siis yöök!!! Meidän koulun kouluruoka on iha kaaauheeta! Tnää oli jtn rruskeet paskamömmöö ja ripaus eilisen tonnikalaa, niin, ja limaklimppi pastaa kaikille. Sylintäydeltä kuivaa riisiä ft.lihajuustokurkkukastike! Ei pidä unohtaa paputomaattilimakeittoa!
kouluruoksennan
59
374
Vastaukset
- mxkdk
:P.. meiänki koulus tommost paskaa, yleensä jtn kissa ruokaa tai muutevaa pahan hajust ja makust
- kuolaaan
otanosaa... Nii joo ja sit on viel ne vitun jöröt keittäjät joka raivoo aina ku heittää ruokaa pois...
- Vittuirtisaaaatahhha
Niin ja koko jossain vitun kalamurekkeessa on 18e-koodi hyi saatana!
Joku englantilainenki pikkutyttö pitää blogia paskasta kouluruuasta. ja siel ne viel maksaa ne omist rahoist
Alkakaa joku muu pitää samanlaista suomessa!- zombieenow
juuh vois perustaa blogin ja ottaa joka pvä kuvii oman koulun ruuast ja ladata sinne. HYI VITTUH tnää oli jtn outoi kalapalluroit jos oli jotai pinkkii töhnää sisäl. Perunat oli luomu ällötyksii mustine kuoppineen hyi saatana!
- Oksettaapas
zombieenow kirjoitti:
juuh vois perustaa blogin ja ottaa joka pvä kuvii oman koulun ruuast ja ladata sinne. HYI VITTUH tnää oli jtn outoi kalapalluroit jos oli jotai pinkkii töhnää sisäl. Perunat oli luomu ällötyksii mustine kuoppineen hyi saatana!
Joka englantilainen tyttö 9v on jo perustanu ja sen blogil on joku 1,5miljoonaa lukiaa.
Mut siel siitä maksetaan ja siel on huonommat ruuat mitä meil :S
Vittu meil oli tänään kinder yllätys perunoit kaikki ja kaikki oli multasii ja ei keitettyi.
ONNEKS EILEN OLI VIKA KOULURUOKA ENNEN LOMAA
- jeih11
joo meillä yleensä kylmää paskaa ja keitetty paskasti ja sitten ihan kun siihen salattiin olis syljetty aina.
- blyööööööörh
ai KYLMÄÄ paskaa?? Vähäks surkeet, mei o taas hikistä, räistä KUUMAA paskaa, ei keitetty ollenkaan. Mikä nautinto....
- lggllglg
meil oli kerra "broilerikeittoo" jos oli raakoi broileriet:S
- äläpäs...
yöök!! oli vrman kauheet...
hehe... meillä oli viimosena päivänä harrmaata limaporkkanakeittoa, ja perunat, ihanaa, perunat oli raakoi varpait, joissa oli ituja ja mustii pilkkui... heh, ei niitä kukaan syönyt...
- Mr. Kumiperuna & Co.
meil on joka päivä jotain kumiperunoita ja paskanmakusta salaattia
- 2122145
Mitä te oikein valitatte..?
Aina kouluaikanani koulussa on tarjottu monipuolinen ja maittava (okei, ei nyt aina niin maukas) ateria. On ymmärrettävää, ettei kouluruoka voi yltää kaupungin hienoimman ravintolan tasolle mitenkään, sillä yhden oppilaan annokseen on varattu 0,60€.
Olen syönyt aina koulussa ja tulen jatkossakin syömään.- Minäjokaensyökouluruokaa
Ööh... 60€? Meijän koulus loppuu ruoka kesken... Ei sen puolee et joku haluis syödä sitä. Tai no, jotku pojat kyl vetää 10 uuni makkaraa, tai vaikka ottaa sen vaan mut ei kuulemma jaksa ja heittää menee. Meiän koulus oli vikan päivän pyttipannuu jos oli viheryävii nakkei ja mömmöi perunoita. Yök!
- minäjokaensyökouluruokaa
Minäjokaensyökouluruokaa kirjoitti:
Ööh... 60€? Meijän koulus loppuu ruoka kesken... Ei sen puolee et joku haluis syödä sitä. Tai no, jotku pojat kyl vetää 10 uuni makkaraa, tai vaikka ottaa sen vaan mut ei kuulemma jaksa ja heittää menee. Meiän koulus oli vikan päivän pyttipannuu jos oli viheryävii nakkei ja mömmöi perunoita. Yök!
Joo sori. Kyl mää nyt ymmärrän. Siis 0,60€. Nyt joo ymmärrän. Tai meil on koulus jotain 270 oppilast ja henkilökunta päälle, nii ei se tilattu 400 kpl riitä siihenkää... Outoa. Niitä makkaroitakun ei monetkaan syö... Ja makkaroiden määräb tiiän kun keittäjä rages meill:" olihan niitä tilattu 400 kpl mut kun te vaan ahmitte aina kaikki!"
- minäjokaensyökouluruokaa
Minäjokaensyökouluruokaa kirjoitti:
Ai jaa 0,60... Nyt ymmärrän.
- Oikeesticmoon
minäjokaensyökouluruokaa kirjoitti:
Joo sori. Kyl mää nyt ymmärrän. Siis 0,60€. Nyt joo ymmärrän. Tai meil on koulus jotain 270 oppilast ja henkilökunta päälle, nii ei se tilattu 400 kpl riitä siihenkää... Outoa. Niitä makkaroitakun ei monetkaan syö... Ja makkaroiden määräb tiiän kun keittäjä rages meill:" olihan niitä tilattu 400 kpl mut kun te vaan ahmitte aina kaikki!"
Hei tiedoksi se on vähemmän se on valmistettu samal taval ku lentokone ruoka täynnä lisäaineita...
Se maksaa 0,14e kpl ateria vankilassa maksaa ruoka 0,37e - vittunvitunvittu
Oikeesticmoon kirjoitti:
Hei tiedoksi se on vähemmän se on valmistettu samal taval ku lentokone ruoka täynnä lisäaineita...
Se maksaa 0,14e kpl ateria vankilassa maksaa ruoka 0,37eELI NE KÄYTTÄÄ MEIJÄN KOULURUOKAAN VÄHEMMÄN RAHAA KU VANKILAS!! Ei vittu! Nyt tehään valitus. miks lasten ruokaan köytetään vähemmän ku vankiloiden korstojen... EPistä.
- Perse
Apinani vetää koulu ruokaa perseeseen :)
- 212121313221
Kyl te vitun kersat ymmärrätte vielä joskus ettei sitä rahaa ole niin vitun helppoa saada että eille voitaisiin tarjota 30 euron lounas
- ALOTTAJAAAHYAHOO
JA OLE SINÄKIN PASKAJANNU SIINÄ HILJAA, KYLLÄ ON MEILLÄ OIKEUS VALITTAA,Sillä kyllähän siihen koulujen kouluruokaan kuitenkin menee osa veroista!! Ja valtiontuestakin, ja valtiontukeen taas menee MEIDÄN veroista. Hei nytpä syötetään sinulleomilla rahoillasi mätiä nakkeja niin ymmärrät.
- aloittajax/
ALOTTAJAAAHYAHOO kirjoitti:
JA OLE SINÄKIN PASKAJANNU SIINÄ HILJAA, KYLLÄ ON MEILLÄ OIKEUS VALITTAA,Sillä kyllähän siihen koulujen kouluruokaan kuitenkin menee osa veroista!! Ja valtiontuestakin, ja valtiontukeen taas menee MEIDÄN veroista. Hei nytpä syötetään sinulleomilla rahoillasi mätiä nakkeja niin ymmärrät.
JA LISÄYKSENÄ VIELÄ 2121121:LLE,TAIDATPA ITSE OLLA VAIN KOULUN ENTINEN, LIIAN HUONOSTA RUUASTA POTKUT SAANUT KEITTÄJÄ, joka on loukkaantunut, kun me oikeudenpuolustajat uhmaamme sinua ja sinun oahoja pullapöperöitäsi, mokoma läski! !!
Onneks on kesäloma ja pääsemme siitä pariks kuukaudeksi eroon (;;;
- alottajajuu
niin,se o hyvä:))
- EnSyöPaskaa
Toi on niin totta meijän koulus myös! Se on niin järkyttävää oikeesti, sieltä löytyy jopa HIUKSII ja RÄKÄÄKIN on joskus löytyny! ... sori yritän hillitä itteni. Mut toi on totta. Ja se ruoka on niin kylmää ja siel tarjotaan kumiperunoita. Ja muute, mun kaveri löysi (ylläri) sielt ruuast kerran kärpäsen, jos oli verta ja siivet irti. -.-
- kokenut, ...
hyii!! En tajuu miten ERÄÄT tässä keskustelussa voipuolustaa sitä koulupasskaa! Tekopyhyyden huuuippu. Mun kouluruuasta löyty jauhomato ja luumuissa oli matoja... Ja ku valitti, nii keittäjät vaan jörähti et haeppa uus annos! Ei saatana...
- kärpäsen verta
Meijänki koulun ruuassa on ötököitä, mut ei niit ees maista sieltä seasta.
Iha ok ruokaa ja kärpäsessä ei muuten ole verta, eli sen oli pakko olla jonkun toisen verta, eli se ei edes ollut kärpänen.
- 1221345
SE VITUN RUOKA ON IHAN HYVÄÄ LOPETTAKAA KITISEMINEN PENNUT
- just joo
SE VITUN RUOKA ON IHA VITUN PAHAA, VITTUMAISELLA TAVALLA!OOT VRMN ITE JOKU 80 VUOTIAS PASKALÄJÄ JOKA ESITTÄÄ KOVIST!! Kaikki muut täs keskustelust o vrmn xamaa mielt mun kans!!
- Minäää:)
Wow! : DDD
Siis oonks mä joku alien vai?
Siis mun mielestä kouluruoka on ihan hyvää!
Sitte kaikki on sillee et ainaa hyvä ruoka pinaattiletut?
SIIS HYI SAATANA PINAATTILETUT?????
KYLMÄÄ MAUTONTA PSSKAA!!!
Okei, rauhotu, rauhotu...
en vaan ymmärrä..
onhan se vähän mautonta, mut hei kokeilkaa mausteita?
Meil on ainaki sellain iha hyvä maustevalikoima...- /:(
en tykkää kouluruuast,yök!
- kumiperunoita! yök!
Hyyii meijän koulust kerran jollaki tippu peruna lattialle nii se pomppas siitä! D: ja kerran oli yhen perunan sisällä jtn mustaa/ruskeeta mössöö!! xd
- loputon kuri lapsill
Nykyajan nuoriso valittaa ilmaisesta ruoasta. Kyllä pistäisi kunnon arrrrrrmeijjja ja isämmmmmaaa vähän ryhtiä tämän päivän pullamössöön.
Teille pitäisi laittaa koulussa lautaselle koiranpaskaa ja sekin pitäisi syödä mukisematta koska Kekkosen aikaan oli arrrrrrrrmeijjja ja isämmmmmaaa!
Kova kristillinen kuri takaisin kouluihin, kouluruoasta valittaminen pitää kieltää laissa ja nuoret pitää pakottaa syömään mitätahansa vain siksi että se on ilmaista, ja arrrrrmeijjja ja isämmmmaa takaisin oppilaiden arvomaailmaan.
Sekä Kekkonen presidentiksi!- lolihapulla
vittu se ei oo ilmasta -.- n.60 cnt per annos ja VEROISTA!! Sut hourupääs,joka oot vrmn läski,pitäs pistää hitlerin aikaiseen pakkoleiriin, syötettäs sulle kumiperunoit, mätälihapullii omista rahoistas,ja joka kerta,kun et saa nieltyä alle sekunnissa sitä paskåå, sua ruoskittas 3kertaa raipalla pakaroille. Hitler takas kurittamaan tollasii lapsisadisteja ku sinä... VALITETAAN LISÄÄ KOULURUUASTA!!
- izämmaa lazzten
lolihapulla kirjoitti:
vittu se ei oo ilmasta -.- n.60 cnt per annos ja VEROISTA!! Sut hourupääs,joka oot vrmn läski,pitäs pistää hitlerin aikaiseen pakkoleiriin, syötettäs sulle kumiperunoit, mätälihapullii omista rahoistas,ja joka kerta,kun et saa nieltyä alle sekunnissa sitä paskåå, sua ruoskittas 3kertaa raipalla pakaroille. Hitler takas kurittamaan tollasii lapsisadisteja ku sinä... VALITETAAN LISÄÄ KOULURUUASTA!!
ES-Jonne vetää skedellä vittu frontside OLLLLLLLLIIIIIII!!!
Jotain energiajuoma kustako siellä pitäisi teille saatanan orava-äänille alkaa juottamaan. Ehei, mieluummin potku päähän ja rullalauta hanuriin poikittain.
Ja kaikenmaailman hitlereistä mää en mene sanoma mittä! Jos meidä äijä kuolee, niin mää perin puolensaran hehtaaria niin huonoo maat et semmone kapitalisti mää olen.
Kusen ES-Jonnejen lippalakkeihin ja syljeskelen heleveti pitki sylkki! - löllipöppänä
izämmaa lazzten kirjoitti:
ES-Jonne vetää skedellä vittu frontside OLLLLLLLLIIIIIII!!!
Jotain energiajuoma kustako siellä pitäisi teille saatanan orava-äänille alkaa juottamaan. Ehei, mieluummin potku päähän ja rullalauta hanuriin poikittain.
Ja kaikenmaailman hitlereistä mää en mene sanoma mittä! Jos meidä äijä kuolee, niin mää perin puolensaran hehtaaria niin huonoo maat et semmone kapitalisti mää olen.
Kusen ES-Jonnejen lippalakkeihin ja syljeskelen heleveti pitki sylkki!bitch plase toi es-jonne o vanhentunu -.- ja sut pitäs laittaa linnaan ja tunkee rullalautas munilles-.-.-
- MiEtTiKäÄ tÄtÄ !!!!!!!
Tein laskutoimituksen (tosin laskimella) . Sen mukaan minun koulussani käytetään 1055 € päivässä pelkkään kouluruokaan ! Siis aika paljon . Mutta miettikää mitä se on koko lukuvuonna . Se on noin 224 715 € koko lukuvuodessa . Koko kolme vuotta kun olen yläasteella niin oppilaitten ja henkilökunnan ruokaan siis kuuluu siis noin 674 145 € . Miettikää siis tätä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tuo YleMpI
En itsekkään erityisemmin pidä kouluruuasta , mutta syön koulussa joka päivä . Yleensä syön salaattia tai vain leipää , koska olen kasvissyöjä ja minun koulussani salaatti on ihan ookoo . En ole koskaan edes heittänyt ruokaa roskiin ! Muistakaa , että Afrikassa lapset kuolevat nälkään ja he varmasti arvostaisivat sitä ruokaa mitä TE heitätte roskikseen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terv . Tuon ylemmän tekstin kirjoittaja - hfhlö
vain ala-asteen luokanopettajat saavat ruuan ilmaiseksi, muut opettajat maksavat siitä
- tsuibaduiba
mikä mahtoi olla laskukaava?
- olet niin sairas
ssilti ruuan pitäisi olla hyvää,jos kerta veroista menee -.- että mietis sitä
- 14w.girrrrrlll
Tuo YleMpI kirjoitti:
En itsekkään erityisemmin pidä kouluruuasta , mutta syön koulussa joka päivä . Yleensä syön salaattia tai vain leipää , koska olen kasvissyöjä ja minun koulussani salaatti on ihan ookoo . En ole koskaan edes heittänyt ruokaa roskiin ! Muistakaa , että Afrikassa lapset kuolevat nälkään ja he varmasti arvostaisivat sitä ruokaa mitä TE heitätte roskikseen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terv . Tuon ylemmän tekstin kirjoittajano hei, siinä idea! lähetetään kouluruuat afrikkaan niille lapsille, ja otetaan kouluun omat eväät!! ongelma ratkastu ;)
- 14w.boyyyyy
14w.girrrrrlll kirjoitti:
no hei, siinä idea! lähetetään kouluruuat afrikkaan niille lapsille, ja otetaan kouluun omat eväät!! ongelma ratkastu ;)
Joo afrikkaan vaa kaikki paskat kouluruuat!
- paska-afrikka
Tuo YleMpI kirjoitti:
Terv . Tuon ylemmän tekstin kirjoittajahah hah, no mä oon heittänyt ruokaa niin paljon roskiin koulus et sillä ois ruokittu koko luurankokylä siellä... onhan ne laihoja ku tikut mut... HAH HAH!
- pahista!
Niin just... miksei vaa oo hampurilaisii, pizzaa, kebuu ja jotain mäkkisafkaa? Maidon ja veden vois iha hyvin vaihtaa limuks tai mad crackiks. Ilmaset karkit välipalaks ja kesällä pitäis saada jäätelöaltaat välitunneiks käyttöön...
kö ma oon kool... - ronjadee99
ite käynki välkäl kaupas ostaa jotai koska koulu ruoka on iha vitu paskaa :)
- Kakkakakaka
Meilläpä olikin koulus joskus pinaattikeittoo, joka hais aivan sika pahalle, moni kääntykin jo ovella takasin, muina kertoina se ei haissukkaan niin pahalle.. kumipotut, hyi
- 2121121
"JA LISÄYKSENÄ VIELÄ 2121121:LLE,TAIDATPA ITSE OLLA VAIN KOULUN ENTINEN, LIIAN HUONOSTA RUUASTA POTKUT SAANUT KEITTÄJÄ, joka on loukkaantunut, kun me oikeudenpuolustajat uhmaamme sinua ja sinun oahoja pullapöperöitäsi, mokoma läski! !!"
Ei, en ole. Olen 19-vuotias, juuri toisen asteen koulutuksen lopettanut, tyytyväinen ylioppilas. Ainakin minun koulussani tarjoiltiin aina suhteellisen hyvä perusruoka. En näe mitään syytä miksi valittaa siitä, kun se kuitenkin on meille oppilaille ilmainen?
Kyllä te vielä tulevaisuudessa tulette arvostamaan ilmaista kouluruokaa, vannon sen. :) - jözlf,födl
2121121 kirjoitti:
"JA LISÄYKSENÄ VIELÄ 2121121:LLE,TAIDATPA ITSE OLLA VAIN KOULUN ENTINEN, LIIAN HUONOSTA RUUASTA POTKUT SAANUT KEITTÄJÄ, joka on loukkaantunut, kun me oikeudenpuolustajat uhmaamme sinua ja sinun oahoja pullapöperöitäsi, mokoma läski! !!"
Ei, en ole. Olen 19-vuotias, juuri toisen asteen koulutuksen lopettanut, tyytyväinen ylioppilas. Ainakin minun koulussani tarjoiltiin aina suhteellisen hyvä perusruoka. En näe mitään syytä miksi valittaa siitä, kun se kuitenkin on meille oppilaille ilmainen?
Kyllä te vielä tulevaisuudessa tulette arvostamaan ilmaista kouluruokaa, vannon sen. :)meidän koulussa täällä etelä suomessa on ite tehdyt ruuat ja ne on hyviä tosin meillä on vaa 65 oppilasta ainut negatiivinen asia on peruna ne on "kumiperunoita"
- fgge33944
Samoin meiän koulun ruoka.
- Kouluruoka on paskaa
Mä en ainakaa syö koulus. Otan vaa lasin vettä ja syön omii eväit välkäl. Hyvin yksinkertaista!
- Kumi pottu
Kaveri pölli perunan ruokailusta välkällä heitti sen seinään ja se ei menny mutta ku vähä hallkes
- Yöööööök
Joo 90 prossaa ruuasta o iha paskaah, sen voi heittää suoraan roskiin tai vetää vessasta alas, ei sitä paskaah kukaa kaipaa, ei ees ne afrikan nälkäset lapset...
- Jonnttu11
No ite just teen niin, pyörittlen ruokaa lautasella aikani ennenku heitän sen roskiin.
- hahahahahah
Jonnttu11 kirjoitti:
No ite just teen niin, pyörittlen ruokaa lautasella aikani ennenku heitän sen roskiin.
Sama juttu, sotken vaa ruokaa lautasel ees taas ja leikin ja sit heitän ruuat roskiin xDD
- Terevalaine
Siis meidän koulussa moni ruoka on jotain Saarioisten lasangea, ja Kinder -yllätys peunoita (sisällä ruskeeta mömmöö). Salattikin tulee pussista ja perunamuusii se on pahin. PUSSIMUUSIA! Vedet kannuista, niitä ei vaihdeta, puurot on painajainen. Nakeista ja makkaroista ei kannata ajatella laisinkaan. Hedelmätkin on raakoja (banaani ja appelsiini niin ne on puoleks raakoja)
Tervakosken koulu - ruokala on yllätyksiä joka lähtöön olisitte vittu tyytyväisiä että saatte edes ilmasta safkaa koulussa. pennut...
- tohtorijyyrgen
Kyllä te lapset vielä opitte ilmasta ruokaa arvostamaan kun ei kaikki tule enään valtion tai vanhempie pussista.
Jyyrgen kuittaa. - MolemmillaPuolilla
tohtorijyyrgen kirjoitti:
Kyllä te lapset vielä opitte ilmasta ruokaa arvostamaan kun ei kaikki tule enään valtion tai vanhempie pussista.
Jyyrgen kuittaa.Täälä Etelä-Suomessa ruoka on ihan jees.
Mut hiuksii löytyy joskus ruuasta, ja meillä on kumiperunoita >.<
Mut en vinee, koska Afrikassa on monia nälkäisiä lapsia, joille kelpaisi JOPA tää kouluruoka. Jos ette oo tyytyväisiä, nii menkää Afrikkaan, juokaa paskasta vettä ja älkää syökö koko päivänä mitään. Johan alkaa ruoka maistumaan...
Tosin oon kyl sillä puolella, että koulussa pitäis olla parempaa ruokaa. Eilen näin, kuinka keittäjä aivasti meidän ruokaan O.o Hyi hemmetti! Me koululaiset ansaitaan parempaa. Pahinta on kuitenkin se, kun ainakin täällä PAKOTETAAN syömään kaikki. Ei saa vaan lähtee ruokalasta, jos ei haluu syödä, vaan pitää ottaa sitä paskamömmöä ja syödä sitten kaiken. Vois olla joka päivä tortillaa, pinaattilättyjä, sbagettia jne. Ainakin kaikki söis.
Syön itse koulussa kaiken. (no ok, maksalaatikkoon en koske)
Mulla toimii tää ajattelutapa; "Jos sä nyt syöt tän, nii sit ope ei vedä raivareita, ja voin sit syödä jotain hyvää kotona. Köyhät ei saa edes tätä paskaa syötäväksi."
- Vitosluokkalainen tyttö, joka vihaa kouluruokaa. - Mikfjfuk
MolemmillaPuolilla kirjoitti:
Täälä Etelä-Suomessa ruoka on ihan jees.
Mut hiuksii löytyy joskus ruuasta, ja meillä on kumiperunoita >.<
Mut en vinee, koska Afrikassa on monia nälkäisiä lapsia, joille kelpaisi JOPA tää kouluruoka. Jos ette oo tyytyväisiä, nii menkää Afrikkaan, juokaa paskasta vettä ja älkää syökö koko päivänä mitään. Johan alkaa ruoka maistumaan...
Tosin oon kyl sillä puolella, että koulussa pitäis olla parempaa ruokaa. Eilen näin, kuinka keittäjä aivasti meidän ruokaan O.o Hyi hemmetti! Me koululaiset ansaitaan parempaa. Pahinta on kuitenkin se, kun ainakin täällä PAKOTETAAN syömään kaikki. Ei saa vaan lähtee ruokalasta, jos ei haluu syödä, vaan pitää ottaa sitä paskamömmöä ja syödä sitten kaiken. Vois olla joka päivä tortillaa, pinaattilättyjä, sbagettia jne. Ainakin kaikki söis.
Syön itse koulussa kaiken. (no ok, maksalaatikkoon en koske)
Mulla toimii tää ajattelutapa; "Jos sä nyt syöt tän, nii sit ope ei vedä raivareita, ja voin sit syödä jotain hyvää kotona. Köyhät ei saa edes tätä paskaa syötäväksi."
- Vitosluokkalainen tyttö, joka vihaa kouluruokaa.Mikä siinä on että on pakko valittaa hyvästä ja ennenkaikkea ilmaisesta perusruuasta? En tiiä missä erityisasemassa olen saanut elää, kun koulussani on aina ollut syötävää ruokaa. Olen kuitenkin pian ilmaiset lounaani syönyt kun lukiosta lähden.
Nykyään näyttää olevan muotia haukkua koulu sekä tietenkin ko. laitoksen ruokailu aivan lyttyyn.
Siispä kysynkin teiltä: jos ette voi sietää sitä paskanmakuista kouluruokaa, mikä ihme teitä pakottaa syömään koulussa? Ottakaa kotoa omat eväät ja kustantakaa itse omat päivittäiset lounaanne tai Olkaa vaikka syömättä kokonaan. Ehkä jonkin tovin kuluttua opitte arvostamaan kouluruokaa.
Ei mulla muuta. Kiitos.
- perussettii
kokeilin kerran pudottaa koulumme "laadukkaan" perunan lattialle nii se pomppas takas kätee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386