Olen siis -96 poika, jolla on normaalia leveämmät hartiat jotka häiritsevät suunnattomasti ja tunnen itseni tavallaan "läskiksi" mutta tämä ei ole läskiä vaan parantamaton ongelma. Asiaa ei helpota sekään että pääni on myös melko iso ja nenäni ulkosuunnassa, ei leveydessä. Muuten olen melko hyvän näköinen ja sekös ärsyttääkin että se sitten kaatuu tähän....
Tämän takia olen muuttunut hyvin kyyniseksi, pessimistiseksi ja ilkeäksi koska en pysty olemaan sellainen eloisa ja sirohko niin kuin haluaisin vaan joudun ikäänkuin elämään "vankilassa omassa kehossani". Kyllähän kaikki sen tietää että näyttää idioottimaiselta jos virtahepo hyppelehtii miten sattuu.
Olen myös 2 viime vuoden aikana yrittänyt juttua yhteensä 4 pojan kanssa, 2 näistä oli ainakin heteroita joten se menee sen piikkiin, mutta näiden kahden muun kanssa luulen sen johtuvan ainakin osittain juuri tästä romuluisuudestani.
Pojalla liian leveät hartiat!!
7
363
Vastaukset
- salexxx
On kuule sullaki helvetin isot ongelmat hintti
- 44444
rage :D jos sul on jotai isompii ongelmia nii se ei tarkota et joku toine ei sais kertoa omistaan......
- perkeleenpenikka
taas yksi poika sääliä kerjäämässä, eikö tytöt pidä enemmän leveistä hartioista kuin kapeahartisista pojista?? jotain järkeä nyt omaankin päähäsi
- YTFYTUYGUYG
Aloittaja ilmeisesti on homo, joten varmaan niillä on eri meininki. Mutta jos homot on yhtään samanlaisia kuin naiset, niin silloin varmaan hartiat on vaan hyvä juttu.
Luulisi, että homotkin tykkää samasta kuin naiset, kun nehän on tavallaan tunteiltaan naisia. - homopoika96
YTFYTUYGUYG kirjoitti:
Aloittaja ilmeisesti on homo, joten varmaan niillä on eri meininki. Mutta jos homot on yhtään samanlaisia kuin naiset, niin silloin varmaan hartiat on vaan hyvä juttu.
Luulisi, että homotkin tykkää samasta kuin naiset, kun nehän on tavallaan tunteiltaan naisia.Nii-in. Itse pidän sekä leveähartiaisista että kapea, riippuu ihan henkilöstä. Mietinkin vain että miten muut suhtautuvat.
- Jay12345678910
homopoika96 kirjoitti:
Nii-in. Itse pidän sekä leveähartiaisista että kapea, riippuu ihan henkilöstä. Mietinkin vain että miten muut suhtautuvat.
Kysy homoilta, heterojätkän on paha sanoa mitään.
Jos hintit on samanlaisia kuin naiset, niin hartiat on hyvä juttu.
Riippuu tosin oletko suhteen mies vai nainen.
- .u.u.u.
Kai se on yksilöllistä et mistä tykkää... Ite piän keskivertoleveist harteist, mutta oonki tyttö :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837