Yhärit miehen uuden vaimon sinun ja miehen välisiin lasten tapaamistappeluihin, jos ne riidat eivät ole mitenkään hänen vikansa tai hänen juonittelujen tulos? Säästäkää katkeruutenne miehelle please.
miksi vedätte
8
140
Vastaukset
- saisko tämän
suomennettuna??????.
- Yh, ilman tappeluita
Erkki ja Liisa ovat eronneet. Heillä on lapsia. Erkillä on uusi nainen Maija. Erkin mielestä Liisa syyttää Maijaa Erkin ja Liisan välisissä lasten tapaamistappeluissa. Erkki ei taida ehtiä hakemaan lapsia lainkaan tai tuo ne takaisin liian myöhään. Liisa sitten suivaantuu ja vinoilee Maijasta... oh, tätä suomalaista parisuhdetta nykyään!
- hohhoijaaaaaaaaaaaaa
Jos saisi ne uusikot ymmärtämään että ei sotkeutuisi toisten asioihin, kaikilla olisi asiat hyvin. Mutta kun he haluavat pakosti sotkea toisten elämän, kun oma elämä on niin solmussa, niin se on vaikeaa heille.
- joo o taas
Meillä avomieheni lasten äiti tapaa lapsiaan jokatoinen viikonloppu nykyään, ennen hän tapasi lapsia paljon harvemmin. Avomieheni on paljon töissä eli minä hoidan käytännössä katsoen lapset kokonaan. Minä olen se joka vie lapset uimahalliin, luisteleen, opettaa käytöstavat, leikkii heidän kanssaan, ostaa kaikki vaatteet, hoitaa asiat päiväkodissa ja harrastuksissa, ruokkii, kasvattaa jne. Minulla on myös oma lapsi, rakastan kaikkia lapsia kuin omiani. Tunnen, että minulla on oikeus puuttua lasten asioihin ihan yhtä paljon kuin heidän oikealla äidillään, koska olen lasten kanssa ollut viimeisen vuoden aikana enemmän kuin heidän oikea äiti koko lasten elämän aikana yhteensä. Minulla on täysin sama oikeus olla mukana lasten päiväkodin kevät- ja joulujuhlissa, kuin heidän oikealla äidillään vaikka tämä nainen nyt onkin asiasta eri mieltä...
- kerron sulle
Et ole lasten äiti, sulla ei ole oikeutta lasten asioihin ilman lasten äidin lupaa ja opastusta.
Olet vain ottanut oman kädne oikeuden koska haluat vaan kostaa.
Sinä olet erimieltä, ei lasten äiti, hän tekee niinkuin lapsille on parasta.
Tuota sun tapaasi olla lasten kanssa, kutsutaan vain kokopäiväiseksi lastenhoitajksi, ei muuksi. Vanhemmat ovat huomanneet, että näin he saavat ilmaisen hoitajan lapsilleen. Hih, et siis ole tajunnut.. - kerrohan toki
kerron sulle kirjoitti:
Et ole lasten äiti, sulla ei ole oikeutta lasten asioihin ilman lasten äidin lupaa ja opastusta.
Olet vain ottanut oman kädne oikeuden koska haluat vaan kostaa.
Sinä olet erimieltä, ei lasten äiti, hän tekee niinkuin lapsille on parasta.
Tuota sun tapaasi olla lasten kanssa, kutsutaan vain kokopäiväiseksi lastenhoitajksi, ei muuksi. Vanhemmat ovat huomanneet, että näin he saavat ilmaisen hoitajan lapsilleen. Hih, et siis ole tajunnut..eikö teillä surkeilla ihmisillä ole muuta mielessä kuin kosto? Minä teen omassa kodissa ihan niikuin haluan, ei minun tarvitse siihen keneltäkään lupaa kysyä. Eipä ihme että tuollaisen piirakkamaakarin mies on lähtenyt lätkimää.
- säälin sua oikeesti
kerrohan toki kirjoitti:
eikö teillä surkeilla ihmisillä ole muuta mielessä kuin kosto? Minä teen omassa kodissa ihan niikuin haluan, ei minun tarvitse siihen keneltäkään lupaa kysyä. Eipä ihme että tuollaisen piirakkamaakarin mies on lähtenyt lätkimää.
Niin katkera olet, että uhoat ja uhoat! Hih... voi sua ressukkaa, kun kukaan ei huomaa, niin pitää uhmata kun pikkulapsi.
Juu mutta kellään ulkopuolisella ihmisellä ei ole oikeutta haukkua toisten lapsia, sekoittaa heidän perheitään, ja riehua lapsen kodissa. Koti on lapsen, ja sinä ole mennyt sinne siivellä elämään. Sulla ei ole mitään oikeutta riehua siellä ja vaatia täyshoitoa. Mene töihin.
- joo o taas
hah haha hahahaaaa.... lasten äitiä kun ei lasten asiat kiinnosta juurikaan. työllä ja tuskalla saa hoidettua ne joka toisen viikonlopun.
kyllä ihminen voi rakastaa toisen lapsia kuin omiaan ja pitää heistä samanlailla huolta.
olen monesti kysynyt lasten isän mielipidettä omaan toimintaani ja siihen, että pitääkö miettiä lasten äidin mielipidettä, vastaus on aina sama "ei kuulu sille, se on asiansa pilannu aikoja sitten". nyt olen lähdössä kaikkien lasten kanssa kesällä reissuun (mies töissä, ei voi pitää kesällä lomaa) ja kysyin, että pitäisikö lasten äidiltä kysyä lupa, sama vastaus "ei kuulu sille, se on asiansa pilannu aikoja sitten".
pääasia mielestäni on, että lapset viihtyvät kanssani ja heillä on hyvä olla kotona :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396