Ostetaan RS-rahaa

JaakkoY93

Eli kuten otsikko sanoo, olen ostamassa RuneScape-rahaa. Tarvitsen noin 75M (voin ostaa pienemmissä erissä myös, kuten vaikka 5M tai 10M) acconi kehitystä varten.

Jos olet kiinnostunut myymään minulle, lähetä vaikka sähköpostiviestiä osoitteeseen [email protected] tai voit jättää viestin RS-accosi nimellä varustettuna alle. Kerrothan sähköpostissa myös hinnan.

Olen valmis maksamaan PayPalilla (jos pakko, myös pankkimaksu kelpaa)

16

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jmoak14

lue runescapen säännöt seuraavalla kerralla

• JaakkoY93

Eihän tämä kuulu sinulle millään tavalla. En usko että elämäsi häiriintyy, jos ostan RS-rahaa. Olen lukenut RuneScapen säänöt, ja tiedän mitä siellä lukee.

• jmoak14
        JaakkoY93 kirjoitti:

Eihän tämä kuulu sinulle millään tavalla. En usko että elämäsi häiriintyy, jos ostan RS-rahaa. Olen lukenut RuneScapen säänöt, ja tiedän mitä siellä lukee.

miksi sitten myyt jos tiedät että se on kielletty. idiootteja nykyään -.-

• JaakkoY93
        jmoak14 kirjoitti:

miksi sitten myyt jos tiedät että se on kielletty. idiootteja nykyään -.-

Enhän minä mitään myy.

• lol aika noob

Tiesitkö sitä ettei saa ostaa rahaa tai myydä tai mittän selasta kerää ite

• Kaikenlaista sitä on

Huoh hanki pikselis ite tai luovuta suosiolla

• Kannattaa kattoo!!!
    • ....................

RwJ=Real World Trading

• Nulikat

Repesin noille kaikille :D:D. Miks ei toi jäbä sais ostaa rsgp, eihä se sun elämääs vaikuta.

• ootko tyhmä

niin miks en sais kiertää veroja ku eihä se sun elämään vaikuta....mieti enne ku puhut pälli

• Tietämätön äiti

Onko RUNE SCAPE MYYNTI kielletty??

Voiko joku valistaa tälläaista tietämätöntä äitiä, poikani myy jotain Runescape juttuja.
      Onko se kielletty? Miksi?

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ei ole muualla kuin runescapen säännöissä...

• SuomenRunescapeStore
    • pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

• vuoti

vieläkö täälä ostellaan?

• Isoveli valvoo

Gold farmerit (nämä jotka tekee pelissä rahaa ja myy sitä oikeaa rahaa vastaan) saa banaania kyllä ne huomaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      354
      11743
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3096
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2848
    5. 93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2466
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2334
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe