Detur /corendon ateriat maksullisia

Raivo härkä

No ohan tätä jo oottelttukin, milloin ne laittaa lentokoneateriat maksullisiksi!

13

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • september!

koskas ne on maksulliseks muuttuneet oikein??!!...sillä me tilattiin deturilta matka tässä jokunen aika sitten syyskuuksi niin hintaan se vielä sisältyi.

• luulisin

Esim finnmatkojen tilaus lennoilla safka maksaa, se riippuu mistä roikkuu. mut yleensä loma-lennot(aurinkomatkat) ja reitti lennot(detur) sisältää safkat ja juomingit. siksi hinta lennolle on hieman kalliimpi, verrattuna vaik fm.n lentoihin..

• Ymmällänsä
        luulisin kirjoitti:

Esim finnmatkojen tilaus lennoilla safka maksaa, se riippuu mistä roikkuu. mut yleensä loma-lennot(aurinkomatkat) ja reitti lennot(detur) sisältää safkat ja juomingit. siksi hinta lennolle on hieman kalliimpi, verrattuna vaik fm.n lentoihin..

Mitä ovat fm:n lennot, jos eivät ole reitti- eikä lomalentoja?

• nimenomaan
        Ymmällänsä kirjoitti:

Mitä ovat fm:n lennot, jos eivät ole reitti- eikä lomalentoja?

Ne on niitä tilaus lentoja...

• hmmm mm
        nimenomaan kirjoitti:

Ne on niitä tilaus lentoja...

Tilauslento = lomalento = charter-lento

• Ei maksua

Itse varasin Toukok alussa matkan Alanyaan ja meille sanottiin Deturilta lentoaterioiden kuuluvan matkan hintaan.Heinäkuussa lähtö.

• Nepa

No empä minä itse henk.koht syönyt niitä Corendonin ruokia silloin, kun ne olivat maksuttomia (jos ovat nyt kerran maksullisia). En tiedä oliko ns. huonoa tuuria vai onko makuaistissani vikaa, mutta mielestäni ne olivat järkyttävän makuisia. Eipä sillä, että noin lyhyelle lennolle edes ruokaa kaipaisin. Ja hei haloo!! Jos on rahaa matkustaa niin eiköhän ole rahaa ostaa ruokaakin?? Vaikka sitten sieltä lentokoneesta tai käydä kentällä syömässä ennen lähtöä.

• 19x

Palasin 26.5 lennolla ,jolloin ensin tarjottiin maksullista aamupalaa -sämpylää ja kahvia -maksullisiaOstin tietysti ,kun luulin ,että ei muuta saa.Hetken kuluttua alkoi ruokatarjoilu ,joka oli ilmaista,tarjosivat minullekkin ja sanoivat ,että on ilmaista.en tietenkään ottanut ,kun juuri olin syönyt ison sämpylän.Menomatkalla tällaista ei ollut ,vain ruoka,joka oli ilmaista.
      Vähän nurinkurista meininkiä ,mutta kuulutuksista ei saa selvää millään kielellä -että tiedoksi kaikille.

• samaa kokenut

Sama juttu mullakin siis sama kokemus. Ovelaa kauppaa moinen. Onko koneet ollu full kun mun koneessa lennolla oli paljo paikoja ilman istujaa.

• ihana alanya

Emme tänään saaneet ollenkaan paluumatkalla ateriaa, vaikka matkat varattu helmi- ja huhtikuussa. Menomatkalla ilmainen ateria, mikä varattaessa todellakin ilmoitettiin hintaan kuuluvaksi. Otan tietenkin yhteyttä Deturiin asiasta.

• Seiväsmatkalainen

Päivän pelastus: ottaa pulttia jostain lentokonesapuskoista. Miksi antaa ilmaiseksi ruokaa roskiin heitettäväksi. Monet ottaa ruuan,muttei syö. Parempi ettää maksaa ja ihminen arvostaa-ja ehkä syökin. Kaikki maksaa! Ymmärrettävää, että hinnoissa on lentokonelisä. Lisämaksusta nykyään myös kuljetus lentokentältä kohteeseen, koska kaikki ei käytä (lomaosakkeet).

Jos ruoka ei maistu, nauttikaa upeista maisemista jotka näkyy lentokoneen ikkunoista.

• villalar
        Seiväsmatkalainen kirjoitti:

Päivän pelastus: ottaa pulttia jostain lentokonesapuskoista. Miksi antaa ilmaiseksi ruokaa roskiin heitettäväksi. Monet ottaa ruuan,muttei syö. Parempi ettää maksaa ja ihminen arvostaa-ja ehkä syökin. Kaikki maksaa! Ymmärrettävää, että hinnoissa on lentokonelisä. Lisämaksusta nykyään myös kuljetus lentokentältä kohteeseen, koska kaikki ei käytä (lomaosakkeet).

Jos ruoka ei maistu, nauttikaa upeista maisemista jotka näkyy lentokoneen ikkunoista.

Heippa vaan Seiväs ! Ei muuta, mutta korjataan noita vanhentuneita tietoja:
        lomaosakkeet on kuule aivan out. Nykyään kaikilla on siellä omat asunnot, monella oikein talot.

Eipä tässä nyt muuta.

• suomihoikkapoika

Millanen läski tarvii ruokaa noinkin lyhyellä lennolla? Thaimaan lennoilla jo ymmärtääkin että pieni välipala on jees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe