Eli kuten otsikko sanoo, olen ostamassa RuneScape-rahaa. Tarvitsen noin 75M (voin ostaa pienemmissä erissä myös, kuten vaikka 5M tai 10M) acconi kehitystä varten.
Jos olet kiinnostunut myymään minulle, lähetä vaikka sähköpostiviestiä osoitteeseen [email protected] tai voit jättää viestin RS-accosi nimellä varustettuna alle. Kerrothan sähköpostissa myös hinnan.
Olen valmis maksamaan PayPalilla (jos pakko, myös pankkimaksu kelpaa)
Ostetaan RS-rahaa
16
421
Vastaukset
- jmoak14
lue runescapen säännöt seuraavalla kerralla
- JaakkoY93
Eihän tämä kuulu sinulle millään tavalla. En usko että elämäsi häiriintyy, jos ostan RS-rahaa. Olen lukenut RuneScapen säänöt, ja tiedän mitä siellä lukee.
- jmoak14
JaakkoY93 kirjoitti:
Eihän tämä kuulu sinulle millään tavalla. En usko että elämäsi häiriintyy, jos ostan RS-rahaa. Olen lukenut RuneScapen säänöt, ja tiedän mitä siellä lukee.
miksi sitten myyt jos tiedät että se on kielletty. idiootteja nykyään -.-
- JaakkoY93
jmoak14 kirjoitti:
miksi sitten myyt jos tiedät että se on kielletty. idiootteja nykyään -.-
Enhän minä mitään myy.
- lol aika noob
Tiesitkö sitä ettei saa ostaa rahaa tai myydä tai mittän selasta kerää ite
- Kaikenlaista sitä on
Huoh hanki pikselis ite tai luovuta suosiolla
- Kannattaa kattoo!!!
- ....................
RwJ=Real World Trading
- Nulikat
Repesin noille kaikille :D:D. Miks ei toi jäbä sais ostaa rsgp, eihä se sun elämääs vaikuta.
- ootko tyhmä
niin miks en sais kiertää veroja ku eihä se sun elämään vaikuta....mieti enne ku puhut pälli
- Tietämätön äiti
Onko RUNE SCAPE MYYNTI kielletty??
Voiko joku valistaa tälläaista tietämätöntä äitiä, poikani myy jotain Runescape juttuja.
Onko se kielletty? Miksi?- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ei ole muualla kuin runescapen säännöissä...
- SuomenRunescapeStore
http://www.123kotisivu.fi/SuomenRunescapeKauppa
Käy kattomassa niin tehdään kaupat! - pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- vuoti
vieläkö täälä ostellaan?
- Isoveli valvoo
Gold farmerit (nämä jotka tekee pelissä rahaa ja myy sitä oikeaa rahaa vastaan) saa banaania kyllä ne huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100