Onko Full HD TV/Monitori TV-näytöissä kuvan laatu tietokonekäytössä yhtä hyvä kuin pelkästään tietokonekäyttöön tarkoitetuissa näytöissä.
Kannattaako hankkia tietokonenäytöksi / matka tv'ksi kyseistä laitetta vai kannattaako hankkia laitteet erikseen kumpaankin käyttöön.
Näyttönä Full HD TV/Monitori
4
550
Vastaukset
- mitenvain
Samat pikselit ne on molemmissa. Laadussa saattaa olla eroja eri laitteiden välillä.
Itsellä Samsungin 23" tv pc-näyttönä ja kuva on hyvä. Ainoa haittapuoli, että laitteen päälle pano kestää muutaman sekuntin kauemmin. Laatu voi olla sama mutta entä vasteaika, Kontrasti, Valoteho.
Kuvan laatu on jokseenkin sama etenkin jos huomaa kytkeä pois television "kuvanparannuspiirit", niillä nimittäin on taipumus huonontaa kuvaa.
- MieVaanTäälKukaSiel
Niin nykyään lähes kaikissa tietokonenäytöissä on HDMI-liitentä johon voi kytkeä digiboksin/BLU-RAY soittimen jne... jolloin sitä voi käyttää tietokone käytössä sekä televisiona joten on ihan sama kumman ostat. Jos siis tarkoitat näyttöä jossa on televisio ominaisuus ja kokoluokkaa 25 - 27" jonka voi nimimerkistäsi päätellä.
Tarkoitan näitä http://www.verkkokauppa.com/fi/s?s=1&q=tv&submit=Hae&category=3-319-5917&brand=&minprice=&maxprice=&sort=price&availability=all
Pelkissä televisiossa voi input-lagi aiheuttaa ongelmia, siksi kuvanparannuspiirit kytketään pois päältä näin lagia saadaan pienemmäksi (ei siksi että ne kaikki kuvaa huonontaa). Yleensä se menee niin mitä kalliimpa tv sen pienempi lagi, mutta kannattaa kuiteskin tarkistaa netistä eri sivuilta paljonko mallin input-lagi on. Tosta lagista ei ole mitään haittaa jos et ole himo pelaaja.
Isommissa kokoluokissa tietokonenäytöt tarkempia kuin televisio, tämä tosin näkyy hinnassakin, 30" näyttö noin 1400€ sillä saa jo laadukkaan 40" television.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705