Kumiset synttärit, jatkoa.

kokovartalohoito

Pyynnöstä jatkan tätä dokumenttia. Se on 95% tapahtunutta ja 5% fiktiota. Nimet ovat vaihdettu henkilöiden taustan turvaamiseksi. Tämä ei myöskään tapahtunut Suomessa, jos joku sitä arveli. Ja asiaan!

Tytöt tulivat takaisin. Hanna samassa asussa kuin aikaisemminkin. Vaimoni oli vaihtanut toiset housut, mutta en kiinnittänyt siihen aluksi huomiota. He istahtivat baaritiskille niin, että olin keskimmäisenä. Joko pissittää, Hanna kysyi minulta. Pudistin päätäni ja Hanna jatkoi, että ei meitäkään. Vielä! Tunsin oloni hiukan epämukavaksi, vaikka minulla olikin housujen alla se kondomisysteemi kumipusseineen. En ollut koskaan käyttänyt sitä tällaisessa tilanteessa. Tilattiin lisää olutta ja juteltiin kaikenlaista. Baarin toiselle laidalle ilmestyi paikallisen moottoripyöräkerhon porukkaa (normaaleja asian harrastajia) nahka-asusteissaan. Tunsin oloni huojentuneeksi ja Hannan kumiasusteet eivät herättäneet mitään huomiota.
Yhtäkkiä Hanna kuskasi hiljaa korvaani "ihanaa"! En heti tajunnut asiaa, mutta kun hän laittoi käteni hänen hameensa alle, tunsin muovihousut ja niiden alla pehmeän vaipan. Pelästyin vähän koska olimme julkisella paikalla ja minä kopeloin jokun naisen hameen alla. Onneksi kuitenkin istuimme U-muotoisen baarin takapuolella, missä ei ollut muita asiakkaita. Sinun vuoro, sanoi Hanna ja hymyili. Katsoin vaimoani ja sama hymy sielläkin. Kokeilin hänenkin housujaan ja siellä tuntui myös pehmeältä. Istuin siis baarissa kahden tytön välissä; molemmilla vaipat ja muovihousut.
No anna tulla vaan, minulle sanottiin. Sainkin aika helposti pissittyä vähän ja pikkuhiljaa enemmänkin. Lämmin pissi valui kumipussiin. Omituisen kiihottava ja hävettävä olo. Miten kävelisin kotiin kun kumipussi ainakin kotioloissa hölskyi, kun siinä oli pissiä. Pussissa oli venttiili, joten sitä voi tyhjentää, jos halusi.
Kokeilin uudestaan tyttöjen haaroväliä ja sielläkin tuntui lämpimältä. Pissiä oli vaipassa! Kiihotuin ajatuksesta. Vaimoni muistutti minua siitä, että nyt saisin koko viikon kokea kumi/muoviterapiaa, jota olin aina toivonut.
Ilta oli jo käsillä kun maksoin oluet ja lähdime baarista. Minun ei sallittu tyhjentää kumipussia, joten yritin kävellä varovasti hölskyttämättä pissiä.
Pääsimme kotiin pimeän turvin näkemättä ainuttakaan tuttua. Minulla oli helpottunut olo. Katsoin makuuhuoneeseen ja huomasin, että sängyssä oli puoliksi läpinäkyvät muovilakanat ja muu rekvisiitta. Sängyllä oli myös erilaisia muoviasuja, joten arvelin, että ehkä tämä vaippa/muovi jne. ilta saattoi jatkua samoissa merkeissä...

3

2381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokovartalohoito

      Olin hiukan ihmeissäni, koska vaimoni ei ollut koskaan erityisemmin kiinnostunut vaippaleikeistä. No katsotaan mitä on tulossa.
      Tarjoilin itselleni vielä oluen ja tytöt hävisivät makuuhuoneeseen ja ovi suljettiin. Olin jo tottunut tähän rutiiniin. Laitoin Rubber Clinic videon pyörimään ja katselin kumiasuisten nautiskelua ruudusta. Jonkin ajan kuluttua ovi avautui ja Hanna tuli olohuoneeseen. Hänellä oli yllään läpinäkyvää kumia kiireestä kantapäähän. Rintaliiveinä oli mustat kumiset, jotka jättivät nänninpäät vapaaksi ja ne painuivat tiukasti kumipuseroa vasten. Jalassa oli myös puoliläpinäkyvät muovihousut nepparikiinnityksellä sivusta. Vaipat olivat poissa. Kaiken päällä vielä jonkinlainen muovimekko, joka oli melkoisen lyhyt ja alaosasta leveä. Otsalla oli kumiset suojalasit ja kaulassa roikkui muovinaamari.
      Minä riisuin käskystä vaatteet olohuoneeseen ja sitten Hanna irroitti kumipullon jalastani ja riisui pissihousut. Hanna nuoleskeli pissipussia ulkopuolelta ja näin mielihyvän tunteen vilahtavan silmissä. Tämä tyttö oli uskomaton. Ei merkkiäkään väsymisestä. Hanna otti minua kädestä ja talutti toiseen kylpyhuoneeseen suihkuun. En siten tiennyt mitä vaimoni puuhasteli.
      Suihkun jälkeen tulin taas olohuoneeseen ja muoviverhoillussa sohvassa Hanna jo odotteli minua. Hän oli vetänyt muovinaamarin suun ja nenän yli ja suojalasit silmille. Vieressään hänellä oli muoviasusteita. Hanna otti minua taas kädestä ja vei sohvalle. Hanna nuoleskeli suutani muovinaamarin läpi. Samalla kumihansikkaat puristelivat kulliani voimakkaasti. Aloin heti kiihottua. Hanna laskeutui polvilleen ja nuoli ja runkkasi kulliani. Olin taas orgasmin partaalla. Mutta Hanna lopetti ajoissa. Ei vielä mitään suihkuttelua olohuoneessa. Hanna puki ylleni kokovartalo muovihaalarin, jossa ainoa aukko oli pieni reikä suun kohdalla. Vetoketju kiinni takaa ja sitten auki haaroista. Pöydältä Hanna otti isokokoisen vaipan ja laittoi sen paikalleen ammattimaisin ottein. Päälle nepparimuovihousut ja sitten vielä toiset tavalliset sen päälle. Hyvä paketti hän totesi minusta. Haalarissa ei ollut hansikkaita vaan sormettomat tumput. Olin kokonaan muovissa ja vaipat tiukasti haaroissa. Hanna vei minut nyt toiseen makuuhuoneeseen, missä vaimoni oli jo muovisen pussilakanan alla. Hänellä näytti olevan samatapainen haalari ja sitten peiton alla vaipat ja muovihousut kuten minullakin. Ryömin peiton alle muovilakanoihin ja rentouduin. Hanna sanoi hommaavansa syötävää ja juotavaa...

      • huh housutmärkänä ;)

        Ooh ihana, kerro lisäää!! ;)


      • kokovartalohoito
        huh housutmärkänä ;) kirjoitti:

        Ooh ihana, kerro lisäää!! ;)

        Tarina jatkuu...
        Minusta tuntui vähän oudolta kun en ollut ennen vaimoani nähnyt vaipoissa. Hän kääntyi minuun päin ja sanoi, että nyt on sinun synttärit, niin saat mitä olet aina halunnut. En väittänyt vastaan. Molemmilla oli suun kohdalla hupussa aukko, joten suuteleminen onnistui, vaikka muoviakin tunki aina välillä suuhun. Vetäisin muovisen pussilakanan pään ylitse, peittoa ei tarvinnut, ja jokapuolella oli vain pehmeää kahisevaa puoliläpinäkyvää muovia. Hyväilimme toisiamme lakanan alla ja tuntui aivan taivaalliselta. Hupuissa oli pienet, läpinäkyvästä muovista tehdyt silmän aukot, joten voimme myös nauttia katselemalla.
        Sitten lakana vedettiin lujalla otteella sivuun ja näin, että Hanna oli tullut takaisin keittiöstä. Hannalla oli kädessään useita tuttipulloja. Arvasin miten meidän ruokailun oli määrä tapahtua. Kumpikin sai käteensä tuttipullon, jossa oli jotain omenalle maistuvaa mössöä. Pakko kai se oli imeä kun muutakaan ruokaa ei näkynyt. Jotenkin hävetti, mutta samalla kiihotti. Olin huomannut saman tunteen jo aikaisemminkin, missä häpeä ja hyvänolontunne yhdistyivät. Kun pullo oli tyhjä, Hanna antoi toisen pullon ja käski juomaan tyhjäksi. Se maistui appelsiinimehulta. Kun se oli tyhjä, tuli vielä kolmas pullo. Maistoin vähän ja se maistui pissille. Hiukan makealle. Jos tulee jano, Hanna totesi. Laitoin pullon yöpöydälle ja vaimo laittoi omansa toiselle pöydälle. Sitten Hanna tuli sängylle, veti lakanan sivuun ja avasi muovihousujensa nepparit toiselta puolelta. Ennenkuin ehdin asiaa edes tajuta, tunsin kuinka hänen pissinsä suihkusi sängylle. Se kasteli lakanat ja muovipuvut. Hanna napitti omat muovihousunsa ja nousi sängyltä. Hän veti taas lakanan päällemme ja meillä oli ihanan märkä ja aromikas muovisänky. Hanna sammutti valot, paitsi punaiset yölamput ja sulki oven takanaan.
        Kiihotuin niin, että imaisin vielä kunnon suulisen tuttipullosta ja suutelimme ja hyväilimme muovisia vartaloitamme. Pissi tuoksui ihanalle ja samalla oli omituisen mukava olo. Hanna oli laittanut pöydille myös kaasunaamarit, jos halusi niitä yöllä käyttää. Niinpä me molemmat laitoimme kaasunaamarit päähän ja toivottelimme hyvät yöt. Tulisikohan uni?
        Jatkuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe