Elikkä oon -96 syntyny ja viimevuonna en riparia käyny, mutta oisko mulla nyt tilaisuus käydä riparia? En oo ilmottautunu tai pahemmin kyselly joten kyselen täällä.
Mulle ois aivan sama olisiko päiväripari tai rippileiri, kunhan riparin kävisin.
Kiitos etukäteen avusta.
Myöhästyinkö riparilta?
3
100
Vastaukset
- ripari on KUSETUSTA
Miksi ihmeessä haluat käydä rippikoulun?
Ei siitä oo yhtään mitään hyötyä mihinkään, okei kirkkohäät saat kun käyt mutta rippikoulun ehtii käydä myös silloin.
Naimisiin voi mennä myös maistraatissa joten se ei ole ongelma, en ainakaan itse halua kirkkohäitä.
Mikä on ongelma? Lahjojen takiahan sinne kaikki menevät, se tiedetään mutta onko joku muukin syy? Kyllä riparille pääsee vaikka ei mennytkään juuri sinä kesänä kun 15-vuotta täyttää. Ensi kesän leirien ryhmiin voi olla tässä vaiheessa kautta hankala ehtiä, mutta kysyä kannattaa. kapunkiriparille voi helpommin päästä. Kannattaa kysyä omasta seurakunnastaan, onko mahdollista vielä tänä kesänä. Ensi kesäksi onnistuu ihan varmasti ripari kun kyselee hiukan ennen vuodenvaihdetta. Rippikouluthan alkavat tammikuussa. Siinä on keväällä tapaamisia ja kesällä sitten on monesti leiri tai kaupunkiriparilla intensiivijakso esim. jossain kirkolla.
Kyllä riprille kannattaa mennä!
T: sami NettiSaapas Espoosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118