3-vuotias, rekisteröimätön, terve ja kaikinpuolin ihana pikku kaveri tarjolla astutukseen. Mieluiten toy-/chihutytölle! Yhtä pentua toivottaisiin uroksen kaveriksi jäämään omaan perheeseen. Tarkoitus siis ei ole tehtailla pentuja ja lyödä rahoiksi, vaan saada oman perheen lisäystä. Miel. Itä-Suomi.
Tarjoan astutukseen Venäjäntoy-uroksen
3
337
Vastaukset
- Jhele
Tiedän että viestisi on vanha mutta 3 vuotias toyterrieri neitomme etsii urosta astuttamaan itä-suomessa. Ota yhteyttä mailitse jos asia on yhtään ajankohtainen. Myöskin haluamme yhden pennun vain pitää, ei rahastusta/tehtailua. [email protected]
- Hohoijaa :)
Hihii Baltiasta saa rekatua toyn ilman Suomen paperittomiakin ;)
Miksi vaivautua edes hinnallisesti? Ja hienoja mixejäkin on löytöeläintalot täynnä.
www.halpapentu.fi
www.eurobreeder.com
http://www.petrescue.com.au/listings/dogs
http://kodittomat-koirat.ipt.fi/
Esimerkiksi tuolla kun katsoo.- Typo typoa
Siis valmiiksi paperillisen (rekisteröidyn) piti sanomani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984