...HUMPPA siellä soi,,,! Eki Junkkarinen lauloi näin...:) Kannattaako neitosen tulla turistiksi sinne kesälomallaan?
Lähde Lappeenrantaan!
5
161
Vastaukset
- hyvä meininki
Humppa ei soi, sisäänpäinlämpiävät pikkusieluiset kuppikunnat kyräilee keskenään ja järkyttyvät jos joku tuntematon lähestyy.
Mualta muuttavat koetaan riskeiksi koska sattavat olla viisaampia kun nämä degeneroituneet Lypyriläiset. - Kauko pee
Nykyään täällä pas-ka haisee ja palalaikka soi.
- Parempaa kokenut !
Älä tule Lappeenrantaan täällä ei ole kuin pelkkää kurjuutta ja puutetta kaikesta. kirpputorien ja epämääräisten halpahallien kaupunki, muutama merkkiliike, ne vähät joita on ammottavat tyhjyyttä, ei ainoatakaan asiakasta henkilökunnan hypistellessä merkkivaatteita esille, kauppa ei vaan käy. Yöelämä tosi aneemista, samat juopot notkumassa illasta toiseen, eikä satamassakaan mitään uutta hiekkakakkuja pyöritellän vanhaan tapaan, joidenkin mussuttaessa rasvaisia lihapiirakoita. Siinä se Lappeenrannan kesä !
- neito eräs
Pitääköhän mun tosiaankin tulla itse toteaaan noin erikoinen tunnelma?--
- tosi erikoista
neito eräs kirjoitti:
Pitääköhän mun tosiaankin tulla itse toteaaan noin erikoinen tunnelma?--
MIten niin erikoinen ?
Lisätään vielä juoruilu sekä valehtelu ja muista ihmisistä pahan puhuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954