Mua kiinnostaa, kuinka edullisesti 4-henkiset perheet on päässeet Thaimaahan nimenomaan pakettimatkalla?
Just ollaan ettimässä matkaa marras-joulukuulle ja hinnat on todella suolasia. FM:lla on marraskuun puolivälissä-> pari edullista lähtöä (hotellit Phulin resort Karonilla ja Kantary bay Cape panwassa) 4100 - 4300e. mutta nuo hotellit mietityttää, varsinkin Phulin resort ei ole saanut kummoisia arvosteluita enkä viitsisi ottaa huonoa hotellia kahdeksi viikoksi.
Mutta kertokaa kuinka paljon olette matkoista maksaneet!
(Ja omatoimimatkaajat, pliis älkää vaivautuko! Perheellisen on vaikea matkustaa niin että ottaa pelkät lennot, jossa matka kestää 24 - 48h ja on monta välilaskua ja maksaa kuitenkin 3000-4000e. Ei siis järkeä.)
G: Kuinka edullisesti on4-henkinen perhe päässyt PAKETTImatkalla
66
1395
Vastaukset
- joulukuussa 2 vko
moikka,
meillä kolmen hengen perhe ( 2 aik ja 1 15 v)
lähdetään 30.12 phuketiin 4 tähden hotelliin ja matkan kokonaishinta on 4800 tuin comfort luokan paikoilla. Tosi suolaisia on nämä joulun tai uudenvuoden yli olevat matkat. Hiihtolomakin on halvempi. - näin se on
kyllä 4 hengen matka maksaa Thaimaahan vähintään 4000-5000 euroa ja elämiseen vähintään 500 euroa per viikko jos nyt jotain ostelee ja vähän paikkoja katselee.
- Krabi2012
Omatoimimatkalla MUTTA suorat lennot Finnmatkoilta ja hotelli ****-tähteä. Matkassa aikuinen 2 teiniä joista menee monissa paikoissa jo täysi maksu. Kaksi reissua tehty tällä kokoonpanolla ja hinta 2500 euroa koko paketti molemmilla kerroilla. Reissujen ajankohta kesäkuu 2011 ja maaliskuu 2012. Tosin näilläkin reissuilla hyödynnettiin äkkilähtölentoja (varattiin 1,5 kk aikaisemmin). Ja hotelli sitten netistä.
Samalla kokoonpanolla pakettimatkalla Krabilla 2010 2 viikkoa maaliskuussa mutta äkkilähtönä ja hinta koko reissulle alle 3000 euroa. Äkkilähtöä jos pystyy hyödyntämään säästää tosi paljon ja ainakin marraskuussa äkkilähtöjä on saatavilla ihan kivasti. Löytyy sekä pelkkiä lentoja että ns. koko valmis paketti (lento-hotelli). Joulu uudenvuoden vaihde tietysti ihan eri juttu.
Olemme reissanneet sekä pakettimatkoilla että omatoimi mutta pyritty aina hyödyntämään ns. äkkilähtöjä. Matkojahan saa todella edullisesti pari kuukautta ennen reissua. Eka Thaimaan matka v. 2008 maksoi 2 aikuiselta 2 lapselta 6000 euroa !! Silloin reissattiin hiihtolomalla ja matka varattiin lähes vuosi etukäteen joten hinta selittyy ainakin osin sillä. Tuohon verrattuna yllä oleva 4800 euroa ei ole edes paha hinta koska kyseessä uudenvuodenvaihde.- koska meill on JOULU
Onko joulu kesäkuussa tai maaliskuussa tai marraskuussa. Kysyttiin JOULUKUUN hintoja.
- Joo ei viitsitä
Me ometoimimatkailijat vaivautua vastaamaan sulle, mutta sovitaanko ettet sinäkään viitsi vaivautua esittämään tuollaisia perättömiä ja valheellisia väitteitä, että meidän omatoimimatkailijoiden matkat kestäisi 24-48 tuntia. Katsos kun me voimme käyttää suoria lentoja aivan kuten sinäkin ja omilla taxikyydityksillä meidän matkamme hotelliin kestää paljon lyhyemmän aikaa kuin sinulla, eli monen omatoimisen matka on itseasiassa lyhyempi kuin sinun. Joten sun viestissäs ei ole siis mitään järkeä. ;))
- ei viitsitäkään
Komppaan edellistä.Ja lisäksi lennämme niinä päivinä joilloin me haluamme emme silloin kun matkatoimisto määrää. Meidän perheemme (4 henkilöä) viime Joulukuun (17 päivää) kestänyt reissu maksoi kokonaisuudessa 3600 € kolmen tähden hotellissa sisälsi 2 huonetta. Matkaaika mennessä 11½ tuntia ja paluu12t 45 min.
- -marsku
Heippahei! Mistä varasit noin edullisen Thaikun matkan 3600e? Oliko äkkilähtö vai ajoissa varattu, kiinnostaa!
-marsku- kuka uskoo...minä en
kyllä kai ymmärrät ettei tuo pidä paikkaansa...saa täällä kirjoitella mitä huvittaa mutta ei 4 henkeä joulukuussa pääse 3600 eurolla ja väittää vielä että koko matka maksoi tuon. Lentoaika jo kertoo että täyttä puppua sillä lento Bangkokiin kestää 10 tuntia ja oyttaen huomioon vaihtoajan niin ei ikinä onnistu 11,5 tuntiin. Näitä nojatuoli reissuja täällä on mutta etä joku vielä näihin uskoo. Finnairin lippua Bangkokiin ei saa alle 700 euroa ja vielä joulukuussa jollain kalleinta aikaa. Jo pelkkä jatkolento esim. Krabille tai Phukettin maksaa liki 1000 euroa 4 hengeltä edestakaisin...miettikää nyt ja 3 tähden hotelli ja 2 huonetta....just joo. Ja kaikki sisältyy 3600 euroon...anna minun nauraa.
- no älä usko
kuka uskoo...minä en kirjoitti:
kyllä kai ymmärrät ettei tuo pidä paikkaansa...saa täällä kirjoitella mitä huvittaa mutta ei 4 henkeä joulukuussa pääse 3600 eurolla ja väittää vielä että koko matka maksoi tuon. Lentoaika jo kertoo että täyttä puppua sillä lento Bangkokiin kestää 10 tuntia ja oyttaen huomioon vaihtoajan niin ei ikinä onnistu 11,5 tuntiin. Näitä nojatuoli reissuja täällä on mutta etä joku vielä näihin uskoo. Finnairin lippua Bangkokiin ei saa alle 700 euroa ja vielä joulukuussa jollain kalleinta aikaa. Jo pelkkä jatkolento esim. Krabille tai Phukettin maksaa liki 1000 euroa 4 hengeltä edestakaisin...miettikää nyt ja 3 tähden hotelli ja 2 huonetta....just joo. Ja kaikki sisältyy 3600 euroon...anna minun nauraa.
Mutta me teimme juuri tuollaisen reissun juolukuussa 2011. Suomalaisen perusluonteeseen kuuluu kateus, ei voi uskoa kun toisia onnistaa ja sitten alkaa piikittely ja mollaaminen. Suvarnabhumin kentällä maahantulo muodollisuudet jonotus ja matkalaukkujen nouto vei vaivaiset 20 minuuttia Ja Finnairin lippuja SAA alle 700 € kun ostaa AJOISSA ja fiinairin pluspisteillä hintaa voi pudottaa. Air Asialla meno-paluu phukettiin 45 €/kpl.
Mutta ei tarvitse uskoa, minulle on pääasia että TIEDÄN.
- .....omatoimisesti
Omatoimisesti toimimme. Lennot varasimme hyvissä ajoin (helmikuussa) Finnairilta/ Air Asia ja hotellihuoneet www.latestay.com
- -marsku
Kahdella koneella ja noin nopeesti??
- aivan....
-marsku kirjoitti:
Ja tupakalla sekä kahvillakin ehti Bangkokin Suvarnabhumin kentällä käymään.
- höpö höpö
-marsku kirjoitti:
ei kannata kaikkea uskoa ja kaikki jotka on tuon tehneet ettei onnistu millään.
- pakettimatkalla....
Ei pääse EDULLISESTI Joulukuussa thaimaahan
- 2+2
Mikä on edullista? Meillä 2 aikuista ja 2 lasta (10, 12v.) lähtö 30.11. 2vkoa Khao Lak, Sudala hotelli rannalla. Hintaa koko poppoolta 3492,50. Matka varattu Aurinkomatkoilta heti myynnin alettua.
- eipä kiinnosta
2+2 kirjoitti:
Mikä on edullista? Meillä 2 aikuista ja 2 lasta (10, 12v.) lähtö 30.11. 2vkoa Khao Lak, Sudala hotelli rannalla. Hintaa koko poppoolta 3492,50. Matka varattu Aurinkomatkoilta heti myynnin alettua.
tyypillinen junttimatka...lomalento ja kurja hotelli perillä. Mutta kun rahaa ei enempää ole niin on pakko ottaa mitä saa.
- höpö höpö
2+2 kirjoitti:
että ihan 50 senttiä päälle....marraskuu on nyt edullinen mutta alussa puhuttiin joulun matkoista.
- tyypillinen höpö
höpö höpö kirjoitti:
että ihan 50 senttiä päälle....marraskuu on nyt edullinen mutta alussa puhuttiin joulun matkoista.
ja tyypillinen pakettimatkaaja, ei tajua edes tuosta " lähtö 30.11. 2 viikkoa" viestistä, ettei kyseessä ole "marraskuun matka", vai eikö matematiikan alkeet ole pakettiurpolla hallussa?
Sitäpaitsi aloittajahan sanoi "Just ollaan ettimässä matkaa marras-joulukuulle"
en mä näe tuossa puhuttavan "joulun matkoista", oletkos jättänyt sen äidinkielentunnitkin väliin vai vain lukihäiriöinen?
- OnTheWayTo..
Eilen katselin FM:n Thaimaan matkoja nyt kesästä->lokakuulle. Alennukset tällä hetkellä syyskuun matkoihin asti. Joten odottelen, kyllä nuo loppuvuodenkin matkojen hinnat tule vielä alas. Nyt kesälläkin huikeita tarjouksia ollu.
Sit huomasin sellasen asian, että se parempi lentoluokka (comfort..) ei aina maksanutkaan mitään siis ainakaan siinä kohtaa ei ollu hintaa ja sen pystyi valitsemaan, ja loppuhinta ei noussut.
Kiitos teille kaikista vastauksistanne! Huomaan että olen erehtynyt omatoimimatkojen hinnoissa ja lentoajoissa. Itse vaan en ole löytänyt koskaan mitään edullista ja nopeaa matkaa Thaimaahan kuin mitä matkatoimistot tarjoavat.- rahaa löytyy
moikka,
etpä ole erehtynyt omatoimimatkoista koska totuus on että esim krabille et IKINÄ pääse samalla ajalla kuin mitä esim. finnmatkojen suora lento. Ja ainakaan nyt tulevana joulukuulla ei missään ollut kolmen hengen porukalle kuin ehkä 500 halvempaa hintaa tarjolla kuin finnmatkojen paketin hinta oli. Ja lennän juuri sinä pävänä kuin haluan ja otan samalla tavalla taksin kuin sinä omatoimimatkaaja.
Järkeä vähän kirjoituksiin!!! Jos joku haluaa istua kentällä/koneessa kauemmin ja säästää sillä muutaman satasen, mutta me monet ( kinä mukaan lukien) ollaan valmiita maksamaan niin etpä sitä voi vääräksi ratkaisuksi sanoa. - pysykää pois
köyhillä ei ole mitään asiaa Thaimaahan..teille on Kreikka ja Kanaria. Ja kuka nyt kesällä Thaimaahan menee...en menisi vaikka ilman pääsisi. Sinne mennää kun täällä on 30 pakkasta ja pimeää.
- pakettimatka lento
rahaa löytyy kirjoitti:
moikka,
etpä ole erehtynyt omatoimimatkoista koska totuus on että esim krabille et IKINÄ pääse samalla ajalla kuin mitä esim. finnmatkojen suora lento. Ja ainakaan nyt tulevana joulukuulla ei missään ollut kolmen hengen porukalle kuin ehkä 500 halvempaa hintaa tarjolla kuin finnmatkojen paketin hinta oli. Ja lennän juuri sinä pävänä kuin haluan ja otan samalla tavalla taksin kuin sinä omatoimimatkaaja.
Järkeä vähän kirjoituksiin!!! Jos joku haluaa istua kentällä/koneessa kauemmin ja säästää sillä muutaman satasen, mutta me monet ( kinä mukaan lukien) ollaan valmiita maksamaan niin etpä sitä voi vääräksi ratkaisuksi sanoa.Nämä pakettimatkalaisten lennot harvoin jos koskaan lähtee perjantaisin. pakettimatkalaiset lentelee keskellä viikkoa useimmiten, ja se jos mikään on lomapäivien tuhlaamista palella lumisessa suomessa ja odotella koskas se lähtöpäivä tulee. Me omatomimatkaajat lennämme perjantaisin ja palaamme kuukauden kuluttua lauantaisin tai sunnuntaisin, 30 päivää perillä yleensä. Matkatoimistoilla se lisäviikkokin maksaa suhteettoman paljon vrt omatoimihintoihin jossa lisämaksuja ei ole.Matkatoimistot vetää välistä aivan liikaa.
- Missä puhuttiin?
rahaa löytyy kirjoitti:
moikka,
Järkeä vähän kirjoituksiin!!! Jos joku haluaa istua kentällä/koneessa kauemmin ja säästää sillä muutaman satasen, mutta me monet ( kinä mukaan lukien) ollaan valmiita maksamaan niin etpä sitä voi vääräksi ratkaisuksi sanoa.Krabista???
Ettet vaan ole ostanut sitä maksalaatikkoa nyt puoleksi vuodeksi kerrallaan?
Onko talvirenkaat vaihdettu? Jos et uskalla ottaa sitä silmää käteen, niin ota ainakin ne aivosi narikasta! - iushyc
pakettimatka lento kirjoitti:
Nämä pakettimatkalaisten lennot harvoin jos koskaan lähtee perjantaisin. pakettimatkalaiset lentelee keskellä viikkoa useimmiten, ja se jos mikään on lomapäivien tuhlaamista palella lumisessa suomessa ja odotella koskas se lähtöpäivä tulee. Me omatomimatkaajat lennämme perjantaisin ja palaamme kuukauden kuluttua lauantaisin tai sunnuntaisin, 30 päivää perillä yleensä. Matkatoimistoilla se lisäviikkokin maksaa suhteettoman paljon vrt omatoimihintoihin jossa lisämaksuja ei ole.Matkatoimistot vetää välistä aivan liikaa.
lomapäivien tuhlausta jos lento sunnuntaina??? minä satun tekemään töitä 7 eri päivänä viikossa eli eipä mene päiviä hukkaan! Ja suurin osa meistä ei saa töistä vapaata talvella kuin 2 vko ja se on aika milloin omatoiminen matka ei vielä päihitä hinnassa pakettimatkaa.
ja kysyjä kysyi varmaan jotain muuta kohdetta kuin bangkok ja suoria lentoja ei reittimatkoilla ole kuin sinne. - turisti012
pysykää pois kirjoitti:
köyhillä ei ole mitään asiaa Thaimaahan..teille on Kreikka ja Kanaria. Ja kuka nyt kesällä Thaimaahan menee...en menisi vaikka ilman pääsisi. Sinne mennää kun täällä on 30 pakkasta ja pimeää.
Näitä kun lukee, tulee halu pysyä etäällä näistä OMATOIMImatkaajista. Onko mitään juntimpaa ihmisryhmää olemassa?
Minä en ainakaan ikinä halua matkustellessani törmätä näihin typeriin OMATOIMImatkaajiin, jotka ovat omasta mielestään niin kovin kaukana tavallisesta turistista. Oikeen huvittaa kun lukee näitten omatoimisten tärkeileviä kirjoituksia. Sillä kun ei ole pierunkaan väliä, oletko matkalla toimiston kautta vai omatoimisesti, turisti olet silti, vaikka viipyisitkin 2 viikon sijasta 3 tai 4. - No on tientenkin
turisti012 kirjoitti:
Näitä kun lukee, tulee halu pysyä etäällä näistä OMATOIMImatkaajista. Onko mitään juntimpaa ihmisryhmää olemassa?
Minä en ainakaan ikinä halua matkustellessani törmätä näihin typeriin OMATOIMImatkaajiin, jotka ovat omasta mielestään niin kovin kaukana tavallisesta turistista. Oikeen huvittaa kun lukee näitten omatoimisten tärkeileviä kirjoituksia. Sillä kun ei ole pierunkaan väliä, oletko matkalla toimiston kautta vai omatoimisesti, turisti olet silti, vaikka viipyisitkin 2 viikon sijasta 3 tai 4.Vielä juntimmat löytyvät ryhmästä pakettimatkaajat! Kun ne tyhmät kysyvät ja viisaat omatoimiset vastaavat auttavaisesti, niin eikös nuo takapajulan pakettiurpot ala selittelemään omiaan, kun ei minkäänlaista tietotaitoa eikä kokemusta ole, heh heh.
Johtuisiko tuo kateudesta, vai että oikein tärkeileviä.. - neuvoja ne on
turisti012 kirjoitti:
Minä en ainakaan ikinä halua matkustellessani törmätä näihin typeriin OMATOIMImatkaajiin, jotka ovat omasta mielestään niin kovin kaukana tavallisesta turistista. Oikeen huvittaa kun lukee näitten omatoimisten tärkeileviä kirjoituksia. Sillä kun ei ole pierunkaan väliä, oletko matkalla toimiston kautta vai omatoimisesti, turisti olet silti, vaikka viipyisitkin 2 viikon sijasta 3 tai 4.Minä ainakin olen kiitollinen näistä neuvoista kuinka toiset ostavat edullisemmin matkat omatoimisesti. Matkatoimistothan ovat firmoja jotka tavoittelevat voittoa,ei ne hyväintekeväisyydellä turisteja lämpöön vie voittoa ne tavoittelevat niinkuin kaikki firmat. 3 viimeistä reissua thaimaahan omatoimisesti tehnyt ja säästöä on tullut ja hotellitkin saman -tai jopa parempi tasoisia mitä esim Finnmatkoilla.
- kiinnostaa!!
neuvoja ne on kirjoitti:
Minä ainakin olen kiitollinen näistä neuvoista kuinka toiset ostavat edullisemmin matkat omatoimisesti. Matkatoimistothan ovat firmoja jotka tavoittelevat voittoa,ei ne hyväintekeväisyydellä turisteja lämpöön vie voittoa ne tavoittelevat niinkuin kaikki firmat. 3 viimeistä reissua thaimaahan omatoimisesti tehnyt ja säästöä on tullut ja hotellitkin saman -tai jopa parempi tasoisia mitä esim Finnmatkoilla.
Ilman vastakkaisasetteluja; Joskus olisi vain viisastelujen sijaan kiva, että laitettaisiin konkreettista esimerkkiä, mistä on löytynyt halvempi 2 viikon loma Thaimaahan esim. Phukettiin, Krabille tai Khao Lakiin suoralla lennolla, talvikaudella, hotelli lähellä rantaa ja palveluita, kulutonta muutosoikeutta, 60e peruutuskuluilla, alle 1000e/hlö ja lapset 750e. Enpä ole vielä kyseiseen hintaan törmännyt. Mutta kerro ihmeessä, jos sellaisia löytyy! Laita oikein tarkasti osoite, mistä suorat lennot löytyi ja hotellin nimi, niin on uskottavampaa!
- kiinnostaa!!!!
kiinnostaa!! kirjoitti:
Ilman vastakkaisasetteluja; Joskus olisi vain viisastelujen sijaan kiva, että laitettaisiin konkreettista esimerkkiä, mistä on löytynyt halvempi 2 viikon loma Thaimaahan esim. Phukettiin, Krabille tai Khao Lakiin suoralla lennolla, talvikaudella, hotelli lähellä rantaa ja palveluita, kulutonta muutosoikeutta, 60e peruutuskuluilla, alle 1000e/hlö ja lapset 750e. Enpä ole vielä kyseiseen hintaan törmännyt. Mutta kerro ihmeessä, jos sellaisia löytyy! Laita oikein tarkasti osoite, mistä suorat lennot löytyi ja hotellin nimi, niin on uskottavampaa!
juu minäkin ottaisin kiitollisena vastaan jos joku löytäisi vaihtoehdon matkalleni, mutta halvemmalla hinnalla!!
Nyt suora lento phuketiin 30.12-14.1 ja hotelli katalla ja 4 tähteä. Hinta nyt 2 aik ja 1 15 v 5200.
Odotan mielenkiinnolla vastausta! - kiinnostaa!!
kiinnostaa!! kirjoitti:
Juuri näin. Minä odotan mielenkiinnolla vastausta.
- ei mene oikein..
kiinnostaa!! kirjoitti:
Juuri näin. Minä odotan mielenkiinnolla vastausta.
jakeluun vai?!!! ok, koitetaan selittää sitten mahdollisimman yksinkertaistetusti...
Halvimmalla pääset jos... tilaat lennot itse sekä jos... varaat hotellin itse vasta PAIKAN päällä.
Lentojen hinnat vaihtelee jatkuvasti, siis jopa useita kertoja PÄIVÄSSÄ.
Tämä koskee SEKÄ pomppulentoja, että myös suoria lentoja sekä tietenkin kaikkia lentoyhtiöitä KOKO maailmassa. Kunka on mahdollista esittää asia konkreettisesti, jos kerron sinulle mitä nuo lennot maksavat NYT, kun ne voivat maksaa tunnin päästä jo ihan jotain muuta kun itse olet niitä varaamassa. Lentojen varauksessa pitää seurata hintoja ja niiden kehitystä sekä on hyvä tietää missä kuussa ne kannattaa varata, minä viikonpäivänä kannattaa ottaa lähtö ja minä päivänä paluu., kuinka monta päivää, viikkoa tai kuukautta kannattaa varata ennen jne. Nuo kaikki asiat voit itse omalta kohdaltasi ottaa selville hakukoneiden ja lentoyhtiöiden sivuilta, minä en ala toimimaan ainakaan sinun matkatoimistovirkailijanasi tai sitten otan siitä maksun.
Se vaihtelee paljonkin mistä saat lennot halvemmalla, joskus saat ne hakukoneiden kautta, joskus suoraan ko. lentoyhtiön kautta.
Tuo varaa hotellihuone vasta paikanpäällä on kerrottu näillä sivuilla varmaan jo satoja kertoja, jos te ette sitä usko, omapahan on asianne, älkää sitten valittako hintojen suuruutta. Jos oikein kovasti epäilyttää, varaa hotelli vain pariksi päiväksi ja käy sinä aikana katselemassa ja kuulostelemassa ympärillesi?
Hotelleja minä en henkilökohtaisesti suosittele yleisellä palstalla. Enhän halua satojen muiden suomalaisten valtaavan omia suosikkejani, sehä johtaisi vielä hintojen nousuun kyseisissä hotelleissa.
Yksi hyvin suuri määräävä tekijä suomalaisten talvilomamatkailussa on ajanjakso.
10.12. - 15. 01. Thaimaassa on niinkutsuttu PEAKseason, huippusesonki. Siis ei korkeasesonki highseason, niinkuin monesti palstalla on väärin. Tuona aikana KAIKKI hinnat aina rantatuoleista hotelleihin ja t-paitoihin asti nousevat huimasti. Jos vain mitenkään voit välttää tuona ajanjaksona matkustamista, olet jo heti säästänyt 10%-20% kaikessa pelkästään korkeasesonkiin verraten, puhumattakaan normaali- tai jopa matalansesongin ajasta.
Sitten eikun sinne kuuluisaan internetiin katselemaan ja oppimaan, kyllä se siitä.. ajan kanssa! - kiinnostaa!!
ei mene oikein.. kirjoitti:
jakeluun vai?!!! ok, koitetaan selittää sitten mahdollisimman yksinkertaistetusti...
Halvimmalla pääset jos... tilaat lennot itse sekä jos... varaat hotellin itse vasta PAIKAN päällä.
Lentojen hinnat vaihtelee jatkuvasti, siis jopa useita kertoja PÄIVÄSSÄ.
Tämä koskee SEKÄ pomppulentoja, että myös suoria lentoja sekä tietenkin kaikkia lentoyhtiöitä KOKO maailmassa. Kunka on mahdollista esittää asia konkreettisesti, jos kerron sinulle mitä nuo lennot maksavat NYT, kun ne voivat maksaa tunnin päästä jo ihan jotain muuta kun itse olet niitä varaamassa. Lentojen varauksessa pitää seurata hintoja ja niiden kehitystä sekä on hyvä tietää missä kuussa ne kannattaa varata, minä viikonpäivänä kannattaa ottaa lähtö ja minä päivänä paluu., kuinka monta päivää, viikkoa tai kuukautta kannattaa varata ennen jne. Nuo kaikki asiat voit itse omalta kohdaltasi ottaa selville hakukoneiden ja lentoyhtiöiden sivuilta, minä en ala toimimaan ainakaan sinun matkatoimistovirkailijanasi tai sitten otan siitä maksun.
Se vaihtelee paljonkin mistä saat lennot halvemmalla, joskus saat ne hakukoneiden kautta, joskus suoraan ko. lentoyhtiön kautta.
Tuo varaa hotellihuone vasta paikanpäällä on kerrottu näillä sivuilla varmaan jo satoja kertoja, jos te ette sitä usko, omapahan on asianne, älkää sitten valittako hintojen suuruutta. Jos oikein kovasti epäilyttää, varaa hotelli vain pariksi päiväksi ja käy sinä aikana katselemassa ja kuulostelemassa ympärillesi?
Hotelleja minä en henkilökohtaisesti suosittele yleisellä palstalla. Enhän halua satojen muiden suomalaisten valtaavan omia suosikkejani, sehä johtaisi vielä hintojen nousuun kyseisissä hotelleissa.
Yksi hyvin suuri määräävä tekijä suomalaisten talvilomamatkailussa on ajanjakso.
10.12. - 15. 01. Thaimaassa on niinkutsuttu PEAKseason, huippusesonki. Siis ei korkeasesonki highseason, niinkuin monesti palstalla on väärin. Tuona aikana KAIKKI hinnat aina rantatuoleista hotelleihin ja t-paitoihin asti nousevat huimasti. Jos vain mitenkään voit välttää tuona ajanjaksona matkustamista, olet jo heti säästänyt 10%-20% kaikessa pelkästään korkeasesonkiin verraten, puhumattakaan normaali- tai jopa matalansesongin ajasta.
Sitten eikun sinne kuuluisaan internetiin katselemaan ja oppimaan, kyllä se siitä.. ajan kanssa!Kylläpä oli kattava selostus asiasta, mutta edelleenkään ei selvinnyt, mihin hintaan matka on irronnut marras- joulukuussa ja miten hinta muodostui. Sitähän aloittajakin tarkoitti. Eikä ole yhtään kivaa aloittaa lomaa 2 lapsen kanssa etsimällä paikan päällä hotellia tuollaisen pitkän lennon jälkeen. Ehkä se jollain sinkulla menee, mutta täytyy käyttää 2 viikon loma nauttimiseen eikä edullisen hotellin etsintään.
Kylläpä sitä nettiä on tullut selailtua jo vuosia, mutta en ole kyllä vielä tuohon hintaan matkoja löytänyt, etkä varmaan sinäkään?
Tietysti, jos ihmisellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin etsiä jatkuvasti alinta hintaa, niin se on eri asia. Mutta silti olisi uskottavampaa laittaa vaikka esimerkkihotelli hintoineen ja lennon hinta. Paljon kyllä huudetaan noista omatoimatkojen edullisuudesta, mutta näyttö puuttuu. - eipä mene oikein...
kiinnostaa!! kirjoitti:
Kylläpä oli kattava selostus asiasta, mutta edelleenkään ei selvinnyt, mihin hintaan matka on irronnut marras- joulukuussa ja miten hinta muodostui. Sitähän aloittajakin tarkoitti. Eikä ole yhtään kivaa aloittaa lomaa 2 lapsen kanssa etsimällä paikan päällä hotellia tuollaisen pitkän lennon jälkeen. Ehkä se jollain sinkulla menee, mutta täytyy käyttää 2 viikon loma nauttimiseen eikä edullisen hotellin etsintään.
Kylläpä sitä nettiä on tullut selailtua jo vuosia, mutta en ole kyllä vielä tuohon hintaan matkoja löytänyt, etkä varmaan sinäkään?
Tietysti, jos ihmisellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin etsiä jatkuvasti alinta hintaa, niin se on eri asia. Mutta silti olisi uskottavampaa laittaa vaikka esimerkkihotelli hintoineen ja lennon hinta. Paljon kyllä huudetaan noista omatoimatkojen edullisuudesta, mutta näyttö puuttuu.Kuules.. ihan varmasti olen löytänyt ja halvemmallakin, se uskotko sinä, on ihan sinun oma asiasi, mua se ei liikuta minua suuntaan eikä toiseen. Väitän että minä vietän kuukauden halvemmalla Thaimaassa lentoineen kuin sinä kaksi viikkoa ja vielä todennäköisesti paremmassa majoituksessa kuin sinä.
Tietysti ihminen joka ei osaa käyttää nettiä, tietotaitoa ja kielitaitoa ei ole, keksii kaikenlaisia tekosyitä kuten "jos ihmisellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin etsiä jatkuvasti alinta hintaa, niin se on eri asia" verukkeikseen kun ei itse vain yksinkertaisesti osaa?
Tuohon kysymykseesi "olisi uskottavampaa laittaa vaikka esimerkkihotelli hintoineen ja lennon hinta. Paljon kyllä huudetaan noista omatoimatkojen edullisuudesta, mutta näyttö puuttuu" löytyy rautalankavastaus edellisestä viestistä, on oma asiasi jos et sitä ymmärtänyt. - pölhöt
eipä mene oikein... kirjoitti:
Kuules.. ihan varmasti olen löytänyt ja halvemmallakin, se uskotko sinä, on ihan sinun oma asiasi, mua se ei liikuta minua suuntaan eikä toiseen. Väitän että minä vietän kuukauden halvemmalla Thaimaassa lentoineen kuin sinä kaksi viikkoa ja vielä todennäköisesti paremmassa majoituksessa kuin sinä.
Tietysti ihminen joka ei osaa käyttää nettiä, tietotaitoa ja kielitaitoa ei ole, keksii kaikenlaisia tekosyitä kuten "jos ihmisellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin etsiä jatkuvasti alinta hintaa, niin se on eri asia" verukkeikseen kun ei itse vain yksinkertaisesti osaa?
Tuohon kysymykseesi "olisi uskottavampaa laittaa vaikka esimerkkihotelli hintoineen ja lennon hinta. Paljon kyllä huudetaan noista omatoimatkojen edullisuudesta, mutta näyttö puuttuu" löytyy rautalankavastaus edellisestä viestistä, on oma asiasi jos et sitä ymmärtänyt.minä käytän työkseni konetta eli siitä ei ole kysymys!!! En vaan todellakaan ole löytänyt phuketiin halvempaa paketti uuden vuoden yli kuin tuo mainitsemani 5200 ( 2aik ja 15v). Pomppulentoihin en lähde ja hotelli oltava rannalla ja min. 4 tähteä. Ihan turha selittää että halvemmalla pääsee, kun totuus on että joulun/uuden vuoden matkat ovat kalliita ja suoria lentoja ei hesasta phuketiin ole kuin lomalentoina!! Eli ei siinä netissä surffaaminen paljoa auta jos muut kuin matkatoimistot eivät suoria lentoja tee!
- lomailija
pölhöt kirjoitti:
minä käytän työkseni konetta eli siitä ei ole kysymys!!! En vaan todellakaan ole löytänyt phuketiin halvempaa paketti uuden vuoden yli kuin tuo mainitsemani 5200 ( 2aik ja 15v). Pomppulentoihin en lähde ja hotelli oltava rannalla ja min. 4 tähteä. Ihan turha selittää että halvemmalla pääsee, kun totuus on että joulun/uuden vuoden matkat ovat kalliita ja suoria lentoja ei hesasta phuketiin ole kuin lomalentoina!! Eli ei siinä netissä surffaaminen paljoa auta jos muut kuin matkatoimistot eivät suoria lentoja tee!
Meillä 2 aikuista ja 11- ja 13-v. lapset, suora lento phuketiin 22.12. ja 2 viikkoa khao lakissa 4 tähden rantahotellissa. Hinta 6800 €. Pakko matkustaa virallisina loma-aikoina, kun muuten tulee menetyksiä palkattomista lomista. Muutamia satasia säästetään jos buukataan vastaavan tasoiset hotellit itse ja otetaan pelkät lennot AM:lta, ja sitä täällä on harkittu. Vinkit isommista säästöistä kelpaavat tännekin!!!
- eipä niin
eipä mene oikein... kirjoitti:
Kuules.. ihan varmasti olen löytänyt ja halvemmallakin, se uskotko sinä, on ihan sinun oma asiasi, mua se ei liikuta minua suuntaan eikä toiseen. Väitän että minä vietän kuukauden halvemmalla Thaimaassa lentoineen kuin sinä kaksi viikkoa ja vielä todennäköisesti paremmassa majoituksessa kuin sinä.
Tuohon kysymykseesi "olisi uskottavampaa laittaa vaikka esimerkkihotelli hintoineen ja lennon hinta. Paljon kyllä huudetaan noista omatoimatkojen edullisuudesta, mutta näyttö puuttuu" löytyy rautalankavastaus edellisestä viestistä, on oma asiasi jos et sitä ymmärtänyt.Aika huvittavaa, kun aloittaja kysyi; Mihin hintaan pääsee marras- joulukuussa4-henkinen perhe....Sinä sönkkäät kuukauden matkasta...etkä vastaa kysymykseen..
- aloittaja kysyi
eipä niin kirjoitti:
Aika huvittavaa, kun aloittaja kysyi; Mihin hintaan pääsee marras- joulukuussa4-henkinen perhe....Sinä sönkkäät kuukauden matkasta...etkä vastaa kysymykseen..
Mihin hintaan pääsee 4-henkinen perhe THAIMAAHAN ei phukettiin.
- lukutaitoa
aloittaja kysyi kirjoitti:
Ne suorat lennot, joista aloittaja mainitsee, ne nyt vaan tuppaa laskeutumaan Phukettiin siellä Thaimaassa. On toki muitakin kenttiä..
- esimerkkinä phuket
aloittaja kysyi kirjoitti:
Aloittaja myös mainitsi esimerkkinä kaksi phuketin kohdetta joten ei nyt kovin väärin ole arvata että aikoo ensisijaisesti phuketiin.
Suorilla, välilaskuttomilla lomalennoilla Suomesta pääsee helposti myös Krabille (ja toki myös bangkokiin jos sinne nurkille välttämättä haluaa).
Oman perheen kokoonpanolla (2 aikuista 3 lasta) ei äkkilähdöistä yleensä ole apua kun thaimaan hotelleissa on äärettömän vähän tilavia perhehuoneita tarjolla missä on erilliset makuuhuoneet. Käytännössä pitää joko itse etsiä hotelli ja ottaa matkanjärjestäjiltä pelkät suorat lennot tai sitten varata reissu ensiminuuteilla kun uuden kauden matkat tulevat myyntiin. Hyvien kohteiden perhehuoneet tuntuvat menevän lähes heti kaupaksi.
Tammikuussa 2013 bangtaolla deluxe perhehuoneessa tämä 2 3 -kokoonpano n. 6700 euroa 2vkoa. - vielä huvittavampaa
eipä niin kirjoitti:
Aika huvittavaa, kun aloittaja kysyi; Mihin hintaan pääsee marras- joulukuussa4-henkinen perhe....Sinä sönkkäät kuukauden matkasta...etkä vastaa kysymykseen..
on nähdä kuinka sinä lukihäiriöinen sepustat omaa kommenttiasi vaikka olet asiaoista ihan pihalla.
Tämähän on keskustelupalsta, eikö?
Siis tarkoitus on varmaan keskustella, eikö?
Kirjoittaja
neuvoja ne on 2.6.2012 11:37
sanoi:
"Minä ainakin olen kiitollinen näistä neuvoista kuinka toiset ostavat edullisemmin matkat omatoimisesti"
johon sai samalta henkilöltä
kiinnostaa!! 4.6.2012 13:44
satiirisen ymmärtämättömän vastauksen
hänelle vastattiin kysymyksiinsä, joita alkoi jankkaamaan, eikä tainnut niistä edes ymmärtää.
Seuraavaksi sitten sinä. joka olet ihan pihalla koko jutusta. Heh heh - sivusta seuraava
vielä huvittavampaa kirjoitti:
on nähdä kuinka sinä lukihäiriöinen sepustat omaa kommenttiasi vaikka olet asiaoista ihan pihalla.
Tämähän on keskustelupalsta, eikö?
Siis tarkoitus on varmaan keskustella, eikö?
Kirjoittaja
neuvoja ne on 2.6.2012 11:37
sanoi:
"Minä ainakin olen kiitollinen näistä neuvoista kuinka toiset ostavat edullisemmin matkat omatoimisesti"
johon sai samalta henkilöltä
kiinnostaa!! 4.6.2012 13:44
satiirisen ymmärtämättömän vastauksen
hänelle vastattiin kysymyksiinsä, joita alkoi jankkaamaan, eikä tainnut niistä edes ymmärtää.
Seuraavaksi sitten sinä. joka olet ihan pihalla koko jutusta. Heh hehMikä ajaa ihmisen mollaamaan toisen kysymyksiä ja vastailemaan ilkeästi lähes joka ketjuun? Paha olo! Hae apua ajoissa! Se on moro. Lähden nyt Kreikkaan! Älkää keljuilko toisillenne!!
- lennot thaimaahan
lukutaitoa kirjoitti:
Ne suorat lennot, joista aloittaja mainitsee, ne nyt vaan tuppaa laskeutumaan Phukettiin siellä Thaimaassa. On toki muitakin kenttiä..
Suurin osa lennoista thaimaahan lentää kyllä Bangkokiin. Charter (tilaus=pakettimatkat) niillä pääsee kyllä Phukettiin ja Krabiin ei kuitenkaan päivittäin, mutta Finnair lentää talvisin kaksi suoraa reittilentoa joka päivä Bangkokiin jossa on VAIVATONTA vaihtaa thaimaan sisäisille lennoille vaikka sinne phukettiin jos sinne haluaa.
Mitenköhän niillä ihmisillä onnistuu bussin/ raitiovaunun tai junan vaihto täällä suomessa jotka ei uskalla lentojen vaihtoa tehdä. (varmaan niillä on opas) - paikanpäältä katsova
sivusta seuraava kirjoitti:
Mikä ajaa ihmisen mollaamaan toisen kysymyksiä ja vastailemaan ilkeästi lähes joka ketjuun? Paha olo! Hae apua ajoissa! Se on moro. Lähden nyt Kreikkaan! Älkää keljuilko toisillenne!!
Sanos muuta! Mutta on hyvä jos haet pahaan oloosi apua lomasta, toivottavasti se auttaa sinua! Muista kuitenkin hakea apua mielenterveyongelmaasi kun tulet takaisin kotiin jos lyhyt lomasi ei vie tuskaasi.
- PAKETTImatkalla
Ei pääse edullisesti thaimaahan ellei löydä tuurilla äkkilähtöä mutta nekin on vain 1-2 viikon pituisia, ja 2 viikkoakin thaimaassa on liian lyhyt aika.
Kun taas omatoimisesti pääsee kuukaudeksi hyvä tasoiseen hotellin sillä hinnalla mitä pakettimatkaajat maksavat 2 viikon matkasta.Näin se vaan menee.- lukutaitoa
Mikä on sinun edullisesti, hintoja??
- 716 € JOULUKSI
lukutaitoa kirjoitti:
Mikä on sinun edullisesti, hintoja??
Sillä hinnalla Finnairin joulukuun reittilennot sai kun osti helmi-maaliskuussa Bangkokiin ja Finnairin pluspiteitä käyttämällä hinta putosi 600 €. Mutta kohta taas joku urpo alkaa väittämään "ei tuolla hinnalla joulukuun lentoja saa " joo ei saakaan enään mutta silloin sai. Nopeat syövät hitaat.
Jos nyt vaikka phukettiin haluaa niin sinne lentää useita lentoyhtiöitä ja lippuja saa vaikka kentältä jos ei osaa nettiä käyttää. Reilu tunti riittää vaihtoaikaa, ja nyt joku "haluan suoran lennon " Kuinkakohan nämä ihmiset osaavat mennä yleensä minnekään ? - ..hk,,
716 € JOULUKSI kirjoitti:
Sillä hinnalla Finnairin joulukuun reittilennot sai kun osti helmi-maaliskuussa Bangkokiin ja Finnairin pluspiteitä käyttämällä hinta putosi 600 €. Mutta kohta taas joku urpo alkaa väittämään "ei tuolla hinnalla joulukuun lentoja saa " joo ei saakaan enään mutta silloin sai. Nopeat syövät hitaat.
Jos nyt vaikka phukettiin haluaa niin sinne lentää useita lentoyhtiöitä ja lippuja saa vaikka kentältä jos ei osaa nettiä käyttää. Reilu tunti riittää vaihtoaikaa, ja nyt joku "haluan suoran lennon " Kuinkakohan nämä ihmiset osaavat mennä yleensä minnekään ?hei sinä 716 € JOULUKSI.
Luepa viestejä uudestaan ja huomaa että ihmiset haluavat suoran lennon!!! Siitä me valmismatkalaiset olemme valmiita maksamaan!! Täällä kysellään vaan jos ihan oikeasti saa paljoin halvemmalla niin voisi harkita pomppulentoa, mutta satasen-parin säästöllä en tätä lähde tekemään. Tuo sinun hinta olisi ollut se millä olisin tätä voinut harkita. Me halusimme niin että joulu kotona ja uusi vuosi tahaimaassa ja matkan kesto 2vko ja hintaa tuli nyt 1800 per nuppi eli ihan kamala hinta =( - Miksi sitten Phuket
..hk,, kirjoitti:
hei sinä 716 € JOULUKSI.
Luepa viestejä uudestaan ja huomaa että ihmiset haluavat suoran lennon!!! Siitä me valmismatkalaiset olemme valmiita maksamaan!! Täällä kysellään vaan jos ihan oikeasti saa paljoin halvemmalla niin voisi harkita pomppulentoa, mutta satasen-parin säästöllä en tätä lähde tekemään. Tuo sinun hinta olisi ollut se millä olisin tätä voinut harkita. Me halusimme niin että joulu kotona ja uusi vuosi tahaimaassa ja matkan kesto 2vko ja hintaa tuli nyt 1800 per nuppi eli ihan kamala hinta =(Miksi sitten menette Phukettiin kun suoralla lennolla haluatte ??? Bangkokin kentältä pääsee taksilla esim Rayong , Cha Am , Hua Hin ja Pattayan Jomtien beach. jossa lapset viihtyy. Huomaatte myös että ovat edullisempia paikkoja (paitsi Hua Hin) kuin phuket. Ei se Phuket ainoastaan mikään paratiisi ole koko thaimaa on.
Reittilennolla on sitten ilmaiset viihdejärjestelmät, huovat ja tyynyt, ruokajuomaa saa niin paljon kuin pyytää mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän jos ollenkaan öykkäröiviä kanssa matkustajia. - ..hk,,
Miksi sitten Phuket kirjoitti:
Miksi sitten menette Phukettiin kun suoralla lennolla haluatte ??? Bangkokin kentältä pääsee taksilla esim Rayong , Cha Am , Hua Hin ja Pattayan Jomtien beach. jossa lapset viihtyy. Huomaatte myös että ovat edullisempia paikkoja (paitsi Hua Hin) kuin phuket. Ei se Phuket ainoastaan mikään paratiisi ole koko thaimaa on.
Reittilennolla on sitten ilmaiset viihdejärjestelmät, huovat ja tyynyt, ruokajuomaa saa niin paljon kuin pyytää mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän jos ollenkaan öykkäröiviä kanssa matkustajia.on koluttu cha am ja rayong ja kun mukana murkkuikäisiä niin phuket parempi vaihtoehto eikä tuo 4 tunnin bussimatka ole kaikista ihanin =))
ja toteat oikein: phuket ei maanpäällinen paratiisi! Todella kaukana siitä, mutta se on nuorille "tarpeeksi" länsimainen paikka. Itse nautin enemmän koh mokista ja lipestä, mutta eipä sinne voi noita nuoria viedä kun tylsistyvät kuoliaaksi.... - Ilman ennakkoluuloja
..hk,, kirjoitti:
on koluttu cha am ja rayong ja kun mukana murkkuikäisiä niin phuket parempi vaihtoehto eikä tuo 4 tunnin bussimatka ole kaikista ihanin =))
ja toteat oikein: phuket ei maanpäällinen paratiisi! Todella kaukana siitä, mutta se on nuorille "tarpeeksi" länsimainen paikka. Itse nautin enemmän koh mokista ja lipestä, mutta eipä sinne voi noita nuoria viedä kun tylsistyvät kuoliaaksi....Menkää Pattayan Jomtien Beachille ilman ennakkoluuloja, tulette yllättymään.
Meidän perheemme yllättyi talvella 2010 ja ensi joulukuussa menemme uudelleen omatoimisesti vähän yli kolmeksi viikoksi. Finnairin reittilennot lennot on varattu jo helmikuussa ja 9 hotellin käyntikortit web osoitteineen tallessa, mutta ei mitään kiirettä hotellien varaamisen kanssa vielä. - 4 t bussilla ei tosi
..hk,, kirjoitti:
on koluttu cha am ja rayong ja kun mukana murkkuikäisiä niin phuket parempi vaihtoehto eikä tuo 4 tunnin bussimatka ole kaikista ihanin =))
ja toteat oikein: phuket ei maanpäällinen paratiisi! Todella kaukana siitä, mutta se on nuorille "tarpeeksi" länsimainen paikka. Itse nautin enemmän koh mokista ja lipestä, mutta eipä sinne voi noita nuoria viedä kun tylsistyvät kuoliaaksi....Bangkokista Pattayan Jomtienille taksilla alle 2 tuntia Rayongiin alle 3 tuntia. Omatoimimatkaajat käyttää thaimaassa edullisia (ei phuket) takseja. Reppureissaajat käyttää busseja.
- uytyut
4 t bussilla ei tosi kirjoitti:
Bangkokista Pattayan Jomtienille taksilla alle 2 tuntia Rayongiin alle 3 tuntia. Omatoimimatkaajat käyttää thaimaassa edullisia (ei phuket) takseja. Reppureissaajat käyttää busseja.
cha amiin menty bussilla ja aikaa meni 4 t. matkalla ylsi 15 min stoppi.
- OnTheWayTo..
Tänä vuonna, vuoden alusta Finnmatkat möi tosi edullisia suoria lentoja Thaimaahan. Meiltä (2 2) olis maksanu n. 2500e 2 viikkoo. Harmi ettei ollu rahaa sillon. Mutta nyt odottelen kyllä, että matkat halpenee loppuvuodesta ja varaan sitten. Ja todennäkösesti ihan matkatoimistosta, joko pelkät lennot tai koko setin, riippuu hinnasta.
- kysymys
Ei ollut varaa pieneen varausmaksuun ????
- kysymys????
kysymys kirjoitti:
pieni varausmaksu on kahdelta 500!!!
- aivan
kysymys???? kirjoitti:
pieni varausmaksu on kahdelta 500!!!
vain 500 €
- KYSYMYS???
aivan kirjoitti:
vain 500 €
kaikilla ei ole raha-asiat niin hyvin kuin toisella eli eipä viitsitä pilkata, KIITOS!
- OnTheWayTo.
kysymys kirjoitti:
No eipä ollut juuri sillon ylimäärästä 1000e (siis 4 henkilöä lähdössä, 250e/pää!) laittaa. Mutta parempi niin, nythän se matka on edessä, toivottavasti!!
- imperfektissä
Vuonna 1990 hinta oli euroihin muutettuna 2 aikuista ja 2 lasta noin 1800 euroa. se oli siis ennen. Nykyään matkustamme aina vähintään kolmeksi viikoksi ja omatoimisesti.
- kallista on
Meillä 4hlö maksoi viime joulukuussa(tultiin ennen joulua pois) Finnmatkoilla 4300€,Khao Lak.Hotelli oli erittäin hyvä, Seawiev.Nyt lähdemme jouluksi ja Finnmatkoilla taas,kohteena Phuket ja hintaa n. 6200€ ja hotelli on erittäin hyvä ,nimeä en muista mutt ihan kentän lähellä ja sellainen Splash hotelli.
- sunclass
2 aikuista ja 2 teiniä 16.12. 2vkoa Kata beach, hotelli 3 , pari vuotta vanha, ei rannalla. Varattiin tammikuun alkupuolella, hinta 4x1420=5680 euroa, 2x2-hengen huonetta. Hinta tänään sama lähtöpäivä ja hotelli 4x2080=8320 euroa...
Saatiin siis ihan hyvä "ennakkovaraajan etu", kun oltiin ajoissa liikkeellä.- htteshgyo
2 aik 6-vuotias. koh Lantalle 26.12 4 tähteä kolmen viikonmatka hinta 5300E
- ennakkovaraaja
Ei se perushinta juuri nouse. On vaan niitä kalliimpia huoneita jäljellä. Ja ennakkovaraajan etu ainakin aurinkomatkoilla aikuiselta vain 100 e.
- 5 kerta
ennakkovaraaja kirjoitti:
Ei se perushinta juuri nouse. On vaan niitä kalliimpia huoneita jäljellä. Ja ennakkovaraajan etu ainakin aurinkomatkoilla aikuiselta vain 100 e.
Hei! Me varattiin lennot Tjäreborilta ja huoneen otin ebookersilta 2 viikkoo Sunwing Resort hotelliin Kamalalta.. Lähdössä 2 aik. 6 - vuotias.. Yht. hinta 3865e
Varattiin viime viikolla ja lähtö ens viikon perjantaina. - sunclass
ennakkovaraaja kirjoitti:
Perushinta juuri nousi. Tasan sama hotellihuone maksoi viime tammikuussa Honey Resort -hotelliin 16.12. lähdöllä 1420€ ja syksyllä hinta oli korkeimmillaan 2100€. Vielä muutama vko sitten jäljellä oli yksi lentopaikka ja perushinta ko. hotelliin tuo 2100€, siihen päälle mahd. yksinmatkustavan lisä.
moi lähtö 22.12 2vko 1880e 3x ja 1x1680e lisävuoteessa =7320e kulutus rahat n3500e sekä meno paluu vaasa/hki yht noin 12000e, saman verran oli myös 2008 ku olimme samoihin aikoihin,hotelli aamiaisella 3 ***.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3802968Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201599Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481390Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan171215Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa591068Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta291040En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82983- 81975
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo153939Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar206864