Eli kuten otsikko sanoo, olen ostamassa RuneScape-rahaa. Tarvitsen noin 75M (voin ostaa pienemmissä erissä myös, kuten vaikka 5M tai 10M) acconi kehitystä varten.
Jos olet kiinnostunut myymään minulle, lähetä vaikka sähköpostiviestiä osoitteeseen [email protected] tai voit jättää viestin RS-accosi nimellä varustettuna alle. Kerrothan sähköpostissa myös hinnan.
Olen valmis maksamaan PayPalilla (jos pakko, myös pankkimaksu kelpaa)
Ostetaan RS-rahaa
16
638
Vastaukset
- jmoak14
lue runescapen säännöt seuraavalla kerralla
- JaakkoY93
Eihän tämä kuulu sinulle millään tavalla. En usko että elämäsi häiriintyy, jos ostan RS-rahaa. Olen lukenut RuneScapen säänöt, ja tiedän mitä siellä lukee.
- jmoak14
JaakkoY93 kirjoitti:
Eihän tämä kuulu sinulle millään tavalla. En usko että elämäsi häiriintyy, jos ostan RS-rahaa. Olen lukenut RuneScapen säänöt, ja tiedän mitä siellä lukee.
miksi sitten myyt jos tiedät että se on kielletty. idiootteja nykyään -.-
- JaakkoY93
jmoak14 kirjoitti:
miksi sitten myyt jos tiedät että se on kielletty. idiootteja nykyään -.-
Enhän minä mitään myy.
- lol aika noob
Tiesitkö sitä ettei saa ostaa rahaa tai myydä tai mittän selasta kerää ite
- Kaikenlaista sitä on
Huoh hanki pikselis ite tai luovuta suosiolla
- Kannattaa kattoo!!!
- ....................
RwJ=Real World Trading
- Nulikat
Repesin noille kaikille :D:D. Miks ei toi jäbä sais ostaa rsgp, eihä se sun elämääs vaikuta.
- ootko tyhmä
niin miks en sais kiertää veroja ku eihä se sun elämään vaikuta....mieti enne ku puhut pälli
- Tietämätön äiti
Onko RUNE SCAPE MYYNTI kielletty??
Voiko joku valistaa tälläaista tietämätöntä äitiä, poikani myy jotain Runescape juttuja.
Onko se kielletty? Miksi?- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ei ole muualla kuin runescapen säännöissä...
- SuomenRunescapeStore
http://www.123kotisivu.fi/SuomenRunescapeKauppa
Käy kattomassa niin tehdään kaupat! - pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- vuoti
vieläkö täälä ostellaan?
- Isoveli valvoo
Gold farmerit (nämä jotka tekee pelissä rahaa ja myy sitä oikeaa rahaa vastaan) saa banaania kyllä ne huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479