Mistä tietää onko homo?

Homo(ko)?

Tää ei välttämättä kuulu tänne, mutta kokeilen nyt. Toivoisin ihan asiallisia vastauksia.
Eli olen aika nuori poika ja oma suuntautuminen on vähän hakusessa. Tuntuu, että olisin ihastunut yhteen poikaan, mutta en ole oikein varma.. Tiedän, että tässä iässä saattaa tuntea itsensä joksikin, mutta tulevaisuudessa olla jotain toista.
Otsikko on periaatteessa aika hämäävä, sillä lähinnä haluaisin oikeasti tietää onko tuo kyseinen poika homo. En todellakaan ajatellut mennä päin naamaa kysymään ja tuskin kukaan homo edes vastaisi rehellisesti. Jotkut kaverini ovat sanoneet, että toi on varmaan homo ja näyttää joltain pikkuhomolta yms. (he eivät tiedä siitä, että saatan olla homo). Eli miten voisin yrittää selvittää tämän?
Välillä olen huomannut, että hän tuijottaa suoraan minua pitkään jne. Joskus taas hän jotain vilkuilee ja kuiskuttelee jollekkin kaverilleen.. Miten pääsisin tutustumaan tähän tyyppiin vaikka ihan ylipäätään kaverina?
Asiallisia vastauksia kiitos.

49

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä...

      Moro! Mulla on täysin sama ongelma! Oon 13v ja oon ihastunu yhteen tyyppiin meidän koulussa mut mä en oo koskaan ees puhunut sille. Mä tiedän sen nimen mut siihen se sitten jää.

      Kaikista paras keino tutustua on varmaan se jos te olisitte samalla luokalla tai opiskelisitte jotain samaa ainetta.
      Mulla kävi uskomaton tuuri koska pääsin ens vuodeks kahelle samalle valinnaiselle kun se.

      Toivottavasti saat mahdollisuuden ja onnea!

      • Sama täällä...

        ihan vaan selvennykseksi.
        oon ite poika ja ihastukseni on poika


      • Vinkkejä?

        Juu olen 13v ja olen ihastunut luokkalaiseemme ja hän sanoo olevansa hetero ( kun haukun sitä heteroksi aina ;). En tiedä tietääkö hän olenko homo mutta veikkaan niin. Olen hänen tosi hyvä kaveri ja jne... Minulla on pari kaveria jotka tietävät että olen homo. Se johon olen ihastunut sanoi: Kyllä jotkut homotkin on ihan hyviä tyyppejä joten... "Sama täällä..." onko sinulla vinkkejä tähän tilanteeseen? kun nyt niitä tarvis :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Sama täällä... kirjoitti:

        ihan vaan selvennykseksi.
        oon ite poika ja ihastukseni on poika

        Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
        https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766


      • Anonyymi
        Vinkkejä? kirjoitti:

        Juu olen 13v ja olen ihastunut luokkalaiseemme ja hän sanoo olevansa hetero ( kun haukun sitä heteroksi aina ;). En tiedä tietääkö hän olenko homo mutta veikkaan niin. Olen hänen tosi hyvä kaveri ja jne... Minulla on pari kaveria jotka tietävät että olen homo. Se johon olen ihastunut sanoi: Kyllä jotkut homotkin on ihan hyviä tyyppejä joten... "Sama täällä..." onko sinulla vinkkejä tähän tilanteeseen? kun nyt niitä tarvis :)

        Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
        https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766


    • Homo(ko)?

      Hmm voisin itsekkin muuten yrittä selvittää pääsinkö mihinkään samoihin valinnaisiin hänen kanssaan.. Miten sait itse tietää, että päädyit ihastuksesi kanssa samoihin valinnaisiin?

      • Anonyymi

    • järkeni sanoo näin

      Kuten sanoit, nuorena saattaa kiinnostaa jokin ja vanhempana taas ei. Voi myös toisinpäinkin olla. Anna ajan näyttää ja ole avoimin mielin.

      Noista tuijotuksista ym. sen verran, että ihminen saattaa tulkita asioita miten sattuu, varsinkin ihastuneena. En sano, että pitäisi heittää ns. kirves suohon, mutta varaudu myös siihen että hänellä ei ole minkäänlaisia tunteita sinua kohtaan ja vaikka olisi, niin myöntääkö.

      Tutustumisesta, oletteko jutelleet jo ennestään? Pyörineet samoissa piireissä? Jos näin on, on tutustuminen helpompaa. Yksi vaihtoehto on tietysti, kuten sanoit, nuo valinnaiset ja sitä kautta tutustuminen. Tai jos joku, joka on jo ennestään ystäväsi, tuntee hänet niin sitä kautta.

      Kannattaa ihan kaveripohjalta aloittaa ja vaikkei siitä vuosisadan rakkaustarinaa tulisikaan, niin ei ystäviä ole liikaa :)

    • Homo(ko)?

      Olen aika samaa mieltä kanssasi. :) Kiitos vastauksesta. :3
      Tuon tuijotuksen olen tulkitsenut itseasiassa aika usein sellaisena ilkeilynä kun hän on hihitellyt jollekkin yms. No pari kertaa jotkin kaverini ovat taas sanoneet, että hän tuijottaa minua ja jotain vihjailua, mutta en nyt siitä ole jaksanut välittää. Ajattelinkin siksi aloittaa sillä, että kysäisin häneltä olenko tehnyt jotain yms. No se tästä kuitenkin.
      Emme ole oikeastaan jutelleet. Kerran facebookissa sanoin moi, mutta tyyppi ei sitten vastannut mitään. :P Yksi kaverini on hänen kaverinsa ja sitten yksi on taas hänen kaverinsa kaveri joten aika huterat mahdollisuudet tutustua kaverin kautta.
      Olisi kyllä hienoa jos pääsisi samaan valinnaiseen.
      Talven alussa yritin jo tutustua häneen juuri facebookissa ja muutenkin, mutta ei onnistunut ja tuntuu vähän, että tuo ns.''virnuilu'' johtuu siitä. Siksi ajattelinkin nyt kesälomalla mennä vaikka facebookissa kysymään ihan vaan kuulumisia ja sitten syksyllä alottaa näiden mahdollisten valinnaisten yms kanssa. Vuoden päästähän on tietysti mahdollisuus päästä tutustumaan esim. mahdollisen saman rippileirin kautta.
      Minustakin olisi hyvä aloittaa ihan kavereina eikä minua nyt suunnattomasti haittaisi, vaikka se jäisi kaveruudeksi. Ystäviä ei tosiaankaan voi olla liikaa. :)
      Kiitos vastauksesta. :>

      • Bottomi

        Rohkeesti ulos kaapista ni kuin minä tulin olen homo pikku kaupungista keskisuomesta tosin olen jo 48.v ja bottomi tulin siihen tulokseen et helpompi elää kun tietävät et olen homo kirjoitelkaa teinkö oikean ratkaisun kiva ois saada vaki mies? Asun täs jyväskylän pohjoispuolella t.tume


      • Gay vain äki
        Bottomi kirjoitti:

        Rohkeesti ulos kaapista ni kuin minä tulin olen homo pikku kaupungista keskisuomesta tosin olen jo 48.v ja bottomi tulin siihen tulokseen et helpompi elää kun tietävät et olen homo kirjoitelkaa teinkö oikean ratkaisun kiva ois saada vaki mies? Asun täs jyväskylän pohjoispuolella t.tume

        Moi tume olet rohkea mies minä taasen tulin ns.kaapista kans ulos jo 10.vuotta sitten olen täst.ÄÄNEKOSKELTA T.TUO.gay vain


      • Vakia etsin
        Gay vain äki kirjoitti:

        Moi tume olet rohkea mies minä taasen tulin ns.kaapista kans ulos jo 10.vuotta sitten olen täst.ÄÄNEKOSKELTA T.TUO.gay vain

        Moi mistähän sais vaki gay kundin/miehen ikä tietty vaadittavat -18.v täst Äänekoski ymp olen hoikka.48.v jätkät numpaa otan yhteyttä


      • näino
        Vakia etsin kirjoitti:

        Moi mistähän sais vaki gay kundin/miehen ikä tietty vaadittavat -18.v täst Äänekoski ymp olen hoikka.48.v jätkät numpaa otan yhteyttä

        Miten niin vaadittavat 18 v? Olet vähän ajastasi jäljessä. Eikä se enää ole sairaus eikä rikoskaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Bottomi kirjoitti:

        Rohkeesti ulos kaapista ni kuin minä tulin olen homo pikku kaupungista keskisuomesta tosin olen jo 48.v ja bottomi tulin siihen tulokseen et helpompi elää kun tietävät et olen homo kirjoitelkaa teinkö oikean ratkaisun kiva ois saada vaki mies? Asun täs jyväskylän pohjoispuolella t.tume

        Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
        https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • hhh12

      kui helvetis ain keski-ikäset äijät tulee etsimää seuraa tänne. Etenkin kun keskusteluista huomaa, että keskustelun aloittaja ja monet vastaajat ovat vasta nuoria.

      • Keski ikä 48.v

        No nuoristakin tulee väistämättä vanhoja en minä haekaan mitään mitään teinipoikia seuraksi kai näitä sivuja keski-ikäisetkin seuraa ja oletko sinäkään enää mikään nuori? Eiks nuoret jätkät hae seuraa netin kautta ja diskoista ei nää keski-ikäiset miehet! Enään diskoihin mene..ja harva nuori gay jätkä ei näitä lue ja saatikaa kirjoittele tänne minä olen se keski-ikäinen ukko keski-suomesta 48.v ja bottomi tekstii miehet isolla M;llä


      • Maahitammi
        Keski ikä 48.v kirjoitti:

        No nuoristakin tulee väistämättä vanhoja en minä haekaan mitään mitään teinipoikia seuraksi kai näitä sivuja keski-ikäisetkin seuraa ja oletko sinäkään enää mikään nuori? Eiks nuoret jätkät hae seuraa netin kautta ja diskoista ei nää keski-ikäiset miehet! Enään diskoihin mene..ja harva nuori gay jätkä ei näitä lue ja saatikaa kirjoittele tänne minä olen se keski-ikäinen ukko keski-suomesta 48.v ja bottomi tekstii miehet isolla M;llä

        No tää keskustelu ei kyllä alkujaan anna pienintäkään vihjettä et täällä toimis joku seuranhaku. Vähän voisitte miettiä. Tolle on omat keskustelunsa. Onnea etsinnöille siellä. Mutta palatakseni tuohon alkuperäiseen aiheeseen, niin olisi hauska kuulla miten asiat ovat edistyneet? :) tulee niin oma yläaste mieleen. Sitä kaapista ulos tulemista voi miettiä siltä kantilta että koulussa saattaa olla joku joka pähkäilee sinusta (oletko homo ja kuinka voisi tutustua) aivan samaa. Ties vaikka olisi pian jono mukavia poikia siulla mistä valita. :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Keski ikä 48.v kirjoitti:

        No nuoristakin tulee väistämättä vanhoja en minä haekaan mitään mitään teinipoikia seuraksi kai näitä sivuja keski-ikäisetkin seuraa ja oletko sinäkään enää mikään nuori? Eiks nuoret jätkät hae seuraa netin kautta ja diskoista ei nää keski-ikäiset miehet! Enään diskoihin mene..ja harva nuori gay jätkä ei näitä lue ja saatikaa kirjoittele tänne minä olen se keski-ikäinen ukko keski-suomesta 48.v ja bottomi tekstii miehet isolla M;llä

        Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
        https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766


      • Anonyymi
        Maahitammi kirjoitti:

        No tää keskustelu ei kyllä alkujaan anna pienintäkään vihjettä et täällä toimis joku seuranhaku. Vähän voisitte miettiä. Tolle on omat keskustelunsa. Onnea etsinnöille siellä. Mutta palatakseni tuohon alkuperäiseen aiheeseen, niin olisi hauska kuulla miten asiat ovat edistyneet? :) tulee niin oma yläaste mieleen. Sitä kaapista ulos tulemista voi miettiä siltä kantilta että koulussa saattaa olla joku joka pähkäilee sinusta (oletko homo ja kuinka voisi tutustua) aivan samaa. Ties vaikka olisi pian jono mukavia poikia siulla mistä valita. :)

        Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
        https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766


    • Homo(ko)?

      En todellakaan ole suunnitellut kaapista ulostulemista, koska koen itseni enemmänkin bi sekusaaliksi en voi tietää miten tunteet muuttuvat kasvaessa. En koe järkeväksi leimata itseäni nyt ikuisesti homoseksuaaliksi koska sitten paluuta ei enää ole.

      • Ajatus siitä, että homoksi julistautumisesta ei enää olisi paluuta ei kyllä todellakaan pidä paikkansa.

        Tunnen itse muutaman henkilön jotka ovat kuvitelleet olleensa homoseksuaaleja, mutta myöhemmässä vaiheessa huomanneet olleensa väärässä.

        Jokainen heistä on harrastanut seksiä useammankin miehen kanssa, seurustellut miesten kanssa parhaimmillaan 10 vuotta kunnes ovat löytäneet itselleen naisen joka vain sattui osumaan kolahtaen romanssi suhteeksi.

        Homoseksuaalisuutta ei voi parantaa tai millään tavalla poistaa ihmisestä, tunteet ratkaisee seksuaalisuuden, ei seksi tai seurustelu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Vilhunaattor kirjoitti:

        Ajatus siitä, että homoksi julistautumisesta ei enää olisi paluuta ei kyllä todellakaan pidä paikkansa.

        Tunnen itse muutaman henkilön jotka ovat kuvitelleet olleensa homoseksuaaleja, mutta myöhemmässä vaiheessa huomanneet olleensa väärässä.

        Jokainen heistä on harrastanut seksiä useammankin miehen kanssa, seurustellut miesten kanssa parhaimmillaan 10 vuotta kunnes ovat löytäneet itselleen naisen joka vain sattui osumaan kolahtaen romanssi suhteeksi.

        Homoseksuaalisuutta ei voi parantaa tai millään tavalla poistaa ihmisestä, tunteet ratkaisee seksuaalisuuden, ei seksi tai seurustelu.

        Harry Stylesilla repesi housut haaroista ja penis tulee ulos, taisi olla suunniteltua :)
        https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766


    • vitu hinarit

      homot menkää kuoppaan ja nussikaa naisia....

      • Tuhma_ja_vaarallinen

        Ööm jos sä tuut munkaa niin okei sit. samalla voitais leikkii mutaleikkejä ei haittaa jos oot ollu tuhma. ;P


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • G-testi

      Oikeestaan nopein tapa huomata, onko homo olisi haju/makutesti. Jos ku**isi haiskahtaa pas**lta taikaverisi ku**i maistuu pas**lta, niin kyllä silloin olet homo.

      • Anonyymi

    • hetero2

      ajattelen että joku panee minua pyllyyn mutta silti saan errektion naisita
      hullua !?

    • pyryjouman

      hyi perkele homoja tääl mut ei siinä o mitään pahaa

      • Anonyymi

    • Mulla aikapitkälti sama-juttu. Mutta tiedän että tykkään siitä ihan sairaasti. Mutta musta tuntuu että se on hetero.😕

    • Saldo 2

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä on homo?
      Itse tykkään miesten välisestä seksistä mutta en katso olevani homo.
      En tykkää pussailla enkä tykkää halailla. Tykkään vaan runkata kimpassa ja joskus olen kokeillut peppuseksiä. Enkä rakastu miehiin.
      En katso olevani edes puhdas bi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe