Juotavat päättäreihin!

theone1337

EI oo juomia päättäreihin, miten saan? Voisko omalta veljeltä kysyä?

Jos ei anna ni miten noitte randomeitten kanssa?
Miten ootte saanu vaa jonkun tyhmän spurgun hakee ne?

Paljonko hakupalkkaa?

ei sitte kokopalstaa täyteen vitsejä... kiitos

11

377

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On hyvä muistaa, että alkoholin luovuttaminen alaikäiselle on rikos. Kun pyydät aikuista (tuttu tai tuntematon) ostamaan sinulle alkoholijuomia, pyydät häntä tekemään rikoksen. Tästä rikoksesta voi saada ihan hyvät sakot tai jos se on säännöllistä ja suuria määriä, voi saada jopa ehdotonta vankeutta.

      T: sami NettiSaapas Espoosta

      • jhähää

        N o se on sen aikuisen ongelma :D


      • joku5959

        ei ehdoton vankeus maata kaada, suomessa on hyvät vankilat ja se on jokaisen oma valinta rikkooko lakia vai ei


      • tukarixx
        joku5959 kirjoitti:

        ei ehdoton vankeus maata kaada, suomessa on hyvät vankilat ja se on jokaisen oma valinta rikkooko lakia vai ei

        Höpö höpö, jos haluaa hyvän elämän ja kunnon työpaikan, linnaan joutuminen todennäköisesti pilaa hänen tulevaisuutensa. Jos taas ei tahdo elää niin hyvin, sitten ei ehkä niin paha. Tosin minä tiedän ehdotonta tulleen alkoholin välityksestä vain sellaisille ammattirikollisille jotka ovat tehneet sitä kymmeniä ellei satoja kertoja (ainakin Viina-Seppo).


      • lalalaalaaaa

        Haista Sami Saapas vittu


    • epätoivoinen....

      Voi luoja : D aika epätoivoiselta kuulostaa... :D

    • jaahasaaaaaaaa

      Nosiiiiiiis... xd varmaa jossai teiä kaupungis o ees joku hakija.. ja ainaki me ollaa pyydetty hakijoilt hakee ni alkoholist o jtn 5-10e hakui. mut 5 euroo jos tuntee sen hakijan joteki :) spurguist en tiiä.. tääl aik harva spurgu hakis :D:D

    • juomaaaan

      Öö, no ainaskaan omat sisarukset ei hakis mulle vaikka kuiteski en oo enää ees misää yläasteel. Sain ite juomat kaverin tutun kautta johon se oli tutustunut facebookis... Juomat tuli maksaa jotain 25€ ja se kuitenki vaati vaan 20€ :o

      Kaupungilla kannattaa antaa ihan reilusti hakuja, ja noi spurgut kyllä hakee aina juomat, koska niitten ainut ystävä on viinapullo... Kantsii valita semmonen spurgu, joka ei oo kovin, kovin kännissä ja näyttää ihan mukavalta... D: Kannattaa heti kerral sitte ostaa kunnon satsi kun saat jonkun hakemaan ettei tarvi koko ajan stressaantuneena miettii mistä sais.

    • Paavopesusieni400

      Itse suostun aina hakemaan jos joku randon alaikäinen pyytää, otan rahat vastaan ja lähden vaikka kaverille käymään tai kämpilleni pelaamaan hyviä pelejä ja nauttimaan helposta rahasta.

    • yyeyeu

      Meniks päättärit jo? Mä voin käydä hakemassa jos et vaikuta sarjamurhaajalta ym. Infoile vaan miten sut saa kii, ns hakupalkka nolla plus mun kulut mennä alkoon

    • roihikassatoimii

      No Meet vaa jolle paskaselle spurgulle ( sellaselle jolla ei oo rahaa ) meet sille voitko hakee mulle lavan heität sin 24 € ja heität tyyliin bissen sille mut okei en tiiä mitä ostat jos otat pullon nii heitä tyylii 2€

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe