Kun käynnistän puhelimeni, niin tulee ne alkujutut samsung galaxy gio ja sitte se samsung animaatio jonka jälkee se samsung merkki hehkuu siinä ja pitäs tulla pin koodin laitto. Ongelma on että näyttöön ei tule pin koodin laittojuttua vaan samsun merkki jää hehkumaan näyttöön siihen asti kun akku loppuu. Parin minuutin jälkeen samsung animaatio toistuu jonka jälkeen merkki hehkuu taas pari minuuttia. Tätä toistuu kunnes akku loppuu. Olen kokeillut laittaa yöksi lataukseen ja päälle mutta aamulla merkki hehkuu edelleen... Olen koittanut ottaa akun irti ja irrottaa sd ja/simkortin ja sama vain jatkuu.. Joudun nyt käyttää ikivanhaa nokia luuria joten AUTTAKAA!!
AUTTAKAA!! ärsyttävä vika galaxy giossa.
7
441
Vastaukset
- -
Kai siinä on takuuta jäljellä? Vie huoltoon!
Yksi keino olisi puhelimen resetointi. Se tosin poistaa kaikki tiedostot puhelimen muistista mutta muuta ei oikein ole tehtävissä.
Täällä on ohjeet resetointiin: http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-gio-s5660-hard-reset.html- HELP
Kiitos tosi paljon Vapunen!! toi resetointi korjas koko jutun kiitoskiitoskiitos!!:)
- magyver
HELP kirjoitti:
Kiitos tosi paljon Vapunen!! toi resetointi korjas koko jutun kiitoskiitoskiitos!!:)
Mulla taas ei luuri loyda sd-korttia vaikka olidi miten paikallaan.
- magyver
HELP kirjoitti:
- @%#*u
magyver kirjoitti:
*olisi
Onko sd kortti alustettu FAT32 formaattiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837