Terve,
Mistäköhän saisi tehoputkiä tähän kyseiseen pärrään?
Mielellään E-hyväksyttyjä.
Honda CBR 1000F vm.2000 tehoputket
4
618
Vastaukset 4
- autnet
tuskin niitä nyt mistään noin vaan saa,mutta jospa kyselisit motokaupoista niistä vois saada putket pientä rahallista korvausta vastaan
- autnetspörölörölöö
Hauska juttu, Hermandos.
Asiaan: putkia voit saada melkeenpä ulkomailta parhaiten, suosittelen tsiigaamaan ebayn ja amazonin.
Onnea metsästämiseen, nuo putket ovat kivien alla... - petu
moro!
Kysy motopalzalta vantaalta, viime vuonna ostin sieltä itselleni samanlaiseen pyörään ko värkit - mörinää_cbr
http://www.motomaster.fi/kauppa//product_catalog.php?c=165 , mutta mulla on CBR1000F ja siinä Yosiomuran putkisto ja todella mureet äänet , mutta ei kait toi hatamoto ole sen kummempi kuin kalliit vaimentimet samaa murinaa kaikista tehoputkista tulee ja kaasut taivaalle , micronin / laser putkisto merkeistä ehkä halvimmat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459