Kotiin tulee jatkuvasti Lidl:n mainoksia. Mutta kun meet sinne kauppaan siellä ei ole välttämättä mitä on mainostettu esim. jostain päivästä alkaen. Olen useamman kerran tullut harhautetuksi. Asuin aikasemmin Somerolla. Siellä oli Lidl:n liikkeessä aina tuotteet joita oli mainostettu. En muista, että olisin pettynyt kertaakaan. Mutta mikä on tämä liike Forssassa? En aio asioida siellä enää.
Outoja mainoksia
9
227
Vastaukset
- 0+0
Ihan samoja kokemuksia Vorssan liikkeestä enkä siellä enää käykkään
- merkkinimiesi
No jotain kamoja on perinteisesti paikalla noin 1,5 kappaletta ja ne menevät kolme minuuttia ennen oven aukeamista aamulla :-)
- tyytyväinen.........
minä olen saanut Forssan lidl kaiken mitä olen etsinyt ja hakenut
ja kaikkea olen, kaikki työkalut, mikrot, ym. joka vuoso useita tuotteita.
ainoa juttu on että esim. kenkiä tulee 46-45- vain 1 pari kumpaakin kokoa, silloinkin oli vain kaksi ostajaa ja saimme molemmat sopivat.
olisit uskottavuuden lisäämiseksi voinut laittaa luettelon mitä et ole saanut,
ilman luetteloa tulee mieleen,
onko sinulla rakkikoiramaisuutta, eli liian herkkähaukkuisuutta. - tyhjästä ei nyhjästä
Minäkin olen monet kerrat Lidlin tarjousten perässä turhaan juossut, mutta saamatta on jäänyt. Ja ettei syytettäisi rakkikoiraksi kuten tuossa edellä niin luettelo loppuneista tuotteista: lohi, pakastevihannekset, broilerit, karjalanpaistilihat,maustetut rahkat, tuoremehu. RIITTÄÄKÖ? Tämä tuotteiden loppuminen on aivan tavallista Lidlin käytäntöä. Kuluttaja-asiamiehellekään ei voi valittaa koska liike laittaa joka tavaraan ilmoituksessaan maininnan "rajoitettu erä" Minkähänlainen äläkkä siitä syntyisi jos Citymarket juoksuttaisi asiakkaitaan olemattomien tarjousten perässä!
- CM piti sanansa
Citymarketin "rajoitettu erä" on yleensä luokkaa 5000 kpl, kun Lidlissä sama asia on noin 5 kpl. Lisäksi muistuu mieleen että kerran kun loppui tarjouskahvi kesken valtavan kysynnän takia, sai sieltä kupongin millä sai hakea luvatun kahvin tarjoushinnalla sitten kun tuli lisää tavaraa muutaman päivän kuluttua. Se oli esimerkillistä toimintaa.
- kiva köyhäillä
"Citymarketin "rajoitettu erä" on yleensä luokkaa 5000 kpl, kun Lidlissä sama asia on noin 5 kpl"
Joo mutta ovatko Cittarissa ihan oikeesti tarjoushinnalla, olen usein tarkistanut netistä ja sieltä saanut halvemmalla,
viimeksi juuri tarkastin "hirveen halvan 32" tv, gigantista sai kotiin ja halvemmalla.
Voitko kertoa Cittarin tuotteesta esimerkin, että voin verrata ja arvioida ?
Et varmaan jaksa ?
Me olemme lähinnä Nettikauppojen, Prisman ja Lidl kannatajia, muissa ei hinta ja laatu kohtaa.
tänään Lidl oli helppokäyttöistä huippumikroa krillitoiminnolla ja nopeasti kuumenevaa, korkealla reunalla, paistinpannua, mistään ei siihen hintaan, saa laatua,
itellä on jo sellaiset runsaat 2-vuotta takaperin ostetut ja takuutakin vielä jäljellä vuoden verran.- Palvelu noissa huono
Suosimalla etenkin nettikauppoja, mutta myös jättihehtaarihalleja, teet pelkkää vahinkoa pienille kaupoille ja erikoisliikkeille, joista saa parasta palvelua ja laatua. Ei halvimmalla, mutta ´järkevintä on jättää kaikki nettikaupat pois laskuista ja myös isot hallit. Niiden kanssa voi vuoden "säästettyään" yhdellä ostoskerralla menettää koko pitemmän ajan rahallisen hyödyn. Kilpailun puute on huono juttu, tue pieniä yksityisiä erikoisliikkeitä äläkä tuhlaa aikaasi läähättämällä sen halvimmalta näyttävän sieluttoman rahankeruufirman perässä. Kohta kiinalaiset ja muut ulkomaalaiset omistaa koko Suomen, kiitos kaltaistesi aivopestyjen "säästäjien".
Ei ole Prisma edes halpa, kaukana siitä.
- merkkinimiesi
Tarkennetaan nyt omaakin kommenttia: L:n kamasta ei ole ole ollut koskaan mitään valittamista, usein aivan päin vastoin. Osaa ei vain kerta kaikkiaan koskaan saa käsiin, koska niitä ei kaupasta löydy.
- houkutus epäreh
Mä tarkoitin muita kun elintarvikkeita. Lidlissä yleensä (muualla paikkakunnilla ? ) on noin viikon verran myynnissä eri tavaroita, jota on siinä mainoslehtisessä. Olen aikasemmin ostanut vaikka mitä muualta ja aika hyvää tavaraa. Siksi mua harmittaa kun täällä Forssassa ei juurikaan ole mitään. Ainakaan mitä minä olisin tarvinnut. Mutta en nyt jaksa muistaa tarkemmin mitä tuotteita viimesen puolen vuoden aikana.
Sitten olen lähes joka kerta kun olen käynyt, kuullut jonkun asiakkaan kyselevän jotain tuotetta kassalla. Mutta eihän se kassoje vika ole. Pitäisiköhän kysellä jostain Lidlin pääkonttorista, onko liikkeen esimies tehtäviensä tasalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481