Työpaikalta kysyvät millaisen luurin haluan, että kelpaako iphone. Olen käyttänyt vain nokian kosketusnäyttöjä, ja olen vähän kyllästynyt naputtamaan kosketusnäytöllä (näppäimistöllä mielestäni nopeampaa ja pystyy yhdellä kädellä vaikka kävellessä..) mutta kaikki ympärilläni sanovat että TIETYSTI otat iphonen... mutta mikä siitä tekee niin erinomaisen?? :)
Miksi iphone on niin suosittu?
12
239
Vastaukset
- .
Käyppäs tuolla lukemassa:
http://www.hopeinenomena.net
Siellä on kaikki iFanittajat ja sieltä olet saava vastauksen......- Positiivinen Late
Mutta vältä kaikkien fanittajien tapaan osastoa viat ja ongelmat...
Siellä vaan Noksu, Samsusi ja LG pojat kirjoittelee mukamas toimimattomista omituisuuksista, väittää ylläpito.
- MielikuvaMainonta
Koska suuri osa ihmisistä ei tiedä tekniikasta hevon peetä, silloin hyvin mainostetty hömppä lyö itsensä läpi..
Lisäksi järkyttävän korkea hinta on osa sitä "status" - Mitä ihmettä???
mikä työpaikka vielä tarjoilee tollasta tietuvuotolaitetta?
Jossa vielä niin heikko kuuluvuus???- Taskustudio
Jos ios on tietoturvaton mielestäsi niin ainakin se on androidia turvallisempi, jos väität androidia turvallisemmaksi niin suosittelen lukemaan hieman uutisointeja ja ottamaan selvää asioista.
Eli vaihtoehdot alkaakin tänäpäivänä kutistumaan sitten.
Ehkäpä vanha Symbian, Maemo tai Meego olisi ainoa sitten.
- sfberebe
Kiitos vastauksista, jotenkin itseäni vain kiinnostaa kosketusnäytön kanssa pelaamisen jälkeen oikeat näppäimet. Onneksi työpaikassa on useita vaihtoehtoja, taidan käydä itse ottamassa luureihin tuntumaa kaupassa.
- Kolmosen maineella
Suosio on kolmosen peruja, joka oli aikanaan mahtava luuri, ja jossa ei ollut kuuluvuusongelmia eikä mitään muitakaan ongelmia.. käyttöjärjestelmäkin oli silloin ajanmukainen.
Mutta siihen se sitten jäia,, mitään oikeaa päivitystä ei ole tullut, nelonen ja varsinkin 4S toi isoja teknisiä ongelmia, nelosen kuuluvuus oli tosi heikko. se myös jumitteli ja hajos herkästi, 4S toi samat ongelmat muuta lisäs niihin vielä akunkeston ongelman. Lisäksi näyttä kellastuu ja jäätyy pilalle.
Usassa väitetään että auringon valo kellastaa näytön, meillä suomessa on huomattu että jo lievä lämmön nousu kellastaa näytön.
4S wlanin ja bluetoothin toiminta huonontunut nelosesta entisestään, hyvä kun kantaa muutaman metrin.
kamera on kohtalainen, mutta muusaa taustat mössöksi josta ei saa mitään selvää.
Koko iPhonen maine kantaa vanhan KOLMOSEN maineella!- Keltainen näyttö, juupajuu.
Ei yhtään totuuden siementäkään tuossa.
- kolmosen maineella
Ja mitä tehoihin tulee oli kolmone huippulaite tullessaan..
nelonen sijoittui kärkipäähän mutta ei ollut enää nopein.
4S oli jo selvästi kilpailijoitaan hitaampi markkinoille tullessaan ja tänään se on halpaluurien tehoinen.
Nyt odotetaan viitosen korjaavan tämän jälkeenjääneisyyden, muuta huhut kertoo toista. että ei olisikaan neliytiminen, eikä kellotaajuuskaan nousisi oleelisesti 4S:n 0.8Ghz lisäksi vielä että a5 prosessori ei ole edes suorituskykyisempiä ARM prosessoreita/kellotaajuus. - Katso itse!
Keltainen näyttö, juupajuu. kirjoitti:
Ei yhtään totuuden siementäkään tuossa.
http://elliottback.com/wp/wp-content/uploads/2008/07/iphone-yellow-screen.jpg
- miksei,miksei
Mulla oli viimeisin Noksu E71 ja se oli ihan jees luuri, kunnes...
Sitten hommasin iPhone 3Gs:n ja se on nyt sysännyt 2,5 vuotta isommitta ongelmitta.
Suosittelen. - sfberebe
Kiitos taas vastauksista. Päädyin valitsemaan Nokian, toivottavasti oli oikea valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954