siis daa...

polttajapimut

me ollaa pissiksiä.... lissui pahimmast pääst ja ylpeitä siitä. Et hEi DaA! käyx kateex?

26

1102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevi

      Jos ton on tarkotus olla provo, niin aika heikoks yritykseks se jäi. :)

    • mä vaan

      mä oon niin vitun kade et oksat pois...

    • vipe

      menkää nyt sinne kadulle örveltämään ja huoraamaan, jos ette muuta keksi!

    • guess who

      joo siis mä oon iha homona kateellinen teille! ko mä oon aina kans halunnu olla kunnon lissu mut emmä oo koskaa pystyny olee niin pro ku te...

    • theRealPolttajapimut

      Buahahahahahahah!!!!
      taas teille saa nauraa!!!!!!!!
      oottete kyl nii hauskoi!!!

    • TheRealPolttajapimut

      sä täs taidat olla se oikee pissis ja viel kateellinen meille...ku oikee baittaa meiän nickii!!!!Hah!!Jos sä Nuija et oo tajunnu nii meiän tarkotus on vaa vittuilla tääl kaikille pissiksil!!!Esim:sulle!!!!

      • hei

        vittu te tääl hauskoi ootte. ihmeen tosissaa tosin otatte jutut. ja tosiaa ketkä tääl pissiksiä on? hmm, löytyy peilistä ku katotte sinne. hyvä aukoo tääl, eiks ookki? tehän sen parhaiten tiiätte "TheRealPolttajapimut".. hahaha


      • polttajapimut
        hei kirjoitti:

        vittu te tääl hauskoi ootte. ihmeen tosissaa tosin otatte jutut. ja tosiaa ketkä tääl pissiksiä on? hmm, löytyy peilistä ku katotte sinne. hyvä aukoo tääl, eiks ookki? tehän sen parhaiten tiiätte "TheRealPolttajapimut".. hahaha

        siis apua!iha täs polvet tutisee ku puhut niin rumasti!!!apuaaaa!!!!


      • ............
        polttajapimut kirjoitti:

        siis apua!iha täs polvet tutisee ku puhut niin rumasti!!!apuaaaa!!!!

        älkää itkekö rumat lapset!


      • juoppo
        polttajapimut kirjoitti:

        siis apua!iha täs polvet tutisee ku puhut niin rumasti!!!apuaaaa!!!!

        pesää, huorat!


      • polttajapimut
        ............ kirjoitti:

        älkää itkekö rumat lapset!

        a)me ei olla rumii
        b)eikä lapsii
        Joten mene sinä kieroon kasvanu idiootti vaik panee linnunpönttöö!!!


      • polttajapimut
        juoppo kirjoitti:

        pesää, huorat!

        Eikä anneta,huorii ku ei olla...
        Eti niit vaik viron tai venäjän suunnalt...
        tai sit kysy tän palstan teinix pelleiltä joille me vittuillaa kokoajan ja puhutaan järkee...=)


      • jooh
        polttajapimut kirjoitti:

        Eikä anneta,huorii ku ei olla...
        Eti niit vaik viron tai venäjän suunnalt...
        tai sit kysy tän palstan teinix pelleiltä joille me vittuillaa kokoajan ja puhutaan järkee...=)

        Jooh.... menkää vaikka rannalle hengaamaan...mitä te tääl roikutte? nythä on kesä:) rannalle jätkiä zoomailemaan!


    • Asiantuntija

      Noniin... Jokainen joka täällä luulee olevansa, yrittää olla tai haukkuu joatin muuta tuolla kyseisellä pissis nimellä niin tehkäähän kerranki jotain kunnollista ja suunnistakaa seuraavalle sivustolle, ja tutkikaa ne huolellisesti. Sen jälkeen voitte lähteä viemään eteenpäin sitä pissismi -aatettanne.
      http://pissismi.does.it

      • polttajapimut

        kai me ny ite tiietää mitä ollaa DORKA!


      • TheRealPolttajapimut
        polttajapimut kirjoitti:

        kai me ny ite tiietää mitä ollaa DORKA!

        läppä....!!!!lopeta jo toi meiän nickil kirjottaminen!!!


    • eii

      Pissikset on ihan mukavia sillon ku ne sukeltaa tai on muuten vaan pinnan alla

    • tytsika vaan et hei daa!

      Hei snaijaatteko et miu ei vois niinko ymmärrätekö kiinnostaa niinku hitusen vertaa.....hei daa onks noi muijat vähän dorkii????Vitun pelleilyä!!!Nopeesti muotikauppaan ostaa uudet minihameet!!!IIIIIIIIIIIIIIIIIIK Se ei oo kovin pitkään auki!IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!no nopee meikit meijän "Kauniiseen"Kalloon ja farkut jalkaan mini topit et oikeen "rinnat" Näkyy!!!!Heippa dorkat!!Siis oikeesti hei daa!!!

      • TheRealPolttajaPimut

        Siis sä oikeest luulit et toi ois meiän kirjottama keskustelu????EiEiEi....oikeet polttajapimut ei oo tollasii!!
        Nii ja hei meiän tarkotus on vittuilla tääl just tollasil kuvaamilles henkilöille!Lue vaik kaikki meiän vastaukset joka keskustelus!!!!
        Ehkä sit tajuut meiän "tarkotuksen"


    • tytska vaan et hei daa!

      Hei snaijaatteko et miu ei vois niinko ymmärrätekö kiinnostaa niinku hitusen vertaa.....hei daa onks noi muijat vähän dorkii????Vitun pelleilyä!!!Nopeesti muotikauppaan ostaa uudet minihameet!!!IIIIIIIIIIIIIIIIIIK Se ei oo kovin pitkään auki!IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!no nopee meikit meijän "Kauniiseen"Kalloon ja farkut jalkaan mini topit et oikeen "rinnat" Näkyy!!!!Heippa dorkat!!Siis oikeesti hei daa!!!

    • kilo

      Olen jo kauan miettinyt mikä se on. Eli.. mikä on pissis?

      • TheRealPolttajapimut

        ne o niiq me.. tyylikkäitä.ja dah, tollasii luusereit ei katota. siis omg lol..


      • polttajapimut
        TheRealPolttajapimut kirjoitti:

        ne o niiq me.. tyylikkäitä.ja dah, tollasii luusereit ei katota. siis omg lol..

        ja sullaki on niin hauskaa feikata tääl...
        mut ei yhtä hauskaa kuitenkaa ku meil!!!HAH!!


      • polttajapimut
        polttajapimut kirjoitti:

        ja sullaki on niin hauskaa feikata tääl...
        mut ei yhtä hauskaa kuitenkaa ku meil!!!HAH!!

        sä et voi käsittääkkää mite kliffaa meil on.. hahahahahaha


    • TheRealPoIttajapimut

      siis daa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe