystävä ja ollaan oltu kavereita jo ihan päiväkoti-iästä asti. Se on ollu aina mulle tukena ja en tiiä miten selviän ilman sitä. Meidän piti mennä samaan lukioon, mutta nyt ei voida, koska se lähtee! En tiedä miten tuun selviämään seuraavasta lukuvuodesta! Se aina auttaa mua jos mulla on vaikeeta koulussa. Oon tienny sen lähdöstä jo jonkin aikaa, mutta nyt kun lähtöön on enää alle viikko itken joka ilta itseni uneen! En tiedä mitä tehdä! Onhan mulla toki muitakin kavereita, mutta oon kasvanu tämän amerikkaan lähtevän kanssa ja en oo koskaan ollu siitä yli viikkoo erossa. En tiedä miten selviän. Tää kuulostaa varmaan tosi lapselliselta, mutta en vaan tiedä mitä tehdä, kun se lähtee. Ja kun aikaerokin on niin iso, niin vaan aamulla ja illalla on aikaa jutella. 9 kk on niin pitkä aika....mä jään ihan yksin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe